Det ryktas att...

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Fattar inte vad alla tjaffsar om, vi vann ju förfan världen ihop!
Under tiden så gillade vi alla varandra, so much bullshit

CJ och alberts plan var noga uträknad, allt som hände var planerat. Fråga göran om ni inte tror det

Ryktas att jag är nyfiken på att höra denna plan i detalj ;)
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ryktas att jag är nyfiken på att höra denna plan i detalj ;)

Fattar inte vad alla tjaffsar om, vi vann ju förfan världen ihop!
Under tiden så gillade vi alla varandra, so much bullshit

CJ och alberts plan var noga uträknad, allt som hände var planerat. Fråga göran om ni inte tror det

Du spelade världen....
Vill du fortfarande ha planen i detalj? ...eller har du förstått att du själv bevittnat och upplevt den steg för steg? :)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Gangbangs rent allmänt brukar ju uppstå av ren behövlighet. Om ni tänker efter, hur många gånger vinner inte stammen som blir gbad? Ganska ofta skulle jag säga.

Sen har vi ju världar som v34 och v29 där gangbanget faktiskt lyckades vinna. Men v28,v33,v32,v35 o.s.v. hade alla stammar som vart utsatta för något slags gangbang och trots det vann.

Så sluta fan gnälla om att det händer och känn er hedrade att det händer din stam, för de betyder förmodligen att ni kommer vinna.
 

DismA

New Member
Reaktionspoäng
0
Gangbangs rent allmänt brukar ju uppstå av ren behövlighet. Om ni tänker efter, hur många gånger vinner inte stammen som blir gbad? Ganska ofta skulle jag säga.

Sen har vi ju världar som v34 och v29 där gangbanget faktiskt lyckades vinna. Men v28,v33,v32,v35 o.s.v. hade alla stammar som vart utsatta för något slags gangbang och trots det vann.

Så sluta fan gnälla om att det händer och känn er hedrade att det händer din stam, för de betyder förmodligen att ni kommer vinna.

Ryktas at gangbanget på v35 var kass...
 

DeletedUser

Guest
kartan ser riktigt rörig ut alla stammar ligger huller om buller ,, ryktas de
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Det ryktas att det är alla spelare tillsammans som gör Forumet levande :katt:
 

The Burglar

New Member
Reaktionspoäng
10
Så det blir alltså svårare att farma när man har mer trupper och mer poäng o_Oo_Oo_Oo_Oo_O
Det handlar endast om aktivitet mano

Ryktas att aktivitet självklart är en del.
Ryktas även att ju mer poäng du får, ju mindre spelarbyar kan du farma. Fyi.
Ryktas även att du inte läst världens inställningar vidare bra om du inte förstod vad jag menade direkt.
 
Topp