Det ryktas....

DeletedUser

Guest
ryktas att turtle är så doliga så admin bästämde sig för att nolla dom ;)

Rank Stamnamn Poäng från de 25 bästa spelarna Sammanlagda poäng Medlemmar Poängsnitt per spelare Byar Poängsnitt per by
0 Turtle 6.507 6.507 25 260 25 260
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att stammen "WANK" är väldigt intressant och att de finns många duktiga spelare där.

Ryktas också att Lilla Oxymetholone är riktigt söt o gosig:confused:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är den riktiga Hannah Montana och Miley Cyrus bara är en vanlig tonåring.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Miley Cyrus är en medspelare i min stam.

Det ryktas också att just nu, någon stans i världen så sitter det en familj och kollar på en Nicolas Cage film. Dom tycker filmen är rätt så okej, skoj grejj att samla familjen.. Men det dom inte vet är att Nicolas Cage egentligen är helt och hållet CRAZZZZYYY!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Miley Cyrus är en medspelare i min stam.

Det ryktas också att just nu, någon stans i världen så sitter det en familj och kollar på en Nicolas Cage film. Dom tycker filmen är rätt så okej, skoj grejj att samla familjen.. Men det dom inte vet är att Nicolas Cage egentligen är helt och hållet CRAZZZZYYY!

Ryktas att vi nu aldrig kommer att få stopp på henne...
 

DeletedUser

Guest
Hej jag heter glasdeklas och jag har värsta intelen, wallin har farmat under 100 byar!

Jak bekräftar!
 

DeletedUser

Guest
Nytt rykte, jag sitter med mer LC än vad wallin har i yxor!

Jak bekräftar!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att noobsen i Celeb sattsar på att spela tribalhugs och ber allt och alla om iap/allians
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att forumet är ganska dött under kvällen
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp