Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
Såg att denna tråd saknades. Nu när de första akademierna byggs så kan det vara dags för denna tråd att komma igång.

Rank Namn Stam Poäng
1 humpfryii SDO 3.576 - Ingen aning om vem du är och om du gjort något bra under tidigare världar så svårt att sia om din framtid. Har akademirushat vilket ofta inte brukar vara den bästa strategin.
2 *Stark* SIVA 3.212 - När han/de lirar så brukar de ligga med högt upp, och så denna gången också. Lär stanna uppe i toppen ett tag till åtminstone.
3 SpritTeknik HoB 3.171 - Inte en susning om vem du är men legat topp 5 enda sen de första dagarna, typ. Tror inte du är kvar topp 10 om ett par veckor.
4 El Grando Los Muchos SIVA 2.953 - Sämst på denna lista och lär snart bli adlad.
5 ReAct Hären 2.710 - En rutinerad och duktig spelare som har stora förutsättningar för att lyckas på denna världen också. Blir farlig.
6 Vendetta Sparta 2.613 - Tillbaka på .se efter ett långt uppehåll (tror jag). En riktigt duktig starter, vet dock inte hur skicklig du är längre in i spelet.
7 wervin Städ 2.549 - Duktig spelare som platsar på listan. Det som talar emot dig är att din stam är svag.
8 Hallonkräm TARD 2.527 - Alltid högt uppe i starten och lär ligga här under de kommande veckorna. Kommer dock tappa senare.
9 SummerOfDoom TARD 2.406 - Aldrig spelat mot dig/med dig (tror jag) men av allt att döma så verkar du vara en duktig spelare som säkerligen kan avancera så småningom.
10 Jimpan FFDP 2.405 - Vet inte vem du är så blir svårt att uttala mig men du har gjort det bra såhär långt utan tvekan.
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Stam Poäng
1. Spritteknik, HoB - Vet inget om dig, men du har haft hög rank hela tiden i princip. Tyder på phorning.
2. Humpryii, SDO - Först med akademi, knappast ett bra tecken.
3. *Stark*, SIVA - Bra spelare, har en bra framtid. Blir riktigt intressant att följa!
4. Jimpan, FFDP - Vet inget om dig, men har onekligen fått en bra start.
5. El Grando, Los Muchos SIVA - Vet vem du är, tredje namnet på samma kontot (Magica de hex, Niblord), uppenbarligen fått en bra start och kommer snart ta bra kontroll i mitten.
6. Vendetta, Sparta - Poäng skrämmer, trupper dödar säger man. Vet hur du lägger upp byarna; trupper kan byggas, så länge top 20 är säkra. Ingen framtid i den stammen. (Liten notis, detta konto startades på v28)
7. ReAct, Hären - Premiumpoäng är bra grejer... Men vet att även skillsen finns där.
8. Hallonkräm, TARD - Förmodligen bästa startern på .se
9. Wervin, Städ - Bra erfarenhet ser jag. Vet dock inte mycket om dig egentligen.
10. Orom, Knas - Lite som Wervin. Bra erfarenhet enligt twstats men vet annars inte mycket.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1. Spritteknik, HoB - Ingen aning om vem du är. Men du verkar helt klart gilla att adla barbs (v28) och det tar nog inte långt tid innan han/hon försvinner från världen.
2. Humpryii, SDO - Aldrig hört talas om, men antar att kontot inte blir långvartit.
3. *Stark*, SIVA - Han är med i en intressant stam, och jag ser att det har gått hyfsat bra för han tidigare. Kan helt klart bli farlig om det går bra för stammen i helhet.
4. El Grando, Los Muchos SIVA - Precis som ovan är du med i en helt klart intressant stam! Men har dock ingen aning om vem du är (antagligen fejknickar ni)
5. Jimpan, FFDP - Grym är vad han är.
6. Wervin, Städ - Ser att du har en hel del tidigare erfarenheter, och din stam ska helt klart bli intressant att följa. Kan bli farlig!
7. Vendetta, Sparta - Spelade med dessa lirar en kortis på v28, vet inte alls mycket mer än att de hade bra aktivitet, och att de satsade rejält på att farma. 3 unga killar var det på kontot då om jag minns rätt. Tror att de kan bli farliga om stammen lyckas hålla ihop. Och om de inte snabbt lägger ner som på v28
8. React, Hären - Egentligen vet jag inte så jättemycket om dig, mer än positiva historier jag hört om dig från Insider, och att du på v27 stannade med en by hela världen och stackade den PROPPFULL med kattas och lyktan. Tror det kommer gå riktigt bra för dig på denna värld om du hade tänkt spela seriöst.
9. Hallonkräm, TARD - Vet att du är en grym spelare egentligen. Synd att du alltid ska spela så oseriöst och sällan orkar med en hel värld.
10. snorkraka, -AC- - Inte den blekaste om vem du är, tror du försvinner ganska snabbt.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Jag tycker inte om att radera inlägg så jag skulle uppskatta om ni höll er till ontopic i trådarna.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
1. Firestone 84.062k p - Då jag inte lagt energi på att bry mig om den upptvistade internadlings incidenten kommer jag inte ta med det i min bedömning. Sitter väl två duktiga spelare bakom de här kontot, vet dock inte vad de går för i ett senare skede utav världen. Blev rätt köttade på V28 vid 4-500k(?) och föll pladask. Ledarfigur i Va? och är en väldigt viktig pjäs i stammen om de ska gå långt. Hört lite rykten att ena halvan av kontots personliga viljor lagt grund för ett antal intriger internt i stammen.
Vi får se hur det går, potential finns.


