Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas V31 är DÖD!
Ryktas att jag är den första att beklaga att spelare gråar sig, men oxå den fösrta att gratulera AIDS till en mycket bra genomförd taktik mot SuSa.

Ryktas att jag kommer inte att gråa mig :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag med spänning inväntar mängder av klagomål angående fusk, fulspelande, gangbangande och mängder av andra påhitt från SuSa spelare. Kom ihåg vart ifrån ni hörde det först.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktas att jag med spänning inväntar mängder av klagomål angående fusk, fulspelande, gangbangande och mängder av andra påhitt från SuSa spelare. Kom ihåg vart ifrån ni hörde det först.

Det där har ju hänt flera gånger redan :awsm:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ryktet dementeras, då SuSa inte spelat sen v14. :D

Samma ledare och flera medlemmar som är de samma, med samma stamnamn. Tänker du ändå hävda att det inte är SuSa :)? Kanske inte det SuSa du en gång kände, men så är det med alla former av sporter och tävlingar, lineups förändras med tiden.

Eller tycker du man inte kan kalla Colorado Avalanche för det de heter, eftersom legender så som Peter Forsberg, Joe Sakic och Patrick Roy inte spelar där längre ;)?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en del stammar borde byta namn till PRO då man bara adlar grått :):D:confused:
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Kanske inte det SuSa du en gång kände, men så är det med alla former av sporter och tävlingar, lineups förändras med tiden.


Du har så rätt, Lawliet. Det är "mitt" SuSa jag pratar om och det spelade v14, även om jag gjorde försök att acceptera den "nya" stilen att spela på ett par världar till. Ena ledaren är den samma ja, men den som stod för filosofin och spelstilen har klivit av för lääänge sen.
Finns säkert en sportrelaterad metafor du kan använda till det också. ;)
Ryktas att en riktig supporter följer sitt lag oavsett vilken liga de spelar i och vilken spelstil de har. Då är jag väl ingen riktigt supporter då. :D
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Du har så rätt, Lawliet. Det är "mitt" SuSa jag pratar om och det spelade v14, även om jag gjorde försök att acceptera den "nya" stilen att spela på ett par världar till. Ena ledaren är den samma ja, men den som stod för filosofin och spelstilen har klivit av för lääänge sen.
Finns säkert en sportrelaterad metafor du kan använda till det också. ;)
Ryktas att en riktig supporter följer sitt lag oavsett vilken liga de spelar i och vilken spelstil de har. Då är jag väl ingen riktigt supporter då. :D

så du menar alltså att en spelstil inte måste ändras ibland?
 
Topp