Rate the player!

DeletedUser

Guest
Rapidoodle

Poäng: 10/10. Klar 10a då du ligger 1 och några tusen ifrån plats 2.
OBA: 10/10 Finns inte så mycket att säga här. Fin OBa, ligger 1a 10/10 helt enkelt.
Position: 6/10 Du ligger lite utspritt därav 6/10. Kan antingen ge dig stora möjligheten att expandera eller misslyckas. Du har även byar lite västerut, kanske något att adla sig mot nu när östra fronten möts upp av andra stammar;)?
Profil: 8/10 du får 8an eftersom jag älskar frukterna på bilden!
Stam: 9/10 Gamla vänliga SuSa. Skönt gäng som gjort bra ifrån sig på denna värld. Dock fått lite kritik av gammal medlem (Tussen) vilket försämrar bilden på er lite grann.

Rate: Galeenpanda
 
Reaktionspoäng
0
Poäng: 2/10 Ligger på 7K (engligt tw-stats) Rätt dåligt efter 1månad?
OBA: 4/10 33k efter 7k typ helt ok kanske väggat?
Position:8/10 ligger bra där ute kan växa på bra!
Profil: 8/10 är inget stort fan av Susa så.
Stam: 4/10 då vi adlar ner er rätt snabbt :S


Rate: leona
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
Leona

Poäng: 7/10 Rank 14, har jobbat på bra på sista tiden.. men vet att du kan mer! :)
OBA: 9/10 Högre OBA rank än poäng, helt klart okej. :)
Position: 4/10 Ligger alldeles för instängd i LoL's "kluster" för tillfället.. Men det löser du nog. :)
Profil: 8/10 Ser riktigt clean ut.
Stam: 10/10 Det är ju min stam?
Rykte: Hört att du är galen på detta spel <3

Rate: Malzahar
 
Senast ändrad:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Malzahar

Poäng: 10/10 Bäst i sin stam och dessutom fyra på världen, mycket bra.

OBA: 7/10 På din poäng ska man ha mer enligt mig ;).

Position: Beroende på synvinkel, enligt mig 10/10 då du kan växa helt ostört på den södra fronten utav LoL's kluster, utan något som helst hot som kan sätta stopp för dig. Med din position bör rank 2 snart vara ett faktum för dig skulle jag tro =). Enligt en annan synvinkel kan din position dock vara värdelös då inte kan bistå med något annat än deff mot SuSa fronten ifall någon sådan dispyt skulle vara att vänta, vilket jag skulle tro då det bara kan finnas en vinnare på världen. Men vad vet jag, ni kanske är deras knähundar ^_^?

Profil: 6/10. Jag gillar LoL, men Malzahar är en tråkig facerollchampion som är för enkel att vinna med enligt mig. Ändå en hyfsad bild, med bra text. Gillar dock inte när man visar alla utmärkelser, litet minus där.

Stam: 7/10. Det finns många kapabla spelare där, men också en del skräp vill jag påstå. Dessutom är stammen nästan full vilket är ett minus för mig.

Rykte: På denna värld; 8/10. Övrigt; 2/10, då du sitter på ett fejknick och jag inte vet vem det är som spelar där.

Totalt: 7/10 eller svag 8.

Rate: Lawliet N Start:awsm:
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Lawliet N Start

Poäng 5/10 Rank 47, 73k... poäng lite låg för 2Spelare sen start, legat i krig så kan ju iofs förstås.
OBA 8/10 Helt Okej Ob-a för din låga poäng(ob-d är förmodligen stammens deff/katas så skriver inget om det)
Position 9/10 ditt läge är väldigt bra då du kan adla fritt till obey (du ligger nära) o har inte spec, många i din stam runt dig.
Profil 4/10 Rätt gammal om jag inte minns fel hade du den i V20 också? Annars är den rätt snygg :)
Stam9/10 Har stor respekt för OnC stamen då dom klarar av gangbangen i starten (dock vare ju mest noobs) Men kanske framförallt för att den söta Bävern spelar i er stam ^_^ .

