Top 5 Stammar

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Ja men lite listor vill jag se i framtiden då det alltid är kul att följa vad folk tycker! :cool:

(tidig ute så förväntar mig inga poster än)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
vet att det är tidigt men gör en lista ändå^_^

1 -PWA- 3.686 4.720 - egen stam.

2 BITE 3.505 4.513 - ser ut att vara en stabil stam och dom kommer nog att dominera sin kontinent från början till slut.

3 1337 3.165 4.357 - några namn känner man igen. ni ska bli intressant att följa :)

4 SOA 3.136 3.832 - ni kommer nog att falla bort när noobskyddet försvinner?:thinking:

5 Ze Fam 2.814 3.751 - mm intressant, ni kommer säkert att kunna finnas kvar länge om ni spelar era kort rätt;)
 

DeletedUser

Guest
eh ja eftersom ingen pallar så drar jag en lista dårå

1 -PWA- Äre worldsworstduo stammen jag ser? Tvek att ni klarar er, vissa lär säkert merga till andra stam. tryhards
2 BITE jakten, tobbebois etc stam. finns ett par bra lirare också ett par lömska. kan gå hursomhelst
3 1337 min stam, bäst ofc
4 OG känner inte igen någon
5 SOA e de riktiga så blire najs värld annars gg fakenicks bye ez noblelele
 
Reaktionspoäng
18
1. -PWA- egan stam, sköna lirare allihoppa<3
2. BITE finns ett par söta spelare i denna stammen, helt okej spelare kommer gå långt om dom orkar
3. 1337 vet inte vad jag ska säga, känns som ett skämt inte räcker till :D ser inga vassa spelare här kommer falla inom kort
4. OG återstår att se, finns några gammla SEN spelare från v30 hoppas ni gör bättre ifrån er här en på v30 de va rätt easy :D^_^
5. SOA vet inget om er känner endast igen 1 spelare, återstår att se vad som händer :)
 

SnowAct

Member
Reaktionspoäng
0
1. -PWA- egan stam, sköna lirare allihoppa<3
2. BITE finns ett par söta spelare i denna stammen, helt okej spelare kommer gå långt om dom orkar
3. 1337 vet inte vad jag ska säga, känns som ett skämt inte räcker till :D ser inga vassa spelare här kommer falla inom kort
4. OG återstår att se, finns några gammla SEN spelare från v30 hoppas ni gör bättre ifrån er här en på v30 de va rätt easy :D^_^
5. SOA vet inget om er känner endast igen 1 spelare, återstår att se vad som händer :)

Lika duktig som vanligt va?
 

smekiiz

New Member
Reaktionspoäng
0
Lätt? Ja konstigt med en stam som sen där ledarna inte vet vart dom ska stå samt att dom största spelarna lämnar för att gå med fienden! Nu är det ny ledning nya tag gamla samt nya spelare! ;)
 
Reaktionspoäng
18
dig adlade man bort utan problem smek;) dina tåg va inte dom bästa samt att du försökte adla oss med deff på nattskyddet haha pls förväntar mig inte bättre av nån av er denna världen ^^
 

smekiiz

New Member
Reaktionspoäng
0
dig adlade man bort utan problem smek;) dina tåg va inte dom bästa samt att du försökte adla oss med deff på nattskyddet haha pls förväntar mig inte bättre av nån av er denna världen ^^

Att ni adla bort mej va pågrund av att jag var på semester den veckan! Annars innan bomba nu mej med rens i ca 1 vecka ich lyckades ta en by! Adla med deff? Under nattskyddet? Det var nytt för mej men ja visst vill du se det så! Får se denna värld. Tågen såg riktigt dåliga ut i början då jag endast spelar via mobil appen ;)
 

Humpepro85

Member
Reaktionspoäng
0
Att ni adla bort mej va pågrund av att jag var på semester den veckan! Annars innan bomba nu mej med rens i ca 1 vecka ich lyckades ta en by! Adla med deff? Under nattskyddet? Det var nytt för mej men ja visst vill du se det så! Får se denna värld. Tågen såg riktigt dåliga ut i början då jag endast spelar via mobil appen ;)

Haha, denna har man inte hört förut ;)
 

DeletedUser

Guest
1. -PWA- - Har en hel del bra spelare, men utan bra ledarskap så kommer man inte långt. Wille måste antingen kicka Lowdin från en sådan position eller säga åt honom att lugna ner sig, för att skriva till varenda liten spelare på världen att de ska få en plats i -PWA- om de attackerar BITE, det håller inte och kommer bara slå tillbaka.. Precis som på v30 Lowdin...

2. BITE - Kommenterar inte min egna stam

3. 1337 - Precis som alltid, är zlarre med är det borträknat. Av deras profil att tyda så kanske han till och med sitter på en ledarroll... Komiskt!

4. Ze Fam - Nu börjar det bli lite intressant, de har inte varit speciellt ljudliga av sig och har ett par intressanta namn kan bli en betydande stam i hur världen slutar, och även fast jag inte tror att stammen vinner med just det namnet och alla de exakta spelarna, så kanske någon av namnet kommer finnas kvar i framtida stammar

5. OG - Precis som föregående stam har de inte gjort så mycket ljud av sig men är ändå där i toppen och hänger med bra. Har inte lika många intressanta namn som Ze Fam, men det finns något i varje

Soon to be top 5. SuSa - Kul att se att dem har startat upp världen, och de lär antagligen vara med och kriga om antingen vinst, eller vara en betydande roll i slutskedet.
 

DeletedUser

Guest
1 -PWA-
En jävla massa hatare samt annat skönt folk. Om ledningen kan sköta det ordentligt utan att försöka få 12 stammar att börja gangbanga "fiender" dagen noobskydd går ut.

