1. BITE
Totala poäng: 105.627
Opponenter besegrade: 217.824 (1.)
Stammen BITE sliter hårt men verkar ha gått frammåt utan större hinder.
Tagit en del gratis och deras första by var en IA.
Stammen har många spelare jag känner till och vet till stor del vad de går för. Jag tror att dessa spelare kommer ta hem sin kontinent.
De har även visat att de inte är rädda för att ge sig på andra (inte längre) stora stammar i andra kontinenter. O_O
2. 1337
Totala poäng: 84.308
Opponenter besegrade: 108.069 (5.)
Som ovan består deras OB mestadels utav OBA vilket tyder på att de inte heller mött några större motstånd. Dock kan det vara ett problem om man som rykten säger gjort sig vän med mer än halva sin egna kontinent. Samtidigt som de sitter med 2 "systerstammar".
Elite sitter på färre spelare jag har koll på än rank 1 stammen.
3. Tv
Totala poäng: 74.172
Opponenter besegrade: 176.806 (2.)
Här har vi en stam som fick mig att le relativt tidigt in i världen.
De satte stopp för en spelare som talat högt om sig självt. Men ack denna spelare var ej redo på en natt ink och förlorade sin off och tillslut sin by och även hela stammen. Allt tack vare en då mindre stam.
Här inne sitter det en del spelare jag har koll på och de sitter inne på en hel del strävan och erfarenhet. Vill ni kan ni åstadkomma stordåd, ni har redan visat vart skåpet skall stå i eran kontinent. D:
4. 1338
Totala poäng: 73.114
Opponenter besegrade: 58.276 (12.)
En av
1337's systerstammar.
Jag är dålig på namn men jag känner till 2 stycken här som har en del att visa upp. Ni andra får helt enkelt ta denna chans ni har och visa mig och dem som inte känner till er vad ni går för.
Annars har jag inte så mycket att säga.
Vilken av systerstammarna kommer bryta sig lös först och ta hem kontinenten för sig själv? Det är mitt önsketänkande då det hade varit roligt att få följa! :awsm:
5. MAKT
Totala poäng: 68.046
Opponenter besegrade: 37.652 (18.)
Det är här jag sitter. Så lämnar detta fältet till er andra att fantisera om!