=Ä=

klonak

New Member
Reaktionspoäng
0
=Ä= är inte en stam med heder.

Varför?

65 inkommande attacker mot mig nu. Sen ett antal mot mina medlemmar.

Och vart är krigsförklaringen?

Lite dålig stil av en så pass stor stam.

Vi måste ju vara ett jättehot mot dom eftersom dom inte har stake nog att skicka en krigsförklaring innan.

Shit en stam på 400 000p mot en på 5 miljoner ja det måste vara ett jätte hot.
 

DeletedUser

Guest
varför förklara krig mot en så liten stam? herregud, ni är ju inte ens som en medelstor spelare... jag skulle inte bry mig om en krigsförklaring där.
 

klonak

New Member
Reaktionspoäng
0
det kalas heder att kunna meddela den andra stammen lite i förväg.

Men det kanske inte är så vanligt på denna världen?
 

DeletedUser

Guest
klonak, skapa inte såna här trådar. Dem är onödiga. Man blir bara irriterad när nån lägger upp såna här trådar.. vill inte att d ska vara fullt med pajjkastning, så det du gör nu är lika fult som det dem gör IMO..
 

DeletedUser

Guest
En såpass mycket mindre stam är bara expansion i dagsläget!
hade det varit en stam på 1mil mot en på 5 så brukar det gå iväg en stridsförklaran ett tag innan, vissa gör det oavsett.
 

DeletedUser

Guest
Varför ringer ditt namn en liten klocka i mitt huvud?

Just ja, nu kommer jag ihåg...
En av 2 stamledare för GOD - startade krig mot Ninjas och blev rimmad (som den andre stamledaren)

Go =Ä=!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
herregud...borde fan adla dig för o ta upp sånt här skit...

Tror du axe tar upp krigsförklaringar på något under hälften av våra poäng? NEJ
 

DeletedUser

Guest
herregud...borde fan adla dig för o ta upp sånt här skit...

Tror du axe tar upp krigsförklaringar på något under hälften av våra poäng? NEJ

AXE´s diplomati och krig har kanske inte med denna tråden att göra då de flesta vet vilka ni väljer att kriga mot.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
AXE´s diplomati och krig har kanske inte med denna tråden att göra då de flesta vet vilka ni väljer att kriga mot.

nope, var ett exempel bara. Kunde ju tagit, tex? ninjas? fast de har en udda teknik. De släpper vapnen o springer till närmaste stam o ber om en merg mitt i kriget ;)

Fast sånt gör iaf int undead, så de har lite mer balls än Ninjas.
 

DeletedUser

Guest
tooo bad...det hade bara blivit att du kom du gick du förlorade...

precis som denna gången =)
 

DeletedUser

Guest
alla byar som inte är ljusblå eller blå på kartan är fiendebyar som kan attackeras när det behövs. Så enkelt är det.

krigsförklaringar är mest ett spel för galleriet och en del av propagandan, som blir en viktig ingrediens i mogna världar. Och varför ska man ge ut krigsförklaringar när det bara handlar om att Stam A behöver fler byar på stam B:s bekostnad?

Däremot om man bryter allianser eller av olika skäl vill vinna propagandakrig då kan det vara smart med krigsförklaringar. Se tex Tjekans krigsförklaringar på värld3, skrivna med humor och stil.
 

DeletedUser

Guest
dom spelar i min kontnent ä så jag måste ju heja på dom så inte jag heller blir adlad :D
 

DeletedUser

Guest
Och andra sidan så skadar det inte att leverera ett enkelt IGM med en krigsförklaring. Sedan att det egentligen bara handlar om expansion, men det gör väl iofs de flesta krigen på TW om i grund och botten ???
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Och andra sidan så skadar det inte att leverera ett enkelt IGM med en krigsförklaring. Sedan att det egentligen bara handlar om expansion, men det gör väl iofs de flesta krigen på TW om i grund och botten ???

orka med folk som man vet man lär besegra...eller tex ta ett par byar bara.

Man fattar väl om nån anfaller att de är krig, eller?

"nej, vafan är de här 5014014 ink - hmm undras om de är krig, fast en krigsförklaring har ej kommit - nåväl låt oss vänta"
 
Topp