Topp 10 spelare

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sådär, legat i som FAN.

Men nu så, here i am =D


Rank Namn Stam Poäng Byar Poäng per by
1 ReAct OenSe2 871.555 94 9272
2 Firestone OenSe2 839.217 82 10234
3 Vendetta OenSe2 735.791 94 7828
4 modo92 OenSe 691.310 81 8535
5 gsenor1 OenSe 674.793 81 8331
6 KunG Salomo OenSe 649.229 85 7638
7 fredgo OenSe2 544.968 60 9083
8 Balaklava OenSe 538.553 60 8976
9 Mimung OenSe2 531.253 61 8709
10 teh gow OenSe2 502.946 54 9314
 

DeletedUser

Guest
Sådär, legat i som FAN.

Men nu så, here i am =D


Rank Namn Stam Poäng Byar Poäng per by
1 ReAct OenSe2 871.555 94 9272
2 Firestone OenSe2 839.217 82 10234
3 Vendetta OenSe2 735.791 94 7828
4 modo92 OenSe 691.310 81 8535
5 gsenor1 OenSe 674.793 81 8331
6 KunG Salomo OenSe 649.229 85 7638
7 fredgo OenSe2 544.968 60 9083
8 Balaklava OenSe 538.553 60 8976
9 Mimung OenSe2 531.253 61 8709
10 teh gow OenSe2 502.946 54 9314

Snygg lista r8 8/8
 

DeletedUser

Guest
React.jpg

React

Rank - 1
Stam - Oense2
Poäng - 905.707
Byar - 98
Poäng per by - 9242

Kontot som har legat i topp enda sen start och så tror även jag det lär vara ett bra tag till. Här sitter världens sötaste spartan (burn Henke) som OenSe2 har/kommer att ha oerhört stor nytta utav. En spelare som inte bara tänker på sig själv utan en som alltid ställer upp för både oss och samt allierade. No offence, men sådana spelare finns det inte många av idag - en fin egenskap :sneaky:

Gjorde även ett underbart jobb mot Siva, all in tillsammans med Firestone och puff så var de borta :)

Utöver så fortsätter väl react kontot att expandera på bra och samt imponerar :awsm:


firestone.jpg

Firestone

Rank - 2
Stam - Oense
Poäng - 840.661
Byar - 82
Poäng per by - 10252


Snackades en hel del om detta kontot i början att det fulspel hit & dit och att de skulle få igen det i slutändan. Tyvärr (för er) så tror jag inte det blir så. Vad som utmärker Firestone kontot i mina ögon är deras insats mot fd Siva medlemmar. De var inte rädda för att förlora lite trupper etc utan körde hela tiden för fullt ös tills motståndarna var nere. Skulle vilja säga att Firestone var nog den största anledningen till att kriget tog slut så "snabbt" som det gjorde. Trots att kontot hade mycket mot sig så hanterades det på ett bra sätt och så fort man tappade något, då var man med och tog tillbaka det igen.

Annars fortsätter väl kontot som react, hängt med i toppen från start och är fortfarande där. Snyggt! :cool:


vendettis.jpg

Vendetta

Rank - 3
Stam - OenSe2
Poäng - 720.847
Byar - 94
Poäng per by - 7669


-


modo92.jpg

Modo92

Rank - 4
Stam - OenSe
Poäng - 688.643
Byar - 81
Poäng per by - 8502


Ska jag vara helt ärlig så har jag inte så jättebra koll på detta konto... Minns jag inte fel så hade du grundkluster centralt men adlade dig sedan till väst och därefter söder - där du fick din "front". Har aldrig sett dig kriga förut (vad jag vet) men ska bli oerhört spännande att få lira mot dig. Erfarenhet och skills är nog minsta problemet, annars skulle du väl inte sitta där du är så lär inte bli en lätt match. Lycka till! :)


gsenor1.jpg

Gsenor1

Rank - 5
Stam - OenSe
Poäng - 683.797
Byar - 81
Poäng per by - 8442


Precis som modo92, aldrig krigat mot kontot förut vad jag vet men lär bli en hel del nu på v.29 antar jag. Oavsett hur pass mycket jag hatar och säga det så måste jag berömma er efter er insats hittills. Snyggt jobbat mot särskilt Full Ankka kontot. Var väl där jag fick min stora respekt för er, den söta skåningen (burn Henke x2) och Göran :D.

Trodde inte jag skulle få fronta emot er faktiskt med tanke på hur ni låg till från början och var min stam fanns haha. Ni gjorde en hel del adlingar väst och fick därefter ett enormt snyggt kluster. Kanske var det ett misstag att låta er vara då vi såg hur ni expanderade där och ändå så fokuserade vi på annat? Det återstår och se om vi gjorde rätt beslut eller inte. :)


________________________________________

Jag är alldeles för lat så orkar bara med 5 stycken. Men tydligen finns det latare ju hoho ;).