2 BITE
Sötnosar.

3 1337
Zlarre är fett söt men brukar alltid lägga av tidigt tyvärr :(
Kanske kan bli ett irriterande moment för någon stam men kommer nog inte bli mer än så.

4 MAKT
WW & VOX <333
Har en del namn så de kan bli farliga. MissPingu (L) samt lite Poke4L spelare i stammen. Frågan är hur seriösa alla är? Teh Gow verkar inte seriös iallafall..

5 PBT
Nej nej nej nej nej.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. -PWA-
Många gamla KBKare från v30 och kvalitéspelare, absolut en kandidat till vinsten. Jag håller på er ;)

2.BITE
Även här många spelare man känner igen, även här en stor kandidat till vinsten av världen.

3. 1337
Känner igen ett fåtal spelare, tror dock ni inte kommer hålla när det smäller sen. Men det återstår att se!

4. MAKT
Även här ett par spelare man känner igen, det som kommer avgöra är hur mkt energi teh gow, jesper, ww etc kommer lägga på v30 kontra v31, om de kommer köra v31 seriöst kommer även dessa ha en bra chans för vinsten av världen.

5. Ze FAM
Enda jag känner igen är PABO från ett antal världar, bra spelare men känner inte igen någon annan så här predictar kanske kan blir en dark horse.

Ser ut att bli en sjukt rolig värld!
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
1 -PwA- 14.839 bra spelare, dåligt läge
2 BITE 13.486 bra spelare bra läge
3 MAKT 12.127 bra spelare sådär bra läge
4 1337 11.858 bra spelare sådär läge
5 PBT 9.994 bra spelare bra läge

Kommer stammar underifrån som lär hota. Men svårt och säga.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1. -PwA-
Lite blandade känslor om den här stammen, tror säkert de har några bra men tror inte det är i närheten av vad man stött på förut. Det återstår dock att se. Är de en potentiell vinnare av världen? Absolut. Personligen tror jag dock inte de pallar förbi 50 byar nästan någon av dom.

2. BITE
Pass.

3. 1337
Den här stammen ser ut som ett skämt, ser inte en enda spelare i den som jag kan anta vara medelmåttig. Märk väl att jag endast utgår från era nicks, kan inga fakes. När Zlatan Ibrahimovic är den enda spelaren i stammen man känner igen så är det antagligen inge vidare.

4. MAKT
Några bra, några mindre bra i denna stammen. Kan med rätt diplomati lyckas i världen.

5. PBT
Ett par namn jag känner igen, kanske kan komma en bit men inte till prispallen.
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Spelar inte världen, gillar dock att skriva listor ^_^

1 BITE

'En sån där fluga som dyker upp värld efter värld - VARJE värld!' Ett citat som i min åsikt väldigt bra summerar Filips (Jakten 100) satsning. Här på V31 har vi dock glädjande besked. Satsningen verkar faktiskt lovande!! ;) Dels består stammen av en drös fd topprankade spelare från ~V29 i form av Firestone, lTrepZl osv. Dels en annan sida. En sida bestående av rutinerade oldschool-lirare som säkerligen har rätt tänk vad gäller diplomati och taktik. Jag tror just den kombinationen, nya och äldre spelare ihop, har störst möjlighet till vinst. Kommer därför säga att jag tror ni håller ett bra tag som stam framöver.

2 -PwA-

Känner igen några nick härifrån externa, mer än så vet jag egentligen inte om er. Styria är visserligen rutinerad, Wille känd för att gilla premiumpoäng och visitorsz för att internadla :rolleyes: Tror ni kan hålla i er 1-2 månader till, sen blir det antingen merge med en annan stam eller ett gemensamt gråande.. Självklart hoppas jag att mina förutfattade meningar är fel. Därför uppmanar jag er nu att motbevisa mig! :)

3 1337

En familjestam förstår jag utifrån profilen. Ni har en egen kontinent, höga poäng och några enstaka nicks man känner igen sedan tidigare. Tror det kan bli en spännande kombination och att ni kommer kunna adla er fast om ni ser till att ta hand om de rutinerade spelarna i kontinenten på ett effektivt sätt. Antingen genom att synka offar mot dem nu i early game, alternativt rekrytera dem och utnyttja deras rutin på ett smart sätt. Lycka till!

4 MAKT

Min goda kollega Wrongway har alltså inte bara startat V31. Han har även startat en stam :awsm: Er line-up kan bli riktigt intressant. Kommer därför bli väldigt spännande att se er rulla på framöver! Skulle tippa att det lite kommer gå att jämföra med ett bowlingklot. Antingen blir det en strike och ni fortsätter på topp 5 för att slutligen avancera ännu högre. Eller så faller ni sakta men säkert av banan i takt med att andra världar tar upp all er tid. Extra roligt att se lite gamla V24-vänner köra här också ^^ Köör hårt och se till att rulla rakt!

5 PBT

Spännande! Känner inte igen många av er, dock tror jag att det finns en hel del rutin i stammen med tanke på det nicket jag väl känner igen. Tror att en fördel är att ni har en låg profil och slipper få större fokus mot er, vilket de fyra ovanför på listan garanterat kommer få på ett annat sätt. Att ni ska utnyttja situationen och sluta som vinnare ser jag inte som någon omöjlighet. Samtidigt skulle jag absolut inte våga satsa något på er då allt kan hända. Go!

Hoppas listan uppskattades, ha en trevlig helg nu allihop :)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Dina listor uppskattas alltid!
Kul att läsa och bra motivering, annat än vad vissa andra orkar skriva ibland ;)
 
Topp