Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att nu vore rätt tid att gangbanga Dance.

Ryktas att om de lyckas kommer jag sitta på min tron utanför spelet och garva åt Abelias....

(Undra om de går att bekräfta sitt egna rykte? ^_^)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att resonera att en gangbang skulle vara ärofullt och hedrande e bara larvigt, smart diplomati och en djupare relation mellan 2 vettiga stammar ger bättre utfall enligt min erfarenhet, organisatoriskt är många spelare svårt att få att samarbeta, då det hela tiden är någon annan som ska göra jobbet, spelet har knappt ens börjat och då gäller finna rätt relationer med rätt stammar....
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ryktas att top 5 stammar tråden kommer upp då jag vet att några som är bra på att skriva wall of text finns på denna värld :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Abel är samma svikare sen tw 2 värld D där han gick emot sin egen systerstam, samt från stammen som han själv varit i innan.

:(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att abel inte kommer vakna bra ;)

Det låter ytterst elakt kan jag tycka. Inte för att motgångar på tw skulle påverka min vardag och inte för att det vore första gången jag vaknar upp till elakheter på tw. Det brukar väl ske ungefär alla världar jag någonsin spelat på, fortfarande elakt. Varför är vi inte bara alla snälla och adlar barbs tillsammans och dricker öl på helgerna. vilken mysig tid vi hade haft.

Edit- Ryktas för övrigt att jag är mer orolig för vem fan som utger sig vara mig på tw2 :O
 
Senast redigerad av en moderator:

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att man säger en skyhög siffra för att den andra ska kunna säga nämen det är "bara" 20k..... men sånt kan du uppenbarligen inte förstå märker ja.

Att du säger att ni inte plockar barbs för att ni vill farma dem. :S Ni plockar ju i princip bättre farmer för att inte många orkar farma 50p spelare så där skulle ni få mkt bättre utdelning än om ni tog en 100p barb men den logiken verkar du inte känna till?



Your arguments are invalid

Snälla återvänd till spelet och gör det du är bäst på
Bli adlad
Det är något du faktiskt är betydligt bättre än oss andra på
 
Topp