Farliga stammar?

m0stnero

New Member
Reaktionspoäng
0
Pfff

Det finns siffror på sånt här...

Opponenter besegrade (Stammar)
Som anfallare
Rank Namn Besegrad
1 Da Spankers 216.208 (SPANK)
2 FlowerPowerPandaArmy 127.612 (FPPA)
3 De omtyckta 107.644 (150)
 

DeletedUser

Guest
Det finns siffror på sånt här...

Opponenter besegrade (Stammar)
Som anfallare
Rank Namn Besegrad
1 Da Spankers 216.208 (SPANK)
2 FlowerPowerPandaArmy 127.612 (FPPA)
3 De omtyckta 107.644 (150)

skulle säga att ob rank för stammar inte är så mycket att kolla på såhär i början!
kolla om 2 månader!
Är man störst då och har mest i ob rank så okej, då fattar jag men men....
 

DeletedUser

Guest
232 inlägg och 200 av dessa är offtopic ??

bara invite och allians sökningar , katastrofal tråd som moddarna inte verkar bry sig om
 

DeletedUser

Guest
232 inlägg och 200 av dessa är offtopic ??

bara invite och allians sökningar , katastrofal tråd som moddarna inte verkar bry sig om

Ditt språk i detta inlägg var under all kritik... Som tur är så lyckades jag förstå en liten del utav det.... Tror du att tråden blir bättre för att du framhäver det negativa med den? LÅGT! Alla trådar har sina possitiva såväl som negativa sidor.... Se de possitiva, inte de negativa, din pessemist.

Lås tråden.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
232 inlägg och 200 av dessa är offtopic ??

bara invite och allians sökningar , katastrofal tråd som moddarna inte verkar bry sig om

Detta handlar ändå om de farligaste stammarna.
Visa mig ett direkt ansökan om allians så låser jag tråden, men tills dess är denna tråd till för att disskutera stammarna, dess allianser, och medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att AOTS verkar bli en farlig stam nu när de fått ordning på sig. De har fått många kända namn (ingen nämnd, ingen glömd) i Spank att sluta.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att AOTS verkar bli en farlig stam nu när de fått ordning på sig. De har fått många kända namn i Spank att sluta.

AOTS närmaste ally har talat (skit)....
Många kända spelare som sitter på ett eller ett flertal gigantiska konton har slutat, sen att AOTS har skickat sina offensiver som består av blandat slam på dessa spelarna har inte så mycket med saken att göra.



TEX:
Anfallare: Glupp
By: Glupps by (502|447) K45

Kvantitet: 381 0 152 0 0 0 0 0 18 0 1 0
Förluster: 381 0 152 0 0 0 0 0 18 0 1 0


och
Försvarare: ree dol
By: [MITTEN AV 4] [MA4] (505|456) K45

Kvantitet: 0 237 0 0 40 0 6 0 0 0 0 0
Förluster: 0 237 0 0 40 0 6 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Just nu är det väl FPPA och Spank som visar framfötterna mest!

Opponenter besegrade ( Stammar )¨

Rank Namn Besegrad
1 Da Spankers 643.854
2 FlowerPowerPandaArmy 441.260
 

DeletedUser

Guest
Självklart.. Det finns ett par stammar som utmärker sig lite extra men vi kommer nog få se en hel del förändringar fram över i Rankningen..

Kommer bli ytterst intressant att följa :)
 

DeletedUser

Guest
oj, upptäckte just en lustig sam: här hos mig i syd öst finns nästan hälften av alla top20 stamar! först den bästa [SWE], sen har vi -ST- som börgar närma sig känner jag, och juste G8 så klart fast dom e rätt snälla, Dads kommer närmre och närmre, jarn har ända från början legat i kvarteret. såå........ det e rät nice fast jag e rätt skraj..:D:D:D:D
 
Topp