Off Topic @V32

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Kanske hade varit trevligare, men så mycket tråkigare... Vad är poängen med forumet om inte att bråka om hur mycket prem en viss spelare/stam spenderat eller hur många spelare per konto en stam har?

Jag tycker om att Dance verkar ha varit ute efter att kriga istället för att merga till vinst som så många rank 1 stammar innan dom faktiskt. Men eftersom ingen frågat det här innan, stämmer det att det är 2-3 spelare per konto i Dance?



tänker inte sitta här och säga hur många spelare som sitter vart
men nej informationen är inte korrekt så skaffa er bättre källor eller håll käften hela högen
 

DeletedUser

Guest
De flesta lägger inte 5k+ pp i början av en värld för att räkna med att kunna tjäna in det igen senare. Så om ni vill klaga på för litet motstånd kan ni ju börja köra med samma förutsättningar som alla andra. Okej, strunta i pp argumentet då, men du kommenterade inte ens de två andra punkterna jag skrev. Sen det där med skypen förstod jag inte?

fortfarande aktivitet och farmning även i början, kolla på skype vilka som gått + i pp inte svårt, lite motstånd snackar stammen som lett princip hela tiden om man räknar ihop familjestammar, sen ändå gangbangar sig genom världen, plocka fram skämskudden istället hörru
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
De flesta lägger inte 5k+ pp i början av en värld för att räkna med att kunna tjäna in det igen senare. Så om ni vill klaga på för litet motstånd kan ni ju börja köra med samma förutsättningar som alla andra. Okej, strunta i pp argumentet då, men du kommenterade inte ens de två andra punkterna jag skrev. Sen det där med skypen förstod jag inte?



vem är du ens?
skapa dig ett namn på tw innan du börjar slänga skit på andra och ska visa dig duktig
gå nu tillbaka till din säng och smäll på ett avsnitt av mulle meck och inse hur patetiskt ditt liv är i jämnförelse med mitt

(jag tittar ju faktiskt på bumbibjörnarna och ligger rank 1)


tack och godnatt
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
fortfarande aktivitet och farmning även i början, kolla på skype vilka som gått + i pp inte svårt, lite motstånd snackar stammen som lett princip hela tiden om man räknar ihop familjestammar, sen ändå gangbangar sig genom världen, plocka fram skämskudden istället hörru

Du tycker det är konstigt att om man drar ihop alla .se topspelare i en stam att nybörjare behöver gå ihop för att ta ut den stammen?
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Du tycker det är konstigt att om man drar ihop alla .se topspelare i en stam att nybörjare behöver gå ihop för att ta ut den stammen?



nej det är inte problemet
problemet är att du sitter och skriker och lipar på externa om att vi är så mycket bättre
ni har jämnat ut oddsen genom att ha dubbelt så många byar som oss

och att sedan sitta och gnälla när ni går på en mindre stam? ja det är bara pinsamt

betee dig för fan
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
vem är du ens?
skapa dig ett namn på tw innan du börjar slänga skit på andra och ska visa dig duktig
gå nu tillbaka till din säng och smäll på ett avsnitt av mulle meck och inse hur patetiskt ditt liv är i jämnförelse med mitt

(jag tittar ju faktiskt på bumbibjörnarna och ligger rank 1)


tack och godnatt

Vadå vem jag är, jag har varit tw #1 spelare sen 2010?
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
nej det är inte problemet
problemet är att du sitter och skriker och lipar på externa om att vi är så mycket bättre
ni har jämnat ut oddsen genom att ha dubbelt så många byar som oss

och att sedan sitta och gnälla när ni går på en mindre stam? ja det är bara pinsamt

betee dig för fan


Jag är inte ens med i någon av stammarna som krigar, men tycker det är patetiskt när ni gnäller om att det inte är något motstånd när ni spelar som ni gör.
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
vet inte hur det är med er noobs?
men vi andra har iallafall kommit till det statiet där vi spelar för gemenskapens skull
att vi sedan råkar veta hur man spelar spelet också gör ju att vi hamnar högt upp på rankingen


vi hade 1 mål med den här världen, ha roligt och se vart det tar oss
ni tycker det är tråkigt att sätta alla bra i 1 stam?
varför?

folk på .se gangbangar ju ändå den största stammen på varje värld?
det hade ju inte varit någon skillnad om vi tagit in en del värdelösa spelare också, samma sak hade ändå skett
eftersom ni andra inte klarar av att kriga själva :D

och jag förstår er, det blir svårt när man möter en stam med aktiva konton och mycket firepower
men kom fan inte och gnäll på att vi är dom som är fega, vi visste att vi skulle bli gangade och vi välkommnar det

det här blir en utmaning istället för att lalla sig igenom världen och merga sig till en vinst med en massa allys hit och dit
så tänkt dig för nästa gång innan du öppnar kakhålet och försöker spela duktig inför dina små vänner i uppenbar
har du något att säga så visa det på slagfältet
visa dina muskler där istället för i forumet, för här gör du bara bort dig.... har du tur kan ju ju ha lite mer lycka ingame, vem vet

