Det ryktas....

DeletedUser

Guest
ryktas att jag undrar om någon vet vad mesut nickar? Lite sugen på jidder. (Nej jag lirar inte längre på ytlig)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att EdubbleE är spelsugen, efter typ 4-5 års frånvaro
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att några verkar gilla milisen och därför har tryckt ut dessa redan, gillar man att tappa i starten kan ju detta vara ett effektivt sätt enligt rykten.
Ryktas vidare att TheTurtleCoolin skapat sig två andra nick, i syfte att leta bra startposition, även om dessa inte spelas aktivt ryktas det att det fortfarande är ett regelbrott. Banna maybe?
Ryktas att detta ser ut att på förhand bli en smutsig värld, med många f.d. regelsyndare i startfälten runtom i världen.
Ryktas vidare att det ska komma barbarbälte i nordöst och sydväst inom 48 timmar.

Ryktas även om att en ny pre-made skapats, med många intressanta namn. Ska bli intressant att se denna uppställning starta om 4 dagar.

Länge leve, gråbyar!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att några verkar gilla milisen och därför har tryckt ut dessa redan, gillar man att tappa i starten kan ju detta vara ett effektivt sätt enligt rykten.
Ryktas vidare att TheTurtleCoolin skapat sig två andra nick, i syfte att leta bra startposition, även om dessa inte spelas aktivt ryktas det att det fortfarande är ett regelbrott. Banna maybe?
Ryktas att detta ser ut att på förhand bli en smutsig värld, med många f.d. regelsyndare i startfälten runtom i världen.
Ryktas vidare att det ska komma barbarbälte i nordöst och sydväst inom 48 timmar.

Ryktas även om att en ny pre-made skapats, med många intressanta namn. Ska bli intressant att se denna uppställning starta om 4 dagar.

Länge leve, gråbyar!

Hahaha!! Ååååh så vi alla visste att du inte kunde ge fan i TW. Skönt att ha dig tillbaka gosse :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Hahaha!! Ååååh så vi alla visste att du inte kunde ge fan i TW. Skönt att ha dig tillbaka gosse :)

Jag har inte sagt att jag ska börja spela igen, vilket jag inte heller har gjort. Att jag sen loggade in på forumet, för att titta lite hur det såg ut idag, är en annan femma och du vet likväl som jag att jag har ett relativt stort kontaktnät, vilket ger mig information om mycket som händer, håller på att hända etc. runtom i de olika världarna och då kände jag för att delge lite utav de rykten, som kommer florera närmsta dagarna runtom här i värld 22.

Lycka till alla som spelar, nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll utan mig.
 

DeletedUser

Guest
Bekräftas.. Ryktas att forskning pågår i detta nu.

Forsknings uppgift Varaktighet Slutförande Avbeställning
Lätt kavallerist 0:52:43 idag kl 23:58:09 Avbryt

Forsknings uppgift Varaktighet Slutförande Avbeställning
Lätt kavallerist 0:54:10 imorgon kl 00:03:46 Avbryt

damn
 
Topp