2. ReAct 62.752k p - ReAct & Insider. Bevisat att de är två väldigt duktiga spelare, väldigt trevliga och sköna. Ambitiösa spelare som alltid ställer upp för stammen. Ligger väldigt säkert på kartan, efter internadlingen av Tropisk Sol kanske det är dags att försöka ta sig in mot mitten? :)
Så länge Va? finns kvar kommer ReAct finnas kvar.


3. Snaley 56.490k p - Hmm det enda minnet jag har angående den här spelaren är att han blev köttad på V26 efter att ha hypat på externa "Tank vinner V26". Aldrig spelat med dig, men spelat mot dig på V26 dock låg vi inte nära varandra. Tror jag fick ett tåg snipat av dig när jag satt KÖ på ett konto i din front :p Men aja, dubbla millen på V26 bevisar ju ändå att du vet vad du håller på med.

4. wervin 48.108k p - Har sett dig lite överallt, men vi har aldrig stött på varandra. Vet väldigt lite om dig. Ligger i Va?s nordöstliga front och kommer få låsa dörren för VAMP eller FFDP när de kommer och knackar på. Vi får se hur det går.

5. Jimpan 38.821k p - Ingen som helst aning förutom att det gick åt helvete för dig i gangbangen mot oss. LLs största spelare, måste prestera i framtida krig för att de ska ha någon chans.

6. jj94 38.570k p - Vet inte längre vad Jimmy går för. Har väl för det mesta blivit köttad och valt att hålla sig till speed världar. Får se om det går bättre denna gång. Kan väl vara ett bra konto för SIVA, om de håller väl koll på honom. Har en tendens att gå sin egna väg lite väl för långt vilket kan skapa komplikationer i stammen. En riskabel rekrytering av SIVA, som kan vara nyttig.

7. KunG Salomo 38.102k p - Ja vad ska man säga, första gången vi spelar tillsammans och du har gett mig ett väldigt gott första intryck. Växer på bra, hjälpsam och trevlig. Blir nog bra detta om du behåller din aktivitet :)

8. Vendetta 37.033k p - Var väl ett tag sedan du spelade. Väldigt duktig och enligt mig en av Va?s bästa spelare. Bra position ut mot rimmen.

9. lTrepZl 36.836k p - Tror aldrig jag ens har lagt märkte till dig. Så vet inte vad du går för. Har V29 mest intressanta posistion, kan välja att fronta vilken stam han vill :D

10. *Stark* 35.000k p - Minns att du på W71 utgjorde vår stams östliga front. Gick bra tills W72 släpptes och det enda livstecknet man fick från dig var poängökningen på W72. Föll ihop. Var med och vann V21 med OnC. Är ju en rätt duktig spelare så det ska väl gå bra bara du inte försvinner.
 

