Off Topic @V32

DeletedUser

Guest
misstolka mig inte. jag tycker ni är fega för istället för att spela tillsammans varför inte dela upp er i 2 stammar och köra på därifrån? vet att man inte kan ha koll på vilka som kommer börjar i ens stam men man kan alltid göra något åt det när man väl vet.

man kan tro att det är avundsjuka men det är det iaf inte från min sida.

jag är tex ingen bra spelare men jag har trots de lite heder i kroppen

Jag vet inte vad jag ska svara när jag inte vet om du är seriös eller inte.

Så vi har ingen heder i kroppen för att vi spelar tillsammans?
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Men herregud, vi är bäst och går mot vinst på världen. Vill ni stoppa det är det fritt fram för alla att försöka.

Om de är för dåliga är det deras problem.

Detta är ett spel som handlar om vinst och förlust, precis som alla andra spel och sporter. Inte ser man fotbollslag splittras bara för att det är överlägsna? Nej, utan då är det upp till motståndaren att rekrytera nytt, eller bli bättre osv.

Och fyfan, ingen värdighet kvar efter att du fick mig att jämföra detta skitspel med fotboll.

som alla andra SPEL handlar väl detta om att ha kul?

"om de är för dåliga så är det deras problem" ? va fan eller så kanske det är ni som är för kassa för att klara er själva och behöver eller pojkvänner för att klara en värld?

nocturne din hybris är bara sjuk och du bör söka hjälp snarast.

ja, jag behöver ju tydligen läxa upp er eftersom ni är tydligen för blind/dumma för att se/förstå själva
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Jag vet inte vad jag ska svara när jag inte vet om du är seriös eller inte.

Så vi har ingen heder i kroppen för att vi spelar tillsammans?

istället för att spela tillsammans och vinna världen med lätthet så kan ni väl typ dela upp er i 2-3 stammar men det är väl ni för fega för?
 

lillan88

New Member
Reaktionspoäng
0
som alla andra SPEL handlar väl detta om att ha kul?

"om de är för dåliga så är det deras problem" ? va fan eller så kanske det är ni som är för kassa för att klara er själva och behöver eller pojkvänner för att klara en värld?

nocturne din hybris är bara sjuk och du bör söka hjälp snarast.

ja, jag behöver ju tydligen läxa upp er eftersom ni är tydligen för blind/dumma för att se/förstå själva

Det är ju ganska uppenbart att denna mupp bara trollar.

Så, dont feed the troll.
 

DeletedUser

Guest
istället för att spela tillsammans och vinna världen med lätthet så kan ni väl typ dela upp er i 2-3 stammar men det är väl ni för fega för?

Jag har aldrig sätt ett sämre försök att trigga folk till dumma saker någonsin.

Att kalla mig feg brukar funka, men detta var patetiskt.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Jag har aldrig sätt ett sämre försök att trigga folk till dumma saker någonsin.

Att kalla mig feg brukar funka, men detta var patetiskt.

men det stämmer ju? istället för att spela i den "vinnande" stammen så kanske du skulle kunna starta en ny stam och slåss om vinsten?
 

DeletedUser

Guest
men det stämmer ju? istället för att spela i den "vinnande" stammen så kanske du skulle kunna starta en ny stam och slåss om vinsten?

Dummaste jag hört.

Jag spelar med de jag vill spela med, och de jag tycker om att spela med. OCH jag går mot en vinst på köpet.

Lär dig spela bättre istället och gör motstånd.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Dummaste jag hört.

Jag spelar med de jag vill spela med, och de jag tycker om att spela med. OCH jag går mot en vinst på köpet.

Lär dig spela bättre istället och gör motstånd.

då svarar jag med "det dummaste jag har hört" haha

visst du får spela med vem du vill men hur kul är det? eller du kanske tycker det är kul att aldrig möta motstånd(kanske lättare då?)?
 

DeletedUser

Guest
istället för att spela tillsammans och vinna världen med lätthet så kan ni väl typ dela upp er i 2-3 stammar men det är väl ni för fega för?

Okej, du är alltså seriös? Hur skulle vi veta vilket motstånd vi skulle möta när vi startade världen? Och hur många stammar som börjar få grepp på världen brukar dela upp sig för att få motstånd? Du får det att låta som om vi är 30 oövervinneliga gudar, men vi är knappast bästa stammen på .se.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
då svarar jag med "det dummaste jag har hört" haha

visst du får spela med vem du vill men hur kul är det? eller du kanske tycker det är kul att aldrig möta motstånd(kanske lättare då?)?

[SUP][/SUP]


om du skulle lägga hälften av den tiden du sitter och tjötar på forumet på att lära dig spela istället så hade vi kanske kunnat haft ett halvdant motstånd på den här världen

kryp tillsbaks i ditt lilla hål och fixa den jävla gangbangen nån gång
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att Ares har en poäng, men att argumenten inte räcker fullt ut.

Det ryktas också att jag undrar om du minns mig från v23, Ares? ^_^
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Okej, du är alltså seriös? Hur skulle vi veta vilket motstånd vi skulle möta när vi startade världen? Och hur många stammar som börjar få grepp på världen brukar dela upp sig för att få motstånd? Du får det att låta som om vi är 30 oövervinneliga gudar, men vi är knappast bästa stammen på .se.

ni vet ju vilket motstånd det handlar när ni väl har startat på världen bara att börja med en ny stam och köra på men det är väl ni för fega för :) nä inte är inte bästa stammen på .se men ni är bästa stammen på v32 och ni är för fega för lämna er stam..

Nocturne: tiden jag lägger på externa är ju guld värt.. säger bara det att ni njuter att inte ha motstånd på världen istället för att skapa lite motstånd själv :)
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
ni vet ju vilket motstånd det handlar när ni väl har startat på världen bara att börja med en ny stam och köra på men det är väl ni för fega för :) nä inte är inte bästa stammen på .se men ni är bästa stammen på v32 och ni är för fega för lämna er stam..

Nocturne: tiden jag lägger på externa är ju guld värt.. säger bara det att ni njuter att inte ha motstånd på världen istället för att skapa lite motstånd själv :)



njuter av att inte ha motstånd?
är du dum?

jag kan kriga mot er alla ensam om det är så inga problem

kom mot mig bara
 

DeletedUser

Guest
Hybrid, du kan både ha dom värsta och svagaste argumenten, låt någon annan sköta detta istället.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
njuter av att inte ha motstånd?
är du dum?

jag kan kriga mot er alla ensam om det är så inga problem

kom mot mig bara

och återigen visar du på din sjuka hybris... tack för det :)


tjäder, mina argument är hur bra som helst men du och dina pojkvänner för nog lära sig hur man argumenterar ordentligt.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
och återigen visar du på din sjuka hybris... tack för det :)


tjäder, mina argument är hur bra som helst men du och dina pojkvänner för nog lära sig hur man argumenterar ordentligt.

hahahah du sjunker bara lägre å lägre för varje inlägg du skriver.

Gör dig själv en tjänst och låt bli.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Det är fan nästan så till och med jag blir lite arg, och jag är inte ens inblandad. Bra jobbat Hybrid 10/10. Ryktas att jag befordrar dig med all min befogenhet till externas drygaste snubbe 2016 (tyvärr henke, du får ligga i lite mer än så om du ska ha en chans).

Och jag ser det som något positivt, inte negativt. Hur kul som helst ju :D Pls no straffpoäng
 
Topp