Rykte 5/10 Vet bara att du lirade v21 o har sätt dig lite här o där i forumet inget mer.
Totalt 6/10



Rate: Leona.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Lawliet N Start

Poäng 5/10 Rank 47, 73k... poäng lite låg för 2Spelare sen start, legat i krig så kan ju iofs förstås.
OBA 8/10 Helt Okej Ob-a för din låga poäng(ob-d är förmodligen stammens deff/katas så skriver inget om det)
Position 9/10 ditt läge är väldigt bra då du kan adla fritt till obey (du ligger nära) o har inte spec, många i din stam runt dig.
Profil 4/10 Rätt gammal om jag inte minns fel hade du den i V20 också? Annars är den rätt snygg :)
Stam9/10 Har stor respekt för OnC stamen då dom klarar av gangbangen i starten (dock vare ju mest noobs) Men kanske framförallt för att den söta Bävern spelar i er stam ^_^ .

Rykte 5/10 Vet bara att du lirade v21 o har sätt dig lite här o där i forumet inget mer.
Totalt 6/10



Rate: Leona.

fy dig linus, du får inte skriva 2 gånger på samma sida hörru, är itne det en oskriven regel?
 

DeletedUser

Guest
Leona

Poäng: 7/10 Rank 14, har jobbat på bra på sista tiden.. men vet att du kan mer!
OBA: 9/10 Högre OBA rank än poäng, helt klart okej.
Position: 4/10 Ligger alldeles för instängd i LoL's "kluster" för tillfället.. Men det löser du nog.
Profil: 8/10 Ser riktigt clean ut.
Stam: 10/10 Det är ju min stam?
Rykte: Hört att du är galen på detta spel <3
kopia var detta

För nära varandra så vi kör på detta, Rate Ecchiman :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ecchiman

Poäng: 8/10 riktig bra kämpat du är top 10.
OBA: 8/10 den är också fin..
Position: 5/10 har inte kollat så bara gav ngn nummer.
Profil: 4/10 två fina milstop saker.
Stam: 10/10 en stam som är rank ett inget klaga över och finns många bra spelare speciellt de som är grymma på late game.
Rykte: 2/10 har tyvvär inte hört nåt om er utan bara sätt dig lite i forumen.

Rate: mesut29
 

WeirdPsycho

New Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 7/10 Bra adlingar och växer stadigt.
OBA: 6/10 Klart godkänt!
Position: 8/10 Ligger nära stammen men har ändå goda möjligheter att expandera.
Profil: 2/10 Profil? Vilken profil xD Men du får lite pluspoäng för att den inte har massor med ASCII svärd ;)
Stam: 5/10 Nja, tror inte ni kommer klara er så värst bra.
Rykte: Har sett dig lite på forumet men har ingen aning om vem du är :p

Rate: WeirdPsycho
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
Leona


Poäng: 9/10 - Tycker det ser bra ut.
OBA: 8/10 - Jodå, kan ha lite mer ändå :)
Position: 8/10 - du har front mot SuSa vilket är lite spännande.
Profil: 6/10 - Njao, bruden höjer upp den..
Stam: 8/10 - Ni har verkligen växt till er det senaste, ser bra ut ;)


Rate: Rbuu
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
Wtf?! det blev ju lite wierd måste kollat på fel sida...



WeirdPsycho


Poäng: 7/10 - nja helt okej får jag säga :)
OBA: 8/10 - Bättre än din poäng, så du får ett OK!
Position: 9/10 - Den kan inte bli så mycket bättre!
Profil: 2/10 - Kan nog varit den tråkigaste jag sett..
Stam: 6/10 - Gowen har gråat sig, ni skulle behövt hans kunskap.



