Prisutdelning v28

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Att det låter poetiskt i dina öron det får du stå för själv, i mina öron låter det som allmänbildning.

Men ja, verkligen, tur att det är enkelt att skriva på externa, annars hade man väl aldrig sett ditt nick :)
 

DeletedUser

Guest
Att det låter poetiskt i dina öron det får du stå för själv, i mina öron låter det som allmänbildning.

Men ja, verkligen, tur att det är enkelt att skriva på externa, annars hade man väl aldrig sett ditt nick :)

Jaja, kalla det vad du vill. Vad jag skrev kvarstår, vare sig du vill vägrar inse det eller inte :rolleyes:

Så du menar alltså på fullaste allvar att en bra spelare aldrig underskattar sina fiender? För denna robot skulle jag gärna vilja ha som stamkompis, även fast denna person lär sakna både social kompetens och frihet efter att han vart påkommen räkna kort i Vegas.

Men men.. misstag är bara mänskligt tills det kommer till än själv, för inte lyckas man väl själv med misstag!? :cool:

Jo men visst? Alla måste väl ändå vara välkomna, även jag! :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Att det skulle vara för-rens är dock bullshit. Men att lägga in lite rens mellan adelsmännen är ju inte direkt något nytt. Och i detta fall kanske det tom var att överskatta fienden med att lägga in rens mellan adlar, då du förmodligen ändå inte hade lyckats snipa D:

Det är lätt att snacka, men du skulle ju kunna börja med att säga vad du nickar in-game här, istället för att sitta och dömma hur andra spelar, right? :thinking:

Du pratar om sanden som att han är en nybörjare. Det säger tyvärr mer om dig som spelare än sanden hahahah.

Och varför får inte sanden "dömma hur andra spelar"? Är det ett privilegium kung elias fick i och med sin titel? Jag är avis..
 

DeletedUser

Guest
Du pratar om sanden som att han är en nybörjare. Det säger tyvärr mer om dig som spelare än sanden hahahah.

Och varför får inte sanden "dömma hur andra spelar"? Är det ett privilegium kung elias fick i och med sin titel? Jag är avis..

Och vad baserar du att jag pratar om Sanden som en nybörjare på? (Iofs så borde väl en erfaren spelare kunna se skillnad på för-rens och rens timad för att inte bli snipad)

Det får han väl göra bäst han vill? Precis som jag då självklart dementerar det om jag inte håller med? Right?
 

DeletedUser

Guest
Sanden, du är långt utanför sandlådan just nu.. (Get it?)
Nej men, du ska också bli adlad. Oroa dig inte.
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Justeja, din åsikt är fakta, glömde bort det..

Jag menar på fullaste allvar att en bra spelare inte underskattar sina fiender. På sin första värld kanske man har det som en vana, men ser ingen anledning till att fortsätta göra det under sin tw-karriär om man är en "bra spelare" lär man sig av sina misstag. Jag ser varken det logiska eller relevanta mellan "att aldrig underskatta sina fiender" och social kompetens/frihet. Du får väldigt gärna förklara ditt resonemang här... Kan nog bli intressant.
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
då du förmodligen ändå inte hade lyckats snipa D:
Jag tolkar detta som en pik mot sanden och därför jag skrev ovanstående, har jag fel? Sedan att du sitter och försvarar summerofdoom som att han inte gjort något fel, tajmat in rens pga möjlig snipe? Kom igen. Min gissning är att summerofdoom förmodligen uppmärksammat sitt misstag och inte tänker göra om det. Som du sa tidigare, misstag händer. Sedan sitter du här på externa och får det att låta som att det var planerat att rensa med 20 lc :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Om det inte varit med meningen varför inte dra hem rensen och bara slakta tåget pga misslyckande eller tima om och rensa utan MB?
Tänk logiskt gubben.
 

DeletedUser

Guest
Justeja, din åsikt är fakta, glömde bort det..

Jag menar på fullaste allvar att en bra spelare inte underskattar sina fiender. På sin första värld kanske man har det som en vana, men ser ingen anledning till att fortsätta göra det under sin tw-karriär om man är en "bra spelare" lär man sig av sina misstag. Jag ser varken det logiska eller relevanta mellan "att aldrig underskatta sina fiender" och social kompetens/frihet. Du får väldigt gärna förklara ditt resonemang här... Kan nog bli intressant.

Alltså, varför snackar du som om att du skulle vara något form av offer? När har jag överhuvud taget fått det att låta som att det jag har sagt är fakta?

Och återigen svarade du inte på min fråga. Men denna gång tänker jag fråga igen, vart någonstans får du det till att jag pratar om Sanden som en nybörjare?

Jag vet inte om du redan glömt att det faktiskt inte var jag som underskattade någon? Jag kan inte snacka för någon annan, men att Summerofdoom är bra vet jag, och såvida han har lärt sig att inte underskatta sina fiender eller inte, eller vad allting nu kan bero på låter jag stå öppet.

Nej, att koppla saker verkar inte vara din bästa förmåga. Självklart handlade det om att alla människor, oavsett hur bra man är, oavsett om det är dataspel, sport eller matlagning. Så kommer man göra misstag. Sen att chansen till det minimeras, fine det kan jag hålla med om.

Interessant nog för dig?
 

DeletedUser

Guest
Jag tolkar detta som en pik mot sanden och därför jag skrev ovanstående, har jag fel? Sedan att du sitter och försvarar summerofdoom som att han inte gjort något fel, tajmat in rens pga möjlig snipe? Kom igen. Min gissning är att summerofdoom förmodligen uppmärksammat sitt misstag och inte tänker göra om det. Som du sa tidigare, misstag händer. Sedan sitter du här på externa och får det att låta som att det var planerat att rensa med 20 lc :thinking:

En pik var det defenetivt. Att det har något med att han skulle vara nybörjare är dock helknas. Om du inte återigen blandar ihop skicklighet med hur länge man spelat...? :rolleyes:

Har väl inte på något sätt försvarat det han gjorde egentligen, utan bara att han var en spelare jag respekterade och en spelare jag tycker är bra.. Du vet.. DET SOM STARTADE ALLT!??!?!? Och det som VERKLIGEN har urartat till något helt onödigt.
 

DeletedUser

Guest
Grabbar det finns något som post, så ta er debatt och och börja diskuterar via det och låt oss andra njuta av denna forums del utan att behöva se ert kladd
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså, varför snackar du som om att du skulle vara något form av offer? När har jag överhuvud taget fått det att låta som att det jag har sagt är fakta?

Och återigen svarade du inte på min fråga. Men denna gång tänker jag fråga igen, vart någonstans får du det till att jag pratar om Sanden som en nybörjare?

Jag vet inte om du redan glömt att det faktiskt inte var jag som underskattade någon? Jag kan inte snacka för någon annan, men att Summerofdoom är bra vet jag, och såvida han har lärt sig att inte underskatta sina fiender eller inte, eller vad allting nu kan bero på låter jag stå öppet.

Nej, att koppla saker verkar inte vara din bästa förmåga. Självklart handlade det om att alla människor, oavsett hur bra man är, oavsett om det är dataspel, sport eller matlagning. Så kommer man göra misstag. Sen att chansen till det minimeras, fine det kan jag hålla med om.

Interessant nog för dig?

Jag trodde jag var offret här? Tydligen så känner jag mig som ett offer iaf. Andra inlägget längst upp där har du det.

Jag svarade precis på din fråga, jag var till och med snäll och drog in ett citat så att du lättare skulle kunna se, ska jag skicka det igen?

Har aldrig sagt att det är dig jag pratar om, jag snackar generellt. Å andra sidan verkar du ta kritiken mot summerofdoom mer personligt än han själv :D

Jag ser fortfarande ingen relevans mellan "att inte underskatta" fienden ingame och social kompetens. (Utgår nu från ditt tidigare inlägg, lägger ett citat också så du hänger med)

"Så du menar alltså på fullaste allvar att en bra spelare aldrig underskattar sina fiender? För denna robot skulle jag gärna vilja ha som stamkompis, även fast denna person lär sakna både social kompetens och frihet efter att han vart påkommen räkna kort i Vegas."

Så för att man tänker lite extra ingame och har lite framförhållning visar det vem man verkligen är irl? Måste man vara en robot bara för att man inte underskattar sin fiende?
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Men som kära mehmet säger så loggar jag ut nu, allt kommer nog bli borttaget pga offtopic ändå :) Du får gärna skriva ingame om du vill fortsätta prata trevligheter.
 

