Fråga till TW admins

DeletedUser

Guest
Varför har ni gjort en "valgrav" mellan den stora bollen och cirklen? bara undrar .. ser lite konstigt ut!
 

DeletedUser

Guest
Kolla på TW stats kartverktyg. det ser skir roligt ut!
 

DeletedUser

Guest
Är inte detta bara för att det inte ska bli för trångt?
 

DeletedUser

Guest
Nino sa i radion igår att det blev alldeles för många byar i mitten så han gjorde det där hålet för att det inte skulle bli så trångt(?).

Jag undrar om han kommer fylla igen hålet?
 

DeletedUser

Guest
Blir lite konstigt om man fyller igen den.. kommer ju "dåliga byar" vid "bra byar" :S
 

DeletedUser

Guest
får väll lägga till en massa övergivna byar där... eller nåt åt det hållet, man kan ju inte fylla på med nya spelare där :p, men övergivna byar skulle ge ganska mycket fördel till dem som starta lite senare... Övergivna byar med en massa deff?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Om vi gör något åt de så flyttar vi in byarna i mitten. Då blir de trångt och fint igen. Så mitt svar är antagligen. Ja vallen kommer vara kvar. De är ganska spännande dessutom om man tänker efter. Kärnan kommer ta död på varandra snabbast möjligt. =)
 

DeletedUser

Guest
Jag kan se det som dumt med om det inte försvinner i morgon iof så kan det funka blev litew trångt i mitten.
 

Ezzor

Member
Reaktionspoäng
0
jag kommer flytta jag ligger precis på kanten i mitten närmare över cirkeln än till mitten.
det är ju dåligt eftersom man bara kan få 3 adels när man bara har en by man måste ha 2byar för ett adelståg!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att hålet fylls igen med nya spelare ist för att byarna flyttas in till mitten, skulle vara mer spännande då att se alla fegisar som startar flera dagar efter för att inte komma bland spelare som är bättre än de själva :)
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
På v5 kan man göra om kartan till typ en pudel lr nått istället ^^

Nä men allvarligt, bort med hålet. =(
 
Topp