Prisutdelning v28

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- skogul - tillsammas är de en av tws bästa spelare, folk ska inte underskatta de.
2- HashTag Förlust - kan kriga mot front mot vem som helst flera månader.
3- Fk it Baylife - två duktiga spelare som är bra kombo och man ska inte underskatta kåken.

Favoritspelaren:
1- HashTag Förlust - man kan alltid driva med honom
2- TräskTroll - en av de trevligaste spelarna man snackat med
3- Sir Hero - rolig hehe

Mest hatade spelare:
1- Sweca95 - sluta hota och jag har sett dig vad du går på v22 och jag litar inte alls på dig.
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1-
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:
1- Tummar - han kommer facka upp alla.
2- OnC spelarna som inte är med på top 40
3- SuSa spelarna som inte är med på top 40

Mest Respekterade stammen:
1- DEA
2-
3-

Favoritstammen:
1- DEA
2- Jesus
3-

Mest hatade stammen:
1-
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Sir Hero
2- Tinglo
3-

Sämsta ledaren:
1-
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Nocturne – Nico, dennis å philip. The three stooges mer eller mindre
2- Fk it Baylife - Kåken å Isa.. behöver jag säga mer?
3- Tinglo – The iron lady! Håll kopplet kort så kan dethär gå vägen! :)

Favoritspelaren:
1- Nocturne – Se ovan.
2- hogans - skön lirare här!
3- Tjäder, vart du en lirar.. om du nu lirar

Mest hatade spelare:
1- hatar ingen
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Inga- är alldeles för ensam ingame :(
2-
3-

Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:
1- alla som är med i SuSa som inte är i top 40
2- alla som är med i OnC som inte är i top 40
3-

Mest Respekterade stammen:
1- Susa - trevligt gäng!
2- OnC
3- DeA – verkade ju inte ha några stora problem med SPQR, kan nog bli farliga

Favoritstammen:
1- Susa
2-
3-

Mest hatade(Ogillade!) stammen:
1- RA+RAA – att merga 4a stammar till 2 å sen adla av överblivna medlemmar är rätt lågt.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Tinglo
2- Sir Hero/ FK it baylife – vem av dom som håller I OnC kopplet
3-

Sämsta ledaren:
1- Finns inte några dåliga ledare, bara dåliga beslut.. if that makes sense
2-
3-

Skitlista, men icke mindre en lista! :)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Summerofdoom - Riktigt bra spelare, som även hajjar att humor är en stor del av spelet!
2- Dr.Neko - Sitter riktigt sköna spelare på detta konto, precis som ovanstående vinner man min respekt nästan enbart med att locka fram skratt i skype eller stamforumet
3- Insider - Riktigt underbar att ha en sådan spelartyp i stammen, han gör allt för stammen alla dagar i veckan

(Känns som att jag skulle kunna skriva ut typ 20 mer spelare på denna punkt.)

Favoritspelaren:
1- Swedish Empire - Fortsätter att visa sig om och om igen. Riktigt roliga grappar på kontot också, både i skype och stamchatten!
2- Mesut - Alltsåå.. Ja, antingen hatar man eller älskar man väl dem? Att de är bra spelare som sitter där är det ju ingen tvekan om. Men deras otroligt underbara beteende är behövligt i en stam tror jag, man behöver minst en bråkstake för att allt ska funka ;)
3- Summerofdoom - Sätter väl summer här igen. Som sagt, otroligt stark spelare! (inte irl dock <3)

Mest hatade spelare:
1- Vågar inte hata
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Eken - Vad ska man säga, har haft så sjukt kul i skype med dig! Obeskrivligt hur man kan garva så mycket över ett spel.
2- Summerofdoom - Det samma gäller Summer!
3- Onomis- Och exakt samma gäller Onomis!
(Sen måste jag självklart lägga till Tobbe, Fiveeeee och hattis såklart..) Glömmer säkert någon nu.. men men!

Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:
1- Insider - Vänta bara!
2- Spelare från Onc som inte är i top 40
3- Spelare från DEA som inte är i top 40

Mest Respekterade stammen:
1- Dea - Mest på grund av att de var tippade att falla av så otroligt många i början, men visade sig otroligt starka!
2- Onc - Ja alltså, klart man respekterar er!
3- Susa - Får väl bli er då!

Favoritstammen:
1- Neko - Älskar er <3
2- DEA - Samma som det jag skrev om dem i "mest respekterade stammar"
3- Onc - Samma som det jag skrev om dem i "mest respekterade stammar"

Mest hatade stammen:
1- QD - Vet inte om man kan kalla det stam längre.. Men de har defenetivt gjort det fulaste hitils emot min stam. (gick ju uppenbarligen inte speciellt bra dock, men det spelare ingen roll.. Fulspel är fulspel oavsett om det lyckas eller inte)
2- GG - Sitter riktigt fulspelade spelare här och inte nog med det så är de otroligt värdelösa på spelet.. De blir carryade av 3-4 spelare i deras stam som kan spela ok.
3-


Bästa ledaren:
1- Dr.Neko - Bästa ledaren jag haft hitils under tiden jag spelat TW
2- Insider - Bästa ledaren jag haft hitils under tiden jag spelat TW
3- Har aldrig haft några fler ledare som varit bra, om man inte räknar med slutet på v27.

Sämsta ledaren:
1- Vågar inte skriva denna.
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Summerofdoom - Riktigt bra spelare, som även hajjar att humor är en stor del av spelet!
2- Dr.Neko - Sitter riktigt sköna spelare på detta konto, precis som ovanstående vinner man min respekt nästan enbart med att locka fram skratt i skype eller stamforumet
3- Insider - Riktigt underbar att ha en sådan spelartyp i stammen, han gör allt för stammen alla dagar i veckan

(Känns som att jag skulle kunna skriva ut typ 20 mer spelare på denna punkt.)

