Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Blixt, vart spelar du? eftersom det ryktas om att du snackar skit om rank 1.
 

Byggare Jonas

New Member
Reaktionspoäng
9
Måste hålla med om att krigsförklaringen är sjukt cringe.

"Vad kan man säga Jonas? Du har vanärat ditt nick, för vad? En värld du inte bryr dig om?"
-sen när har jag haft ära kopplat till mitt nick? Skulle chansa på aldrig. True dock att jag inte bryr mig om världen...

"Känner resterna ur dss samma sak? Det kvittar."
- Ja det kvittar verkligen...

"Sen vill jag förklara för alla i dss, det finns ingen nåd att hämta hos oss. Det är vinna eller försvinna för er, sistnämnda."
- Vad fan snackar du om här? Tror du vi förväntar oss något annat än att bli adlade?

"Jag personligen vill inte höra på ert gnäll om ni skulle ha något sådant, för mig är ni inte en stam man kan ha diplomati längre & de går längre än denna värld."
- Vad skulle vi möjligtvis kunna ha att gnälla om menar du?
 

DeletedUser

Guest
Only the weak assign themself as rank 1!=)


Ryktas det,mvh

Mad because bad?
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Jag tycker det är cringe att bryta IAP avtal med förklaringen "jag bryr mig inte". Men vad vet jag egentligen. Sluta klaga på Henke när han gör krigsförklaringar, han gjorde sitt bästa!
 

spanskasjukan

New Member
Reaktionspoäng
3
Jag tycker det är cringe att bryta IAP avtal med förklaringen "jag bryr mig inte". Men vad vet jag egentligen. Sluta klaga på Henke när han gör krigsförklaringar, han gjorde sitt bästa!


084.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Lundav slutade med världen för att han visste att det var förlust.,,,,,,,
 

DeletedUser

Guest
Du har hävdat flera gånger att du inte bryr dig, jag vet. Varför leder du en stam då? Försvinn från världen istället. Avskyr folk som ska gardera sig med "jag bryr mig inte".

Jag avskyer personer som tror dom är lite bättre än vad dom är, ryktas det ))) Enda Ljuset på dagen man ser är väll när det inte är nattskydd @Jesper ;))
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Ryktas att Lundav slutade med världen för att han visste att det var förlust.,,,,,,,

Ryktas att du har bönat och bett efter en gangbang mot KSK sedan världsstart, för du är väl medveten att det är det eller backstabs som krävs för att du ska få din första världsvinst. (Tror ingen förutom du anser 32 som giltig)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du har bönat och bett efter en gangbang mot KSK sedan världsstart, för du är väl medveten att det är det eller backstabs som krävs för att du ska få din första världsvinst. (Tror ingen förutom du anser 32 som giltig)


Min fjärde blir det om denna går igenom Lundav ;)
Efter v32!=))) Ryktas det

Ryktas om att jag har bönat efter en gangbang eftersom jag ville ha lite info till oss ;)


Mvh Ryktas det!
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Måste hålla med om att krigsförklaringen är sjukt cringe.
Cringe eller inte, den verkar onekligen ha uppfyllt det den var ämnad att göra.

Only the weak assign themself as rank 1!=)


Ryktas det,mvh

Mad because bad?
Vad i helvete dillar du om? Ingen här har tilldelat sig själv rank 1.

Du är största idioten här inne och ingen gillar dig. Gör världen en tjänst och kryp tillbaka till hålan du kom ifrån, släck ljuset, dra för gardinerna, dra ut sladden till datorn och kom aldrig tillbaka.
 
Topp