Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Bra mars, hylla motståndare är inte henkes starkaste sida, ryktas det. =)

Znap och dollars gjorde/gör en insats som få kan göra om, det ska dom ha en eloge för.

Det ryktas vidare om att visa inte har några incs längre. =)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bra mars, hylla motståndare är inte henkes starkaste sida, ryktas det. =)

Znap och dollars gjorde/gör en insats som få kan göra om, det ska dom ha en eloge för.

Det ryktas vidare om att visa inte har några incs längre. =)

Man får skilja på propaganda & hyllningar ;-)

-M- har vart en värdig motståndare, inget snack om saken. Många tippade er som vinnare av v19 (Lite visste dom va som skulle ske) Det har varit otroligt & ja menar verkligen otroligt jämt. Är de jämnaste krig ja vart med om, alltså de är riktig glädje & Äntligen få höra att de är No more... Sjukt kul tror ja vi alla har haft & de är väl ändå vad vi alla var ute efter & ha.

Full respekt för dem som ger upp & gråar sig, de är stort av dem & ge oss vinsten utan att jävlas, som vi vet att de kunnat göra ett bra tag till. Så de uppskattas av många.

För er som blir kvar, ni ska får återuppleva va dollars fick uppleva senaste veckorna :)
& Ja ger Dollars mitt ord på att ingen ur -M- kommer få dela segern, genom att lämna & gå med oss. Minsta ja kan göra.

Sen så får man inte glömma bort VLA, de må kanske inte gjort mycket men ibland så behöver man inte göra mycket. Tror det blev en riktig moral boost för -M- & Inte så övertygande för oss att segern var nära. Finns några där som gjort det bra helt klart, räckte inte tillräckligt långt & Tur är väl det ändå :)

http://www.youtube.com/watch?v=XYKUeZQbMF0
 

DeletedUser

Guest
Man får skilja på propaganda & hyllningar ;-)

-M- har vart en värdig motståndare, inget snack om saken. Många tippade er som vinnare av v19 (Lite visste dom va som skulle ske) Det har varit otroligt & ja menar verkligen otroligt jämt. Är de jämnaste krig ja vart med om, alltså de är riktig glädje & Äntligen få höra att de är No more... Sjukt kul tror ja vi alla har haft & de är väl ändå vad vi alla var ute efter & ha.

Full respekt för dem som ger upp & gråar sig, de är stort av dem & ge oss vinsten utan att jävlas, som vi vet att de kunnat göra ett bra tag till. Så de uppskattas av många.

För er som blir kvar, ni ska får återuppleva va dollars fick uppleva senaste veckorna :)
& Ja ger Dollars mitt ord på att ingen ur -M- kommer få dela segern, genom att lämna & gå med oss. Minsta ja kan göra.

Sen så får man inte glömma bort VLA, de må kanske inte gjort mycket men ibland så behöver man inte göra mycket. Tror det blev en riktig moral boost för -M- & Inte så övertygande för oss att segern var nära. Finns några där som gjort det bra helt klart, räckte inte tillräckligt långt & Tur är väl det ändå :)

http://www.youtube.com/watch?v=XYKUeZQbMF0

Ryktas att jag aldrig sett Henrik så ödmjuk. Är det ändå så att jag kan känna av en viss bitterhet över att det redan är över? Vad är nu kvar att göra i världen? Avgjord?
 

Ninjagrisn

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att V19 är/var Ninjagrisns första TW värld.
Det ryktas även om extremt många skratt och roliga kvällar och nätter.
Det går rykten om att än fast man jobbat ett tag för att få slut på världen, så är det inte utan att känna sig lite deprimerad att se att världen är påväg att ta slut.
Det går även rykten om att orsaken till att jag fastnade för spelet personerna vid Tullverket.
Det ryktas att utan vissa spelare så hade jag aldrig fastnat och fortsatt för spelet. Jag har haft tider då jag övervägt att sluta. Men med er i skype blev det omöjligt.
NI har lärt mig att ett sånt här spel är otroligt roligt bara man håller ihop tillsammans.

Tack för allt! Göran med flera.

Vill bara avsluta med att även alla i -M- har min respekt. Lycka till i fortsättningen!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att v19 inte är avgjord förens en stam håller alla hemligheter i 400 timmar så att m gråar betyder inte att nuts vinner på auto
så än kanske det fins lite späning kvar för dom aktiva på 19
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att v19 inte är avgjord förens en stam håller alla hemligheter i 400 timmar så att m gråar betyder inte att nuts vinner på auto
så än kanske det fins lite späning kvar för dom aktiva på 19

:) Var -M- som höll oss ifrån segern, ingen annan stam. Nu när de slutat existera, då är vinsten här. Allierad seger, äntligen!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag personligen är glad för att m inte får vinsten i alla fall :)
men ryktas även att jag hoppas på lite fortsat spänning innan det är över ;-)
 

DeletedUser

Guest
Utan att vara bitter öht, så tycker jag att denna världen är ett typexempel på en tråkig värld. Toppen på verket kommer om nån vecka när Tull och Nuts mergar. Nuts har skött sina kort fint även om de mergat en hel del. Skämtet på v.19 stavas Tull. De pratar om värdighet jämt och ständigt men bevisligen är det just det som de saknar. Men som sagt jag är inte bitter och inte mad at all.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Utan att vara bitter öht, så tycker jag att denna världen är ett typexempel på en tråkig värld. Toppen på verket kommer om nån vecka när Tull och Nuts mergar. Nuts har skött sina kort fint även om de mergat en hel del. Skämtet på v.19 stavas Tull. De pratar om värdighet jämt och ständigt men bevisligen är det just det som de saknar. Men som sagt jag är inte bitter och inte mad at all.

Jo, detta har vart en tråkig värld på de sättet att de endast blev 2 krig. Ett K krig & sen världskrig. Vi blev ju mer eller mindre tvingade att ingripa då vi fick se Salcin's planer & Tyvärr så har de ju skett på tidigare världar, så vi fick ju lov att agera. Herrar & -M- skulle inte få se seger tillsammans slog ja fast ;)

Ja vet inte hur ni kommer ihåg början av världen, men ingen trodde på någon annan som vinnare än -M- Kanske herrar, men de var ju tydligt vilka alla trodde på. Vi gav Allt vi hade, alla spelade sina roller & ja försökte diregera så gott ja kunde. Du kan säga va du vill om Tull, men vi vet båda att utan dem så hade vi aldrig vunnit över er. Ingen kan komma & påstå att de inte varit ett jämt krig, vi hade inte alltid överhand på er, så någonstans får ni nog ändå bedömma eran egna insats om ni ska klanka ner på andra.

Sen så kan man ju också säga somsåhär, ni såg vilken kvalité det var på våra anfall/tåg. Ändå förlorade ni tillslut, så...

Men all respekt till er, ni har gjort det bra.
 

DeletedUser

Guest
Jo, detta har vart en tråkig värld på de sättet att de endast blev 2 krig. Ett K krig & sen världskrig. Vi blev ju mer eller mindre tvingade att ingripa då vi fick se Salcin's planer & Tyvärr så har de ju skett på tidigare världar, så vi fick ju lov att agera. Herrar & -M- skulle inte få se seger tillsammans slog ja fast ;)

Ja vet inte hur ni kommer ihåg början av världen, men ingen trodde på någon annan som vinnare än -M- Kanske herrar, men de var ju tydligt vilka alla trodde på. Vi gav Allt vi hade, alla spelade sina roller & ja försökte diregera så gott ja kunde. Du kan säga va du vill om Tull, men vi vet båda att utan dem så hade vi aldrig vunnit över er. Ingen kan komma & påstå att de inte varit ett jämt krig, vi hade inte alltid överhand på er, så någonstans får ni nog ändå bedömma eran egna insats om ni ska klanka ner på andra.

Sen så kan man ju också säga somsåhär, ni såg vilken kvalité det var på våra anfall/tåg. Ändå förlorade ni tillslut, så...

Men all respekt till er, ni har gjort det bra.

Jag har aldrig påståt att våran stam är bra, in fact, x antal var rent ut sagt dåliga. Inget fel med det, men den här elitstämpeln som mörkret fått stämmer verkligen inte. vill bara klargöra det. Dessutom har många spelare med kvallitet inte vela delta i offensiver för att deras trupper varit för dyrbara. 99% av stammens deff har även legat i Nutsfronten så därför har vi inte kunnat ta mark utan att bli retakade några dygn senare..
Henrik jag tar verkligen inget ifrån dig, du har gjort det jävligt bra. BRA men tråkigt. Och kriget har faktiskt aldrig varit jämnt. Hade ni fått tummen ur rompen för 4 månader sedan och börjat använda offen hade vi förlorat direkt. Allt jag säger om Tull är min personliga åsikt och jag står fast vid att dom har dödat världen med sin brist på stake.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Brist på stake tycker jag du kan utveckla nu direkt, om du syftar på att vi inte vänt Nuts ryggen så är det en stor skillnad på stake och lojalitet, när man väl allierat sig med någon så bryter man det inte lättvindigt, även om det skulle göra världen kortare, tråkigt ja men att vi saknar stake är väl tveksamt, klart du har rätt till din åsikt men du får gärna motivera den.
 

DeletedUser

Guest
Att lägga sig ner och dö för att inte bryta en allians som Nuts inte ens respekterar räcker som motivering.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Att lägga sig ner och dö för att inte bryta en allians som Nuts inte ens respekterar räcker som motivering.

Lägga sig ner och dö för att inte bryta en allians? Förklara vad du menar

Nuts respekterar inte alliansen? Vi har haft all tillit på dem, vi har aldrig ens haft back up planer på ifall de skulle gå med er. Så ja...förstår inte hur du kan få det till det.