DeletedUser

Guest
1. Firestone 84.062k p - Då jag inte lagt energi på att bry mig om den upptvistade internadlings incidenten kommer jag inte ta med det i min bedömning. Sitter väl två duktiga spelare bakom de här kontot, vet dock inte vad de går för i ett senare skede utav världen. Blev rätt köttade på V28 vid 4-500k(?) och föll pladask. Ledarfigur i Va? och är en väldigt viktig pjäs i stammen om de ska gå långt. Hört lite rykten att ena halvan av kontots personliga viljor lagt grund för ett antal intriger internt i stammen.
Vi får se hur det går, potential finns.


Säker på att Firestone kontot är med i ledningen? För det gör de nämligen inte.


8. Vendetta 37.033k p - Var väl ett tag sedan du spelade. Väldigt duktig och enligt mig en av Va?s bästa spelare. Bra position ut mot rimmen.

Stämmer inte, det var inte ett tag sedan. Vet du ens vem som sitter på kontot?
 
Senast redigerad av en moderator:

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Säker på att Firestone kontot är med i ledningen? För det gör de nämligen inte.

Stämmer inte, det var inte ett tag sedan. Vet du ens vem som sitter på kontot?

Skillnad på att vara ledare och en ledarfigur.

Om det är original så ja. Okej, om jag formulerar mig på ett annat sätt.. Var ett tag sedan jag såg Vendetta spela.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Skriver en liten topp 10-lista nu när man ändå varit i farten på v28 idag ^^
Observera dock att här lirar jag - kanske vinklat? ;)

RankSpelareStamPoängByarSnittOBAOBF
1Firestone OenSe2143.883275339156.8586.713
2SnaleyOenSe2128.035196746261.63445.988
3ReActOenSe2 113.339167084114.72811.031
4KunG SalomoOenSe 98.693147050209.069130.580
5ITrepZI SIVA 87.853165491202.76349.981
6Balaklava OenSe 78.290107830264.23522.574
7modo92OenSe 77.672126473126.98910.772
8*Stark* SIVA77.379126448171.65142.823
9lTrepZlSIVA77.074126430191.6246.564
10Banana CarterEnSe76.292116936114.023278


[1] Firestone

Simon (Joshy) & Kemo (Hehe12?) är de som spelar här. Två väldigt olika personligheter utifrån vad jag har hört. Simon som är riktigt soft och en god vän från inte minst v26 är duktig och jag tror att kontot kommer hänga med ett bra tag framöver. Kemo känner jag inte, men verkade skapa en del problem i början? Oavsett ser jag att det blivit 3 IA och 13 barbadlingar(!?) vet inte riktigt varför, men ser ju lite B ut i mina ögon - ni kan ju bättre ;) Är fortfarande starten som gjort att ni ligger där ni ligger. Varken hög OBA eller OBF vilket kan vara en fördel tidigt. Men pga era adlingar är det inte så svårt att räkna på varför det ser ut som det gör.. Ert läge är bra där ni fått ett fint kluster med goda adlingsmöjligheter i alla riktningar. Tror ni kommer hänga i ett tag - dock kommer ni torska en del ranker om ni inte tänker börja adla riktiga byar snart. - Man kan inte leva på barbs hur länge som helst! O_O

[2] Snaley

Här har vi 2 trevliga grabbar och en ännu trevligare Tjej ;) (som dessvärre är lite inaktiv för stunden). Simons gamla konto, Snaley alltså, är oavsett något som man absolut bör räkna med. Ni har adlat på bra och plockat en drös byar i storleken 3-7k. Gillar även att er OBA är bra, speciellt om man jämför med era stamkollegor (*Host* Rank 1 och 3 *Host*) Ni får bra utdelning och har dessutom fått ett bra kluster (kanske lite för tight, men bra) vilket ger er schyssta expansionsmöjligheter. Sammanslaget skulle jag tippa att ni kommer fortsätta trampa på för att snart plocka rank 1 - Vi får se ^_^

[3] ReAct

Här har vi 2 bröder som är gamla stammisar och grymt bra kompisar från v24! Men det slutar inte där..? :confused: Här sitter nämligen en som utgav sig för att spela på Mitt och Björns konto i början... Jag tror ni vet vem jag menar - LUUKAS (atoubish)!!! Oavsett har ni vuxit på bra genom att då internadlade Tropisk Sol-kontot och sedan käka byar i inom intervallet 2-5k.. Därav kan man ju även komma på anledningen till er så pass låga OBA. Känns på ett sätt lite likt Firestone-kontot fast försökt dölja det genom att inte adla barbs ;) Ert läge är i min syn lite halvtrist. Känns som att ni kommer få dra er i rimmen med ert mainkluster och ha några få frontbyar som säkerligen kan bli farliga. Ni kommer hålla er på iallafall topp 5 länge. Garanterat!

[4] Kung Salomo

Två härliga lirare varav en som blivit en riktig kärlek och kanske till o med en maskot - Till alla tror jag nästan!! :D Ni har i vilket fall köttat på riktigt bra och plockat en drös fina byar vilket syns tydligt på TW-stats för intresserade. Ert läge är även riktigt fint, ni sitter och kan nöta på bra. Tror det kommer bli ett riktigt bra placerat konto i framtiden. Kommer bli en ära att slåss sida vid sida med er! :)

[5] ITrepZI

Nämen är det aikjimmy/jj94 som plötligt dykt upp i toppen? ^^ Ganska häftigt att du hänger med trots att du spelar på relativt många andra världar och ofta kör speeds. Lite barbs i början blev det, men efter det har du traskat på helt okej och tagit 1-2 stora byar - Bra! OBA:n är även hög vilket tyder på att du kämpat en del för dina domains. Tror dock att vi kommer få en v24 i repris.. Det intressanta är även att du har ett ganska liknande läge där och blev uppäten snabbare än du hann säga "gärningsmannaprofil" :sneaky: Men hörru, lycka till Jimmy!

[6] Balaklava

Rate:ar sällan egna kontot, men då jag har en sån fin Co tänkte jag ändå ta och skriva lite. Vi har köttat på bra och har varit med och lyckats sänka 2 tidigare topp 10-konton. Därav en eloge till oss! Att vara rank 2 i OBA har kanske svidit lite men det är det värt - kul så länge man hänger med i toppen! :cool: Vårt läge är även schysst så tror vi kommer ha en framtid relativt högt upp men mer än så lovar jag inte. Framtiden får visa! ^_^

[7] modo92

Ytterligare en stammis :) En riktigt trevlig lirare detta som visat framfötterna ordentligt trots att du kör själv! Bra jobbat (y) Din OBA är duglig och ditt läge lika så! Tror vi alla kommer få kämpa för att inte bli instängda då vi expanderar snabbt men du ser ut att ha klarat dig bra hittills och kommer därför säkert kunna bygga för en riktigt fin framtid. Hejaheja!:)

[8] *Stark*

Här har vi den enda på topp 10 jag inte snackat med alls. :thinking: Vet inte vem som sitter här, men det finns nog absolut potential för en bra framtid och jag gillar att ni i SIVA har flera i toppen - kul att se :) Fint läge men ganska små adlingar hittills. Kommer behöva adla lite större för att hänga med, men vad tusan kör på så kommer det! Lycka till!

[9] lTrepZl

2 lite "Jimmy"-liknande trevliga lirare som kört hårt sedan start. En riktigt fin andra-by lade en viktigt grund för kontot vilket förenklat mycket. Syns att ni köttat bra och plockat några fina byar även efterden! Ert läge är kanske inte toppen då ni ligger precis i mitten av kartan och aldrig kommer lyckas nå en fri rygg (rimkontakt). Men om ni gillar att fronta så varför inte ;) Tror ni vet hur ni ska agera vilket gör att ni säkert kan få en fin framtid den närmsta tiden.

[10] Banana Carter

Här har vi en riktigt trevlig grabb som jag lärde känna under min korta tid på v27.. Vet dessvärre inte om han är själv eller om det finns fler på kontot. Började med små byar och har under tidens gång bara blivit större och större mål - ett gott tecken! Låg OBA - strategiskt och bra nu. Har ett fint läge, kanske bäst i hela K45(?), och kommer bli intressanta att följa. Keep up the good work!

Med Vänliga Hälsningar!
Felix aka Ogiltigt
 

Tolkien

New Member
Reaktionspoäng
0
Rank Namn Stam Poäng
1 Firestone OenSe2 242.407 - Ja vad ska man säga liksom... Lite merge och lite barbs. Får se hur många dagar till det håller!

