Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att allt vi fick var en inbjudan till en premade av Abel. Det hade antagligen inte ni heller tackat nej till. Sen visste iaf inte jag vilka som skulle ingå i stammen och ännu mindre vilka som inte skulle ingå i stammen och vara vårat motstånd.

Jag vet att jag är verkligen inte den bästa i stammen eller den första ni syftar på när ni säger "alla bra i en stam". Men att säga att vi alla är fega för att vi tackat ja till en inbjudan till en premade låter mest som avundsjuka i mina öron.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är ointresserad av hur många som spelar på vart och ett av kontot i Dance

Är det en stam på 30 ska det väl var 30 och inte 90?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tackar för underhållande kvällsläsning.

Ryktas att skörden av potatis blev sen i år.

Ryktas slutligen att världen redan kommer avgöras inom dom närmsta veckorna...
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att det fortfarande finns många byar att slåss om, och att världen är långt ifrån över.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi nukat en himla massa senaste tiden men att vi idag sprang in i en storstor vägg.
Ryktas också att Reva försöker spelar ett farligt spel som föll idag. Man kan inte deffa emot oss (Dance) samtidigt som man bönar och ber om ett samarbete med oss emot SÄPO för att adla gratisbyar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet att tw.se har över gett sin själv av enbart han solo spelare finns det för få av...

Det stämmer inte alls, pengar luktar som tw prenumeranter numera
 

DeletedUser

Guest
Ryktet har även sipprat in under stenen, det finns en viss chans för mig att bli medlem i Dance trots allt.
 

gullesulle95

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att många inlägg kommer bli raderade från de tre senaste sidorna :awsm:

Ryktas f.ö att världen inte alls är över :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att världen visst är över, no matter what. SÄPO och Reva borta inom några dagar, därefter ryker 300 och MASH, kvar är Upp1 mot Dance som slåss om världen, alla vet att det är vad som kommer ske i slutändan (alla vet också vilka som vinner), spelar ingen roll vad ni säger. Allt är redan förutbestämt. :thinking:
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att motivationen i Reva och Säpo inte kan vara så bra efter att ha förlorat ca 50 byar på 48h
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att motivationen i Reva och Säpo inte kan vara så bra efter att ha förlorat ca 50 byar på 48h

Sida 1:
Stammar: Dance
Sida 2:
Stammar: SÄPO, SÄCH, Reva

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 3
Skillnad: 74

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 372,257
Sida 2: 12,343
Skillnad: 359,914

chart
 

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Sida 1:
Stammar: Dance
Sida 2:
Stammar: SÄPO, SÄCH, Reva

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77
Sida 2: 3
Skillnad: 74

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 372,257
Sida 2: 12,343
Skillnad: 359,914

chart

Ryktas att det där inte såg roligt ut :)
 
Topp