Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40

Japp, ja förväntade mig motstånd men ja fick aldrig det. Får jag några bragging rights för v19 vinst? Nej, nämner jag det kommer folk skratta åt mig. DET ÄR JA JÄVLIGT SUR FÖR. Tillåt mig förklara

"Tjena henke, vunnit några världar?"
Jajamen vann v19, pissenkelt var det dessutom - Körde över 2 premades & massa random stammar, hade aldrig ett poängövertag i krigsstarten.
"LOLOLOL jävla noob lär dig lira en värld med lite motstånd i"
*Suck* Du har rätt, varför lira ja ens v19. Dessa "premades" är inte ens värt att nämna som premades & "Rimmstammarna" är inte ens värda att nämna vid namn.
"Henke, umadbrah cause u suck at the game? only wins v19 LOLOLOL"
Ja, jag är mad

Leandersen, förstår du min ilska nu? Loggar in 1-2 ggr (2-3 min per gång) om dan, skickar tåg & drar. Får inks? Nja, inget värt o nämna. :)

Umad? för att dina polare blir ägda av en semi aktiv stam som knappt gör något speciellt? Trots det blir ni steamrolled. Måste svida ganska bra.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Japp, ja förväntade mig motstånd men ja fick aldrig det. Får jag några bragging rights för v19 vinst? Nej, nämner jag det kommer folk skratta åt mig. DET ÄR JA JÄVLIGT SUR FÖR. Tillåt mig förklara

"Tjena henke, vunnit några världar?"
Jajamen vann v19, pissenkelt var det dessutom - Körde över 2 premades & massa random stammar, hade aldrig ett poängövertag i krigsstarten.
"LOLOLOL jävla noob lär dig lira en värld med lite motstånd i"
*Suck* Du har rätt, varför lira ja ens v19. Dessa "premades" är inte ens värt att nämna som premades & "Rimmstammarna" är inte ens värda att nämna vid namn.
"Henke, umadbrah cause u suck at the game? only wins v19 LOLOLOL"
Ja, jag är mad

Leandersen, förstår du min ilska nu? Loggar in 1-2 ggr (2-3 min per gång) om dan, skickar tåg & drar. Får inks? Nja, inget värt o nämna. :)

Umad? för att dina polare blir ägda av en semi aktiv stam som knappt gör något speciellt? Trots det blir ni steamrolled. Måste svida ganska bra.

Jag tycker och tror inte att v19 är en lättare värld att vinna än någon annan, måhända att konkurrensen är hårdare i v21. V18 måste ju varit lättare om inte annat, så snabbt som den stängdes... tycker du och din stam har förtjänat vinsten genom bra diplomati och skills i krig :).
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Jag tycker och tror inte att v19 är en lättare värld att vinna än någon annan, måhända att konkurrensen är hårdare i v21. V18 måste ju varit lättare om inte annat, så snabbt som den stängdes... tycker du och din stam har förtjänat vinsten genom bra diplomati och skills i krig :).

skulle vilja göra en liten ändring bara:

"tycker du har förtjänat vinsten genom bra diplomati och skills i krig"

sådär, nu ser de mer realistiskt ut :)
 

DeletedUser

Guest
Japp, ja förväntade mig motstånd men ja fick aldrig det. Får jag några bragging rights för v19 vinst? Nej, nämner jag det kommer folk skratta åt mig. DET ÄR JA JÄVLIGT SUR FÖR. Tillåt mig förklara

"Tjena henke, vunnit några världar?"
Jajamen vann v19, pissenkelt var det dessutom - Körde över 2 premades & massa random stammar, hade aldrig ett poängövertag i krigsstarten.
"LOLOLOL jävla noob lär dig lira en värld med lite motstånd i"
*Suck* Du har rätt, varför lira ja ens v19. Dessa "premades" är inte ens värt att nämna som premades & "Rimmstammarna" är inte ens värda att nämna vid namn.
"Henke, umadbrah cause u suck at the game? only wins v19 LOLOLOL"
Ja, jag är mad

Leandersen, förstår du min ilska nu? Loggar in 1-2 ggr (2-3 min per gång) om dan, skickar tåg & drar. Får inks? Nja, inget värt o nämna. :)

Umad? för att dina polare blir ägda av en semi aktiv stam som knappt gör något speciellt? Trots det blir ni steamrolled. Måste svida ganska bra.


En .se värld är 46% enklare att vinna en .net världar


//J-L
 

DeletedUser

Guest
Japp, ja förväntade mig motstånd men ja fick aldrig det. Får jag några bragging rights för v19 vinst? Nej, nämner jag det kommer folk skratta åt mig. DET ÄR JA JÄVLIGT SUR FÖR. Tillåt mig förklara

"Tjena henke, vunnit några världar?"
Jajamen vann v19, pissenkelt var det dessutom - Körde över 2 premades & massa random stammar, hade aldrig ett poängövertag i krigsstarten.
"LOLOLOL jävla noob lär dig lira en värld med lite motstånd i"
*Suck* Du har rätt, varför lira ja ens v19. Dessa "premades" är inte ens värt att nämna som premades & "Rimmstammarna" är inte ens värda att nämna vid namn.
"Henke, umadbrah cause u suck at the game? only wins v19 LOLOLOL"
Ja, jag är mad

Leandersen, förstår du min ilska nu? Loggar in 1-2 ggr (2-3 min per gång) om dan, skickar tåg & drar. Får inks? Nja, inget värt o nämna. :)

Umad? för att dina polare blir ägda av en semi aktiv stam som knappt gör något speciellt? Trots det blir ni steamrolled. Måste svida ganska bra.

Tjena henke, längsen ;) Läget ? Undrar bara vilka dessa 2 premades var ? Herrar och ?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tjena henke, längsen ;) Läget ? Undrar bara vilka dessa 2 premades var ? Herrar och ?

http://se.twstats.com/sv19/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=204 den stammen.

Wallarn, menar du att en spelare spelade ut en hel värld helt ensamt? *Blushes* Kan väl bara hålla med där om mina 1337 skillz <3

Mmm på .se behöver du bara gå med i den bästa premaden & vips auto win. Fast du legendary kommer aldrig lyckas ta dig in i en sådan stam så >.>
 

DeletedUser

Guest

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nu blev det tyst iaf.

Ryktas att VLA sjunker som en sten nu när vi öppnade eld på dem. Finns det någon spelare som gör motstånd längre? Tror inte det faktiskt :rolleyes: var ju lite som man förutspådde. TRASH TEAM :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är brydd att Murray fortfarande finns kvar. Gav bort kontot någon gång i början av Januari.
 

mickmorr

New Member
Reaktionspoäng
0
I ryktestråden ska man enbart skriva rykten eller bekräfta dem. Off topic tas annanstans.

Kan väl bara bekräfta efter att ha läst tråden att iaf en som tror sig om mycket inte fattat regeln och budskapet i att...."Behandla andra med respekt och vidhåll alltid en artig attityd. Respektera att forumet har medlemmar i olika åldrar och kunskap av spelet." och det är inte han jag citerar som jag syftar på men det vet du redan som detta syftar på eller hur... :D
 
Topp