2 Snaley OenSe2 234.725 - Har spelare som visat att de kan starta och spela early/mid-game tror rutinen saknas när världen har pågått ett tag.

3 ReAct OenSe2 232.979 - PP är fina grejer sägs det. Nämen nog vet ni vad ni håller på med alltid, får se hur det går.

4 Balaklava OenSe 205.933 - Riktigt erfarna spelare som köttar på ordentligt!

5 KunG Salomo OenSe 195.806 - Vet mindre om dig/er skillsen lär finnas där eftersom det har köttats riktigt bra!

6 Stark CoD 165.919 - Duktig spelare med bra erfarenhet av spelet. Kan gå riktigt långt!

7 modo92 OenSe 165.568 - Verkar kunna sina grejer. Köttar på precis som de andra i OenSe

8 lTrepZl CoD 163.281 - Bedömer inte kontot jag själv lirar på. Men nog går det framåt!

9 MetMasken CCS 150.996 - Vet väldigt lite om dig. Men har uppenbarligen gjort ett bra jobb som klarar den tuffa position du faktiskt har!

10 Sir Hero OenSe 148.827 - Ett av OenSe:s viktigaste konton. Kommer bli viktigt ifall ni vill upprepa succén från v28!
 

DeletedUser

Guest
1. Snaley 367.878p - Kommenterar inte mitt eget acc

2. Firestone 340.325p - Köttat på bra, har lite duster mot SIVA och köttar på bra

3. KunG Salomo 303.797p - 2a i OBa, funkar väl blir snart adlad av OenSe2

4. ReAct 300.507p - Tappat rank3 efter en lång tid, riktigt skön spelare sitter här

5. Balaklava 232.793p - Gömmer sig lite i världen, sitter sköna lirare här. Fin front mot OenSe2

6. lTrepZl 232.793p - Faller snart tillsammans med SIVA, kass placering

7. modo92 226.700p - Lite som Balaklava dock verkar detta vara ett solo konto

8. Sir Hero 219.620p - Tappat spelare, är inte riktigt säker på vem mer än dollars som sitter här

9. *Stark* 215.599p - Dött mycket trupper för stark, snart adlad och försvunnen ifrån k55

10. gsenor1 205.272 - Inte sett någonting ifrån dig hittills
 

DeletedUser

Guest
1 Snaley 503.691 - Går bra här, imponerat, fett me OBA vilket är snyggt
2 ReAct 457.790 - Inte gjort så mycket men skillsen finns väl
3 KunG Salomo 434.145 - Ja vad ska man säga...? Kommer få det tufft mot oense2, onödigt hög OBA
4 Firestone 400.927 - Tappat farten men det ordnar sig säkert!
5 Balaklava 358.789 - Helt ok såhär långt antar jag. samma som 3:an...
6 qwertasdfg 343.573 - vilka är ni ens?
7 lTrepZl 337.727 - SIVA fint jobb mot oense2, inte så många som trodde på er, de spelarna i öster är dock borta^^
8 WhiteSH 297.924 - Intressant spelare med intressant läge!
9 Sir Hero 297.487 - Inte visat så mycket
10 gsenor1 294.941 - samma som ovan
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
1 Snaley 503.691 - Går bra här, imponerat, fett me OBA vilket är snyggt
2 ReAct 457.790 - Inte gjort så mycket men skillsen finns väl
3 KunG Salomo 434.145 - Ja vad ska man säga...? Kommer få det tufft mot oense2, onödigt hög OBA
4 Firestone 400.927 - Tappat farten men det ordnar sig säkert!
5 Balaklava 358.789 - Helt ok såhär långt antar jag. samma som 3:an...
6 qwertasdfg 343.573 - vilka är ni ens?
7 lTrepZl 337.727 - SIVA fint jobb mot oense2, inte så många som trodde på er, de spelarna i öster är dock borta^^
8 WhiteSH 297.924 - Intressant spelare med intressant läge!
9 Sir Hero 297.487 - Inte visat så mycket
10 gsenor1 294.941 - samma som ovan



Snygg troll^^
man skulle ju nästan kunna tro att du lirar i Oense2


även ett stort fan av din dubbelmoral i denna lista!
 
Senast ändrad:
Topp