Favoritspelaren:
1- Swedish Empire - Fortsätter att visa sig om och om igen. Riktigt roliga grappar på kontot också, både i skype och stamchatten!
2- Mesut - Alltsåå.. Ja, antingen hatar man eller älskar man väl dem? Att de är bra spelare som sitter där är det ju ingen tvekan om. Men deras otroligt underbara beteende är behövligt i en stam tror jag, man behöver minst en bråkstake för att allt ska funka ;)
3- Summerofdoom - Sätter väl summer här igen. Som sagt, otroligt stark spelare! (inte irl dock <3)

Mest hatade spelare:
1- Vågar inte hata
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Eken - Vad ska man säga, har haft så sjukt kul i skype med dig! Obeskrivligt hur man kan garva så mycket över ett spel.
2- Summerofdoom - Det samma gäller Summer!
3- Onomis- Och exakt samma gäller Onomis!
(Sen måste jag självklart lägga till Tobbe, Fiveeeee och hattis såklart..) Glömmer säkert någon nu.. men men!

Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:
1- Insider - Vänta bara!
2- Spelare från Onc som inte är i top 40
3- Spelare från DEA som inte är i top 40

Mest Respekterade stammen:
1- Dea - Mest på grund av att de var tippade att falla av så otroligt många i början, men visade sig otroligt starka!
2- Onc - Ja alltså, klart man respekterar er!
3- Susa - Får väl bli er då!

Favoritstammen:
1- Neko - Älskar er <3
2- DEA - Samma som det jag skrev om dem i "mest respekterade stammar"
3- Onc - Samma som det jag skrev om dem i "mest respekterade stammar"

Mest hatade stammen:
1- QD - Vet inte om man kan kalla det stam längre.. Men de har defenetivt gjort det fulaste hitils emot min stam. (gick ju uppenbarligen inte speciellt bra dock, men det spelare ingen roll.. Fulspel är fulspel oavsett om det lyckas eller inte)
2- GG - Sitter riktigt fulspelade spelare här och inte nog med det så är de otroligt värdelösa på spelet.. De blir carryade av 3-4 spelare i deras stam som kan spela ok.
3-


Bästa ledaren:
1- Dr.Neko - Bästa ledaren jag haft hitils under tiden jag spelat TW
2- Insider - Bästa ledaren jag haft hitils under tiden jag spelat TW
3- Har aldrig haft några fler ledare som varit bra, om man inte räknar med slutet på v27.

Sämsta ledaren:
1- Vågar inte skriva denna.
2-
3-

Bra skrivet =)

Men om man skickar tåg men förrenset kommer mellan 1 och 2 och 3 och 4 då får man alltså din respekt :D

http://gyazo.com/d1cf386ae9136c66635708f137235598

Första attacken på ett adlingsförsk ;)
 

DeletedUser

Guest
Bra skrivet =)

Men om man skickar tåg men förrenset kommer mellan 1 och 2 och 3 och 4 då får man alltså din respekt :D

http://gyazo.com/d1cf386ae9136c66635708f137235598

Första attacken på ett adlingsförsk ;)

Jag vet inte riktigt vart du vill komma med den där bilden. Alla väggar väl lite då och då, sånt som händer.

Oftast händer det mot dåliga spelare tyvärr, då man underskattar de och tror man kan skicka iväg något halvdant, men så visar det säg att de va kapabla till att tjata i stamforumet om deff.

Men oavsett det, så ja.. Summerofdoom är en spelare jag respekterar oerhört mycket.
 

DeletedUser

Guest
Om vi säger så här...

I de adlingsförsöket vart de 2 rens som skulle vart förrens, men kom i denna ordningen

1. Adel + 25lk
2. Ett misslyckat förrens
3. Adel + 25lk
4. Adel + 25lk
5. Ett misslyckat förrens
6. Adel + 25lk

Absolut händer de att man väggar mot någon "sämre" spelare. Men detta var ju totalt katastrof :D
 

DeletedUser

Guest
Du går runt och skryter om det där överallt.. Imponerande att du hittar något positivt att fokusera på när resten av din värld faller samman..
Jag vill vara mer som dig, kan vi ses någon gång så du kan lära mig? Godkväll. :)
 

DeletedUser

Guest
Bra spelare underskattar inte fienden, snarare tvärtom.

Jo alltså, jag förstår att det låter poetiskt i dina öron. Men underskattning sker tyvärr alla bra lite titt som tätt. Vare sig det är Zlatan, Summerofdoom, eller möjligtvis du :)

Men ja, verkligen. Det är enkelt att skriva på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Om vi säger så här...

I de adlingsförsöket vart de 2 rens som skulle vart förrens, men kom i denna ordningen

1. Adel + 25lk
2. Ett misslyckat förrens
3. Adel + 25lk
4. Adel + 25lk
5. Ett misslyckat förrens
6. Adel + 25lk

Absolut händer de att man väggar mot någon "sämre" spelare. Men detta var ju totalt katastrof :D

Att det skulle vara för-rens är dock bullshit. Men att lägga in lite rens mellan adelsmännen är ju inte direkt något nytt. Och i detta fall kanske det tom var att överskatta fienden med att lägga in rens mellan adlar, då du förmodligen ändå inte hade lyckats snipa D:

Det är lätt att snacka, men du skulle ju kunna börja med att säga vad du nickar in-game här, istället för att sitta och dömma hur andra spelar, right? :thinking:
 
Topp