Vem har sagt ngt om feg? Massa skit ni kommer med helt taget ur luften som man inte ens antytt.
Om det är gemenskap du saknar så skaffa en hund, slipper du farma 18h om dagen och bränna halva lönnen på prem. Ja wow vad ni har ansträngt er för att få en utmaning, skapat en stam som slår rekord med spelare per konto samt brända pp-pengar, sen kört iap efter iap och anfallit en stam i taget och tex tagit in säpos storspelare... För tionde gången: helt ok antar jag om det är vinsten man är ute efter. Men att ni lullat runder här sådär lite casual sen starten och inte haft vinsten som mål är buuuuullshiiit. Känns som man träffa en öm punkt där noc :awsm:? Fast iofs ska inte mkt till för att du ska slänga dig över tråd och vräka ut spydigheter, har man märkt.
Tycker du själv kan börja visa dina muskler på slagfältet, rätt dött där. Ni har farmat som djur sen starten men hälften pallar inte ens skicka iväg sitt off när där trillar in lite inks.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Vem har sagt ngt om feg? Massa skit ni kommer med helt taget ur luften som man inte ens antytt.
Om det är gemenskap du saknar så skaffa en hund, slipper du farma 18h om dagen och bränna halva lönnen på prem. Ja wow vad ni har ansträngt er för att få en utmaning, skapat en stam som slår rekord med spelare per konto samt brända pp-pengar, sen kört iap efter iap och anfallit en stam i taget och tex tagit in säpos storspelare... För tionde gången: helt ok antar jag om det är vinsten man är ute efter. Men att ni lullat runder här sådär lite casual sen starten och inte haft vinsten som mål är buuuuullshiiit. Känns som man träffa en öm punkt där noc :awsm:? Fast iofs ska inte mkt till för att du ska slänga dig över tråd och vräka ut spydigheter, har man märkt.
Tycker du själv kan börja visa dina muskler på slagfältet, rätt dött där. Ni har farmat som djur sen starten men hälften pallar inte ens skicka iväg sitt off när där trillar in lite inks.




Haha oh you Will see ;)
Fan vad underbart det här kommer bli!
 

DeletedUser

Guest
Om det är gemenskap du saknar så skaffa en hund

De timmar jag och Dennis har spenderat genom att skratta åt dig och dina likar på skype är något en hund inte skulle kunna göra.

slipper du farma 18h om dagen och bränna halva lönnen på prem.

Sluta bekräfta din okunskap. Vem fan behöver farma 18h om dagen för att vara effektiv :D

Hela argumentet om halva lönen faller när du varken har koll på Dennis lön eller hans prembruk. Säger som Morfar en gång sa när vi diskuterade Sverigedemokraternas framfart i opinionsmätningarna, dumt mycket dumt.

Ja wow vad ni har ansträngt er för att få en utmaning, skapat en stam som slår rekord med spelare per konto samt brända pp-pengar

Anstängt oss? Vi gick in på världen med inställningen om att vårt team var vad som skulle behövas för att vinna. Sluta nedvärdera stammarna som finns kvar. Upp1br och dess systerstam har minst lika många namnkunniga spelare som vi har. Sluta kom med dumma anklagelser utan belägg. Herregud vad du verkar ha hackat upp dig på det falska påståendet om att vi skulle spendera fruktansvärda mängder prem.

Men att ni lullat runder här sådär lite casual sen starten och inte haft vinsten som mål är buuuuullshiiit.

Är väl självklart målet med varje värld. Vem vill inte vinna?

Tycker du själv kan börja visa dina muskler på slagfältet, rätt dött där. Ni har farmat som djur sen starten men hälften pallar inte ens skicka iväg sitt off när där trillar in lite inks.

Dennis konto gör precis som jag ber dem, liksom alla andra konton i Dance. Handlar om taktik. Är du själv så naiv så du tror att vi skulle slänga oss in i eran stackade front utan att göra reseach först så tycker jag synd om dig.

Efter att så stödigt ha uttalat dig om Nocturne krigsprestation hittills så är jag lite nyfiken på vart du spelar så kan vi få göra en bedömning på vad du åstakommit i eran offensiv. Men du kanske föredrar att vara annonym för att på så vis undvika våran uppmärksamhet?

Försök hitta ett argument som inte saknar belägg så lovar jag att lyssna på dig, tills dess föreslår jag att du sätter dig ned. Imorgon ska jag presentera flera fakta för varför vi hittills varit så pass överlägsna.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Horden var snälla ;) Jag fick till och med anfallsorder mot mig skickad till mig :D

Och det där är till och med ett bra exempel på off-topic i offtopictråden ;)
 
Topp