Tull har vart sådana allierade man vill ha, ja kan ju se att -M-'s syn på diplomati är annolunda, då ja får frågan "När ska ni hugga Tull" Hela tiden. Så tja, de har min respekt. Vi har vunnit kriget tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Lägga sig ner och dö för att inte bryta en allians? Förklara vad du menar

Nuts respekterar inte alliansen? Vi har haft all tillit på dem, vi har aldrig ens haft back up planer på ifall de skulle gå med er. Så ja...förstår inte hur du kan få det till det.

Tull har vart sådana allierade man vill ha, ja kan ju se att -M-'s syn på diplomati är annolunda, då ja får frågan "När ska ni hugga Tull" Hela tiden. Så tja, de har min respekt. Vi har vunnit kriget tillsammans.
Att bryta en allians på bra vilkor och tid för deffflyttande etc är ingen backstabb. Det hade gjort världen roligare och denna världen hade fortfarande varit levande i allra högsta grad. Så försök inte vända det jag skrev till din fördel Henke för det funkar icke så när du pratar med mig.
 

DeletedUser

Guest
Nånting vi kan konstatera är iaf att de är 3 spelare i 3 olika stammar som har hållt igång livet ! Dollars/znap1 (M) Henke (nuts) Senormicke ( Dream/tull) =)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Att bryta en allians på bra vilkor och tid för deffflyttande etc är ingen backstabb. Det hade gjort världen roligare och denna världen hade fortfarande varit levande i allra högsta grad. Så försök inte vända det jag skrev till din fördel Henke för det funkar icke så när du pratar med mig.

Du säger ju att de ska lägga sig ner & dö? De gör dom ju inte? Du är bara sur för du ville ha en chans på segern, men vi har redan snackat med tull om det & De blev allians hela vägen ut, så inte ni skulle kunna claima segern. :)

Min fördel? Du snackar ju gojja. Du påstår ju att vi inte respekterade våra allierade.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Att bryta en allians på bra vilkor och tid för deffflyttande etc är ingen backstabb. Det hade gjort världen roligare och denna världen hade fortfarande varit levande i allra högsta grad. Så försök inte vända det jag skrev till din fördel Henke för det funkar icke så när du pratar med mig.

Ajz frågan är väl iofs varför vi saknar stake för att vi inte vill bryta alliansen med Nuts för att det går bra för dem och istället gå med dem som högg på oss? Visst kan det ha funnits anledningar att gå emot Nuts men vi kände inte för att ta några moraliskt tveksamma beslut. Sen att säga att Nuts inte hedrade vår allians är väl också lite kul. Vad hände t.ex. när ni förklarade krig mot oss i dåvarande DREAM?

Hur som helst så har det väl kunnat ha blivit lite mer krigande om vi agerat annorlunda men att bryta upp med en allierad (Nuts) för att gå emot dem med er och V.L.A förstår jag inte varför vi hade fått mer stake av, vi hade dessutom stått med poängövertag mot dem om du inte syftar på den sista tiden efter RAV gick med. Men vad man kan säga är väl att vi har lite olika syn på allierade, du ser en allians som något som bara är tillför en själv och när den inte längre ger fördelar för en själv så gör man av sig med den, vi tänker snarare på en allians att den kan ge något men att det också är något man får betala tillbaka, olika synsätt, sen så är det upp till dig om du vill kalla det avsaknad av stake.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det varit en minst sagt rolig värld, otroligt många goda skratt och sena nätter. Vänskapsband har knytits och brustit, spelare har kommit och gått. Vissa har bestått hela vägen fram, vilket jag finner väldigt kul och en smula ovanligt faktiskt!
Synd bara att diplomatin förstörde en till början väldigt trevlig värld!
Ryktas vidare att det är så sjukt lustigt hur många som trott på henkes tafatta propagerande om att vi i Mörkret skulle ha varit en elitstam etc, när där i självaverket inte alls var så många gamla rävar!

Sist men inte minst ryktas det att jag vill sända lite kärlek till spelare som enligt mig utmärkt sig exemplariskt och helt enkelt varit solklart bäst, trevligast eller sötast världen igenom. Skulle utan tvekan svänga yxor ihop med er i framtiden!

Znap1/Trinity, Dollars/Alex, Berry73, Sandén, Incognito, Senormicke(enda spelaren som utmärkt sig på motståndarsidan imo), wallarn, Martin, Ajz, ett par stycken i forna YY, Bruce Willis och sist men inte minst erik!

Tack för allt, nu ser vi till att ha kul sista stunden!

Kram och kärlek
Niclas
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det var helt fantastiskt roligt att få kriga mot mörkret :awsm:
Det ryktas vidare att man har haft extremt roliga samtal med vissa ur mörkret :)
Ryktas att jag redan saknar vissa spelare (Generalen, Sandén M.fl) :(

Äh va fan jag bekräftar dessa rykten själv ;)
 
Topp