Ett försök att liva upp tråden lite, får se hur det går.

Med vänlig hälsning
ToxicBastard/ Victor
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
One sec så kommer resten av av top 10 också :)

Om jag orkar.......... :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Fortsättning följer....... :D



2427_large.jpg

Ursäkta failen (ska vara en video egentligen)

Kung Salomo

Rank - 5
Stam - OenSe
Poäng - 675.879
Byar - 86
Poäng per by - 7859


Sägs att v.28 var din första riktigt värld, stämmer det så är jag mer än imponerad :D Adlar på som bara den utav fienden. Vet inte hur pass många byar du egentligen tagit. Är ganska imponerad över ditt stora starka kluster du har och den fronten du har. Är inte hur enkelt som helst att ha front, oavsett om man har ett starkt kluster. Med andra ord - tycker du gör ett sjukt bra jobb :D

Förövrigt är du en jobbig jävel (positivt) att ha som fiende. När inksen äntligen är över och man tror att man äntligen ska kunna kolla på älskade GOT så kommer du igen med dina jävla inks. FU :sneaky: D:


4432_large.jpg

Mimung

Rank - 7
Stam - Sparta
Poäng - 590.837
Byar - 67
Poäng per by - 8818


Mimung! Har bara skjutit ifrån på senaste tiden och fortsätter att expandera på bra. Trots att du ligger som du gör (instängd mellan gbau/ Sparta) så hittar du hela tiden sätt att expandera på och tar nya fina byar som leder till nya områden där det finns bra expansionsmöjligheter.

Spelare som fokuserat mycket på Smurf/ Ghost. Ännu inte kommit igång särskilt mycket i kriget mot OenSe men när det väl är någon offensiv så genomför du den ordentligt. Är säker på att denna spelaren kommer vara jobbig att ha emot sig längre in i tiden. Då jag vet hur spelaren spelar och att den ger all in hela tiden (ghost & smurf) så är det absolut inget jag oroar mig för i framtiden. Så fort småspelarna/ småstammarna är borta så ska ni få se utav denna ;).


2247_large.jpg

The gow

Stam - Sparta
Rank - 8
Poäng - 588.237
Byar - 64
Poäng per by - 9191


Mannen, myten, internadlaren

The gow eller Teh goIA som han kallas, en man som lever på sin historia. En som är så pass dålig att han måste internadla halva sin stam för att hänga med oss andra. Well done! :D

Ha ha bara skojar ;)

Har väl inte varit någon direkt starter på denna värld men är nu med i topp 10. Teh gow, den som leder Sparta framförallt. Utan Henke vet jag inte hur det skulle varit, leder stammen på ett underbart sett och när man tro sig veta allt så lär man sig bara mer och mer :D. Enormt duktig på att lära ut och en jävel som taggar igång vartenda en.

Att sitta och skriva skit till Henke (u know who u r) är nog inte det smartaste man kan göra. Men jag tackar er, det ska ni veta :D Tack för ni fick teh gow kontot så taggat och redo :D

Har för tillfället inte någon värst front men skulle gissa på att kontot laddar om och gör sig redo för att leda sparta till seger :cool: Då jag vet hur pass aktivt kontot är just nu så kan jag garantera er att det lär inte bli en lätt match för er som kommer få fronta emot detta konto.


4115_large.jpg

Hashtag Förlust

Rank - 9
Stam - OenSe
Poäng - 569.647
Byar - 75
Poäng per by - 7595


Ännu inte sett/hört särskilt mycket av detta konto. Men det kommer, det vet jag :D Jag vet vad du kan sedan tidigare och har koll på vart du spelat lite etc så np, får väl ett helvete mot dig med snart he he :D

Ligger och lurar inne i OenSe klustret men tippar på att du kommer fram vilken sekund som helst och kanske t o m frontar?:confused: Det gör du säkert för du är duktig & vet att du klarar av att hantera det ^_^

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga har inte riktigt fått "lära känna" ditt konto på denna värld :D

Btw du suger på CS <3


fredgo

Rank - 10
Stam - Sparta
Poäng - 552.528
Byar - 60
Poäng per by - 9209


Gjorde en kanon insats mot stammen Ghost. Vet inte hur pass många byar du tog utav dem på bara några dagar. Du var anledningen till att de föll, spelare började lämna, spelare blev inaktiva osv. Blev faktiskt lite imponerad där då du bara körde över många där helt själv :D

Var en hel del snack om vi skulle låta Ghost vara eller inte, jag menar man kan inte kriga mot hela världen?O_O Hursomhelst lades snacket ner där och du lade in en extra växel och helt plötsligt så var de stort sätt borta och puff så var du uppe i topp 10 :D

Fortfarande en del kvar utav ghost men de lär du väl adla ut (no offence) så småningom. Bra jobbat :cool:

________________________

Sådär ja :D
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp