LoL bjuder upp till dans....

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: LoL

Timeframe: Senaste 48 timmarna



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 2
Skillnad: 3

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,725
Sida 2: 18,123
Skillnad: 22,602

chart
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
det är sant att LoL inte har så många bra spelare, va själv med i början.
sen blev jag kickad men de gäller bara ha bra sammarbete.

sen började jag om på 26p och körde hela starten och nu också ensam... och jag tycker de har gått ganska bra för mig, även om många tycker jag är värdelös. de går bra för jag gör mitt bästa. de borde ni också göra.

så LoL kan gå långt som susa eller de andra stammarna med ett fint sammarbete.
Man behöver inte alltid ha spelare som har bra skills, man ska bara göra sitt bästa :)

t.ex när ni körde mot oss va de ingen sammarbete alls utan solo-race, om alla i er stam hade hjälpt till hade vi haft mycket svårare.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Kom igen Mesut, låt inte de andra stygga pojkarna och flickorna nedvärdera dig eller ditt spelande. Du gör så gott du kan och lär dig av dina misstag, vad mer kan man begära av en människa?

Annars så säger jag bara, ha roligt, kom ihåg att detta inte är IRL, världen går inte under för att man förlorar några byar på ett dataspel, varje ny värld är en ny värld och gammalt groll bör begravas i historien, för som någon sa....fiende idag kan vara bästa vänner imorgon.

Vadsom skett tidigare har redan skett och går inte att förändra, det enda vi kan påverka till det bättre är framtiden, så skaka tass, släpp skiten och gå vidare i livet:)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Det är lugnt viigoo. Jag har inget emot dig, men jag försvarar mina vänner.
Eftersom du nu gillar att klanka ner på nico, så självklart försvarar jag honom.



Sedan skrev du ju själv att du hoppar in i massa konton som inte är dina, vilket är ett annat ord för parasit.
Ingen gillar stamhoppare och att ta över andra konton i stammar som inte är din egen, gör ju dig till en sådan.
Det kan även tolkas som att du vänder kappan efter vinden. (Nä nu går det dåligt här... Bäst å leta upp ett annat konto man kan ta över.)
Huruvida det stämmer vet ja ju inte, men det kan ju tolkas så.

Det är väl ingen osann fakta jag kommer med iaf då du själv säger att du gör på detta viset.

Det hade varit kul om du kan köra ditt egna konto till en ledarpossition på någon mer värld än v3, för då kunde du kanske iaf ha rätt till att klanka ner på andra å säga att de är dåliga å gråar sig mm.

Vill du diskutera mer om varför ja verkar vara en bitterfitta mot de som inte har befogenhet att klanka ner på mina vänner, så kan vi ju föra en vuxen dialog om det in game, så slipper vi hänga ut någon här i externa.

Mvh// Dark

Väljer att helt enkelt ignorera det du skriver. Vi får inte fram något vettigt ändån, du tänker på ditt sätt och jag tänker som alla andra. Inte mer med det.

Ha ett kul fortsatt krig och lycka till.


Smäller på rätt bra hos leona har jag hört =)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Kom igen Mesut, låt inte de andra stygga pojkarna och flickorna nedvärdera dig eller ditt spelande. Du gör så gott du kan och lär dig av dina misstag, vad mer kan man begära av en människa?

Annars så säger jag bara, ha roligt, kom ihåg att detta inte är IRL, världen går inte under för att man förlorar några byar på ett dataspel, varje ny värld är en ny värld och gammalt groll bör begravas i historien, för som någon sa....fiende idag kan vara bästa vänner imorgon.

Vadsom skett tidigare har redan skett och går inte att förändra, det enda vi kan påverka till det bättre är framtiden, så skaka tass, släpp skiten och gå vidare i livet:)

så sant :) första gången jag inte hoppar runt i acc hela tiden.. eller blir kickad, då de mitt eget acc.
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
De e bra att vi iaf kan vara överens om att inte vara överens alltid. ;0)

Ifall ja slipper se några påhopp på mina stam-medlemmar, så slipper ju även vi gräla här. ;0)

Lycka till nu LoL, ni lär märka när vi lägger i en växel.
Än sålänge har vi ju bara kört på tomgång. ;0)

Mvh/ Dark
 
Reaktionspoäng
0
De e bra att vi iaf kan vara överens om att inte vara överens alltid. ;0)

Ifall ja slipper se några påhopp på mina stam-medlemmar, så slipper ju även vi gräla här. ;0)

Lycka till nu LoL, ni lär märka när vi lägger i en växel.
Än sålänge har vi ju bara kört på tomgång. ;0)





Mvh/ Dark

Jaaa så segt som ni fejkar så hinner man ju ta tupplur emellan ;P
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att det ska vara såpass låg nivå på inläggen i denna tråd. Hoppas ni skärper er nu grabbar så vi får ett roligt och mysigt litet krig! :)
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att det varit ett roligt krig hittills, fått offra ett par smedjor men det har de varit värt! :)

Gott jobb allihop!
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: LoL
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 12
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23,610
Sida 2: 100,106
Skillnad: 76,496

chart
 
Topp