KBK V.s Poke4L

DeletedUser

Guest
Fan Bajstank, behöver mer drakar och skit...

Jahapp inga byerövringar mellan Poke4L och KBK än så länge. vi får se hur läget ser ut imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Sedan krigsstarten.

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 3
Skillnad: 5

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 54,907
Sida 2: 21,690
Skillnad: 33,217

chart


Liten uppdate.
Poke4L ligger riktigt lågt just nu och vi i kbk inväntar deras första drag att göra någonting på oss. Vi i kbk har ännu legat ganska lågt med våra adlar men lagt större fokus med katapulter. Jag personligen har lyckats tredubbla mitt kluster nere i fronten och börjar så smått få en front jag själv vilket som känns kul inför framtiden.
 
Senast redigerad av en moderator:

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
I call cheat!

DET MÅSTE VARIT HAX, HUR VISSTE HAN? ATT JAG VAR JUST DÖR? JAG SÄGER INTE EN CHANS!
 

DeletedUser

Guest
Abel du kan få vänta länge, vi väntar fortfarande på spartas motoffensiv på v29, den har inte kommit ännu!
Kriget där har hållt på i 47 dagar
 

DeletedUser

Guest
Hur går det då? Ja.. Det går inte direkt fort just nu, det är stillastående läga lite i båda stammarna i byerövringar och sedan krigsstarten ser det ut såhär:

Sida 1:
Stammar: KBK
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: 17/07/2015 00:00:00till22/07/2015 21:11:28

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 14
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 130,676
Sida 2: 103,420
Skillnad: 27,256

chart



Som sagt mycket stillastående nu senast och de 24h senaste erövringarna ser ut såhär:

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

chart


Båda sidor verkar mestandels vänta på att komma igenom sin front men just nu står samtliga fronter ganska stabilt, med undantag från att kbk vinner lite mark väst och poke vinner lite mark öst.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
fan alltså underbar värld, tack de som spelarna som hjälpt varje dag. skönaste spelarna ni är kommer va kul kriga med er oavsett om vi förlorar eller vinner vilket hade varit fint. Alla misstager vi gör så löser vi det tillsammans till ett bättre.

Start vad sägs om få detta gjort vad vi två har väntat? kom vad du har med din jävla terminator.
much löööve till er kbk & aop :D:cool:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Well, jokes on you. Eftersom de äger er ;)

Well, den här va iaf bra. han har ju rätt att klaga på oss när han tagit 0 byar av oss eller ja han har ju försökt ta byar men går inte som han tänkt.

http://gyazo.com/2e294a6853f7ca419606c7518d173b41


edit: detta beskriver vår stam faktiskt bäst hur va i kriget början och nu när vi börja kriga seriöst mot er.

[video=youtube;JtJzlxE6C28]https://www.youtube.com/watch?v=JtJzlxE6C28[/video]
 
Senast ändrad:
Topp