KBK V.s Poke4L

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Led by Henke and Mesut aka InternadlarN and Le 12 year old Twat?

Jag är 17 år alltså äldre än dig så tragiskt du blev ägd.
När fack har man varit interadlare bara för suger på tajma betyder inte våra spelare är värdelösa som dig. Bygg nu upp dina byar fint så kommer vi och tar dem.
 

DeletedUser

Guest
Ja det var ett tag seda jag lade ut lite statistik. här är senaste veckan emot poke4L:

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 24
Skillnad: 11

chart


De har kastat in TPE och SEN emot oss igår så lägger en liten statestik på deras "surprice" anfall emot oss. Vet att det är svårt för oss i kbk att klara av ett bra första dygn när de anfaller oss mitt ibland oss på odeffad front och oförberedda medlemmar... Får be om ursäkt för de dåliga statsen emot TPE+SEN med löftet att det snart blir bättre:

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Sen, TPE N, TPE NÖ, TPE NV

Timeframe: 01/08/2015 14:00:00till02/08/2015 17:11:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 22
Sida 2: 8
Skillnad: 14

chart


I framtiden kommer jag att hålla sen+tpe stats borta ifrån den här tråden dock. De har inget med kbk v.s poke4L att göra vilket som är syftet med den här tråden. Jag tänkte dock dela det då det pratades om lite här ovanför.
 

DeletedUser

Guest
I det stora hela är det väldigt jämnt mellan kbk och poke4L sett till stats från senaste veckan. Lika många erövrade byar totalt men med en svag fördel till kbk i erövrade emot fiendesidan.

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 213
Sida 2: 213
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28
Sida 2: 25
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,291,470
Sida 2: 1,249,792
Skillnad: 41,678

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 218,706
Sida 2: 200,955
Skillnad: 17,751

chart


En trend nu är att kbk leder över poke4L:

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Det finns ingenting som talar för att detta skall hålla i sig dock då poke4L skickar sina nukes minst lika aktivt som vi gör.

Sett till det stora hela på världen så har SEN+TPE+Poke4L v.s KBK+AOP ändrats lite i poäng då några ifrån sen valde att slåss för den goda sidan (enligt mig då givetvis ;) ) istället för den mörka sidan som erbjuder dem kakor i källaren och diverse bilder på lilltår. Fortfarande är dock SEN+TPE+Poke4L större än vad AoP+ KBK är så det är mycket kvar att göra. Overall skulle jag vilja säga att det fortfarande är ett mycket jämnt krig.

Ha det bra nu sötnosar :*
 

statoilarandy

New Member
Reaktionspoäng
0
Hello kära Abel!

Lägger till lite stats som visar att vi krigar på alla håll och kanter :)

När ska vi ha gemensamt forum så vi kan hylla varandra?! Trevlig Helg vänner :D

Sida 1:
Stammar: Poke4L
Sida 2:
Stammar: -AoP-

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 995
Sida 2: 302
Skillnad: 693

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 151
Sida 2: 77
Skillnad: 74

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,993,814
Sida 2: 1,779,811
Skillnad: 3,214,003

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,162,812
Sida 2: 628,977
Skillnad: 533,835

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ni har ju dock en tråd för AoP redan om du inte märkt det. Därför jag inte brukar ta med AoP i statsen. Sen så har ju ni har ju färre fiender än vi, inte sant ;)?
 

DeletedUser

Guest
Lite mer än en vecka sedan förra statsen, här kommer senaste veckan:

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 10
Skillnad: 22

chart


Vi säger även tack och hej till följande spelare i poke4L:

Bushdoctor
Dupond
LikeDemOldMen
Lord D
Druxer
GGPEW

även tourigaemil blir just nu internadlad.

Detta är dock smart för pokemon i slutändan. Det går givetvis att försöka säga att pokemon gör väldigt lite för att försöka rädda sina medlemmar när de trots allt spelar i samma stam, men i slutändan kan det sjunkande medlemsantalet vara mycket positivt för poke4L då de kan komma med argument som att "hos oss får ni plats" m.m i jakt på fler stammar. Det går även att merga in nytt blod om det skulle viljas.

Pokemon slår dock hårdare i andra krig vilket som gör att "kriget om v30" trots allt är relativt jämnt fortfarande.
 

Tummar

Member
Reaktionspoäng
11
Kul att se att henkes stam återigen åker på stryk trots sina hyllningar till sig själv ^^ kan det bli 3 raka torskar för dig?
Helt klart .se bästa spelare! haha
 

DeletedUser

Guest
Kul att se att henkes stam återigen åker på stryk trots sina hyllningar till sig själv ^^ kan det bli 3 raka torskar för dig?
Helt klart .se bästa spelare! haha

Jag skulle dock inte vilja säga sådär. De slår bra i andra fronter och vi växer faktiskt inte ifrån dem med samma hastighet nu som vi gjorde tidigare i veckan. Deras totala antalet byar är fortfarande fler än vårat totalt antalet byar vilket som rent praktiskt också betyder att de fortfarande har byövertaget i jämförelsen. mycket kan fortfarande hända i kriget och pokemon står starka.
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag skulle dock inte vilja säga sådär. De slår bra i andra fronter och vi växer faktiskt inte ifrån dem med samma hastighet nu som vi gjorde tidigare i veckan. Deras totala antalet byar är fortfarande fler än vårat totalt antalet byar vilket som rent praktiskt också betyder att de fortfarande har byövertaget i jämförelsen. mycket kan fortfarande hända i kriget och pokemon står starka.

KBK har ju dock mer byar än Poke och växer även snabbare? :p
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Sida 1:
Stammar: KBK, -AoP-
Sida 2:
Stammar: Poke4L, DBD, IA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 67
Sida 2: 98
Skillnad: 31

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 36
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 281,242
Sida 2: 497,825
Skillnad: 216,583

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 180,401
Sida 2: 234,560
Skillnad: 54,159

chart
 
Reaktionspoäng
18
detta är krigs tråd mellan Poke och KBK vi skiter i dom andra stammarna kbk kör över poke skapa nya trådar ifall ni vill visa annan statistik


KBKKKKKKK
 

DeletedUser

Guest
detta är krigs tråd mellan Poke och KBK vi skiter i dom andra stammarna kbk kör över poke skapa nya trådar ifall ni vill visa annan statistik


KBKKKKKKK

Kanske Poke vs Poke, eller Poke vs Barbs.

Edit: KBKBKBKBKBKKBKKKKK
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp