Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Fanns ingen allians/pakt mellan DF och kneten innan hans overgang, men du far tro vad du vill. Jag kan inte svara for andra men sjalv lag jag valdigt langt ifran kneten och var meningslost for mig att attackera.
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
rycktas att det enbart finns 3 aktiva tw spelare som vet
rycktas att rageace bara e sur för han blev utslängd från ett TWO konto efter han rage lämmnade stammen

någon two spelare som vill bekräfta ?
 

DeletedUser

Guest
rycktas att det enbart finns 3 aktiva tw spelare som vet
rycktas att rageace bara e sur för han blev utslängd från ett TWO konto efter han rage lämmnade stammen

någon two spelare som vill bekräfta ?

Vad har du gjort för att skämmas så mycket över ditt konto? Nåt måste det ju vara då ingen bryr sig ett skit om dig vanligtvis...

Ryktas det...
 

DeletedUser

Guest
Kan bekräfta det fast vet dock bara 2 som vet vart du lirar dock vägrar dom säga:(

Kan även bekräfta det om rageace:)

Ryktas de iaf:)
 

DeletedUser

Guest
rycktas att det enbart finns 3 aktiva tw spelare som vet
rycktas att rageace bara e sur för han blev utslängd från ett TWO konto efter han rage lämmnade stammen

någon two spelare som vill bekräfta ?


Demeterar det :) Haha inte sur för 5 öre men ni får tro vad ni vill är ju en fri värld detta:) Snarare så va det skönt både pga min sjukdom och då ja inte föredrar när folk vill merga hela världen för att de inte vill spela.

Men enligt de senaste ryktena så är nova ja menar taipan rädd för att mergen inte ska bli av. Vilket är därför han adlar barbare ^^

Hade ja varit sur på two så hade ja ju anfallit two ? vilket ja inte gjorde :)

Men men Lycka till iaf alla inblandade och hoppas ni har roligt på v25 :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Vad har du gjort för att skämmas så mycket över ditt konto? Nåt måste det ju vara då ingen bryr sig ett skit om dig vanligtvis...

Ryktas det...

folk verkar ju bry sig en hel del eftersom ni envisas
du har ju själv spelat under fejk nick mm så vad klagar du över

å även om jag skulle säga det spelar det ingen roll varken du eller Nice är ett hot längre

respekt går dock till Pral som stannar fast många övergett han


rycktas att TOD försöker ta över södern
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag växer lugnt och stilla <3

ryktas att jag är enda kvar från det gamla TWD?
 

H.A.K

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att forumet dog.
Det ryktas också att folk vill veta vad som blev resultatet av den långa diskussionen här ovan!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att forumet dog.
Det ryktas också att folk vill veta vad som blev resultatet av den långa diskussionen här ovan!

Att hatred var för stolt för att hålla med?
Att psykokneten är en ful backstabber och hade någon sorts avtal då han inte fick anfall från df.
Att psykokneten aldrig hjälpte och bara 1 vecka efter han lämnade så ökade hans oba med 100%.
Att jag inte orkar ta diskussionen längre nu :D
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12
Det var ju inte pga de forlorade trupperna han bytte stam? Det var ju det daliga ledarskapet samt engagemanget i er offensiv som tydligen var sista droppen?

Han fick ju aven ganska nyligen front mot DF, FL har ju hela tiden legat emellan DF och kneten tidigare. Eller ville du att han skulle attackera DF med sina nytagna FL byar? :)

Vad som har hant har hant och ju tidigare du slapper det och gar vidare ju battre kommer du att ma :)

Är du hans talesman, man kan tro att ni är några som känner er manade försvara en "Stabbers"

o varför kan inte Kneten föra sin egen talan, är inte han lika bra på lögner eller vad beror det på.

Tycker bara det låter som en repig LP skiva som hakar upp sig hela tiden, värdo att höra på. :cool:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Är du hans talesman, man kan tro att ni är några som känner er manade försvara en "Stabbers"

o varför kan inte Kneten föra sin egen talan, är inte han lika bra på lögner eller vad beror det på.

Tycker bara det låter som en repig LP skiva som hakar upp sig hela tiden, värdo att höra på. :cool:

ja men så låter det ju från NICE/UC sidan hela tiden för att de ej är vana att förlora
 
Topp