Rate: Rbuu
 

DeletedUser

Guest
Rbuu

Poäng: 8/10 - Jag tar igen (hets)
OBA: 9/10 - Mycket fin OBA, bättre än rank! :)
Position: 8/10 - Ligger fint i fronten av ert kluster.
Profil: 8/10 - Redbull är alltid gott :p
Stam: 8/10 -Hejpåer.

Totalt: 1 hehe

Rate: S.I.B
 

DeletedUser

Guest
S.I.B

Poäng: 8/10 - Godkänt, mkt mer än mig :p
OBA: 8/10 - Ser riktigt bra ut. Mycket mer OBA än OBF.
Position: 5/10 - Har inte kollat upp det än...
Profil: 10/10 - Swedish House Mafia, behöver jag säga mer! :D
Stam: 9/10 - Du är ju med i SuSa satt...


Rate: SuniX
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
SuniX

Poäng: 1/10. Kan ha börjat sent, hursom är du långt under världens genomsnitt.
OBA: 9/10. får du tack vare mängden oba gentemot poängen du har.
Position: 6/10. Ligger relativt bra till, en bra bit ifrån LoL vilket ökar dina chanser att överleva.
Profil: 1/10. Något dunkadunka gäng faller inte mig i smaken.
Stam: 2/10. Kämpar på och ser ut att ha de relativt tufft, får en 2a pga Galeenpanda och mitt tycke om honom.

Rate RapiDoodle
 

jebu

New Member
Reaktionspoäng
0
RapiDoodle

Poäng: 10/10 Du ligger etta, inte mycket att klaga på! :)
OBA: 10/10 Etta här med.. vad ska man säga? Tio poäng såklart.
Position: 6/10 Ligger lite för nära LoL men du har flera "grenar som sticker ut" som du kan växa ifrån.
Profil: 7/10 Ser väldigt "städad" ut. Saknar dock ditt gamla charlie chaplin tal - därav inte full pott.
Stam: 8/10 verkar vara ett gäng schyssta lirare. Litet minus dock efter kritiken från Tussen. (hur korrekt den nu var kan man alltid diskutera om)

Rate: Malzahar


(vet att jag nyss skrivit en i denna tråd men man måste ju liva upp forumet lite!)
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Malzahar

Poäng: 8/10 Du har kämpat på bra, ligger nog kvar på topp 10 ett tag framöver.
OBA 6,5/10 Du har mindre än hälften av vad ettan har. Du kanske har fått förmånga lätta byar kanske ?
Position: 7/10 Jag gilar dit läge. Du har ju en massa mumsiga saker att tugga på.
Profil: 5/10 Är väl okay
Stam: 8/10 Det ser ju ut som om ni har koll på läget. Men klarar ni att kriga mot de större stammarna ? Upp till bevis


Rate SuperHeroSuperMegaBeaver
 

DeletedUser

Guest
SuperHeroSuperMegaBeaver

Poäng: 6/10 top 10 iafl.. Hade väl förväntat mig lite mer med tanke på aktiviteten NI har.
OBA: 5/10. Top 20 men långt ifrån godkänt med tanke på poängen.
Position: 9/10. Gjort ett riktigt fint skutt ifrån sina main kluster och har otroliga möjligheter att avancera därifrån.
Profil: 8/10 sötaste jäkla bävern jag sett. citerar en god kamrat - [21:57:29] Crazy: gillar att den ler:D
Stam: 5/10. Ny ledning och ökat aktivitet, tsm med hm! har de mergat och delat upp stammen -L-.

Rate : RapiDoodle
 

WeirdPsycho

New Member
Reaktionspoäng
0
RapiDoodle

Poäng: 10/10 Imponerande!
OBA: 10/10 Grymt bra köttat.
Position: 7/10 Väldigt nära LoL's kluster.
Profil: 9/10 Stilrent och bra!
Stam: 10/10 Är inte så insatt i SuSa men det verkar gå grymt bra iaf.

Rate: WeirdPsycho
 
Topp