DeletedUser

Guest
Jag trodde jag var offret här? Tydligen så känner jag mig som ett offer iaf. Andra inlägget längst upp där har du det.

Jag svarade precis på din fråga, jag var till och med snäll och drog in ett citat så att du lättare skulle kunna se, ska jag skicka det igen?

Har aldrig sagt att det är dig jag pratar om, jag snackar generellt. Å andra sidan verkar du ta kritiken mot summerofdoom mer personligt än han själv :D

Jag ser fortfarande ingen relevans mellan "att inte underskatta" fienden ingame och social kompetens. (Utgår nu från ditt tidigare inlägg, lägger ett citat också så du hänger med)

"Så du menar alltså på fullaste allvar att en bra spelare aldrig underskattar sina fiender? För denna robot skulle jag gärna vilja ha som stamkompis, även fast denna person lär sakna både social kompetens och frihet efter att han vart påkommen räkna kort i Vegas."

Så för att man tänker lite extra ingame och har lite framförhållning visar det vem man verkligen är irl? Måste man vara en robot bara för att man inte underskattar sin fiende?

Svarade för snabbt, han inte se att du skrivit den separat. Ber om ursäkt för det!

Men ändå skriver du "dig" flera gånger? Jag vet inte när du brukar använda "dig", men om det är ett smeknamn för Summer får du gärna informera mig så att jag förstår.

Må så verka, jag känner mig inte träffad. Utan kände som sagt fortfarande bara att jag behövde försvara varför jag satt Summerofdoom som en spelare jag respekterar.

Uppenbarligen hade det med autism att göra. Men skitsamma, det var ett smaklöst och dåligt skämt.

Och nej, det är klart att man tänker till lite extra ingame. Men återigen, är man inte en robot utan människa. Så kommer det komma den dagen då man inte alls tänker till lite extra. Sen om det inte skett dig i TW än gratulerar jag dig. Men vänta bara.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Sir Hero
2- Crazy kid
3- skogul

Favoritspelaren:
1- Crazy kid
2- Dupont
3- SummerOfDoom

Mest hatade spelare:
1- henrik338
2-
3-

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1- Hampus204
2- Dupont
3- lTrepZl

Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:
1- Hampus204, totalt värdelös på nhl men tw kan han :)
2- Blue
3- kim786, om han vill spela och satsar lite så kommer han att växa på bra som fan.

Mest Respekterade stammen:
1- OnC
2- DEA
3- Neko

Favoritstammen:
1- OnC
2- Neko
3- DEA

Mest hatade stammen:
1- Känner inget hat mot någon stam än så länge.
2-
3-


Bästa ledaren:
1- Sir Hero/Fk it Baylife, magisk duo.
2- Dålig koll på övriga ledare på världen.
3-

Sämsta ledaren:
1- Mediåkra och passiva ledare som utrstrålar osäkerhet.
2-
3-
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Genan;536701 [B sa:
Spelaren med ljusast framtid på v28 som inte är med på top40:[/B]
1- Hampus204, totalt värdelös på nhl men tw kan han :)
2- Blue
3- kim786, om han vill spela och satsar lite så kommer han att växa på bra som fan.

Ottawa krossar dig till veckan
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Rofl

Summers tåg såg ju felfritt ut, förutom att han va 1-100 ms sen på första renset. Alltså, de kan hända alla när man tajmar på millisekunden. Hur långt hade första rens gått? För den sista rensen är ju "perfekt" då den ligger & rensar allt deff som snajpats.

Hur visste spelaren i fråga att första adeln inte hade förrens med sig? De kunde ha vart splitt på hela skiten, inget vi får reda på.

Så sanden, ja har aldrig sett värre spelare än han. Sålde sin stam på v19, v26 gav han upp för lite inks & helt säker de hänt fler världar. Så please

Erfarenhet kommer med åren, men sen är de upp till varje spelare och använda den. Skickligheten måste man förtjäna. Den kommer inte gratis.

Snälla, folk över/underskattar jämt sina fiender. De är ju upp till dig/ledaren att inte underskatta dem för mkt etc. Har man aldrig underskattat en spelare så vet man ju inte sina gränser ellerhur?
 

DeletedUser

Guest
Snälla henke vafasen vet du om v26?du kan ju pma så ska du få veta lite :)
 
Topp