Hiv vs Bope

DeletedUser

Guest
.

ska du säga.. Men Lycka till i kriget! Synd att BOPE blir gangbangad..
 

DeletedUser

Guest
Oh herre gud vad folk ska komma med olika anledningar etc varför detta kriget startades.

Låt oss börja med. Vi hoppa inte in i kriget på RageQ's Sida utan vi har en egen krigsförklaring mot BOPE!

För de som undrar över anledningarna så är det bara att läsa våran krigsförklaring, Där har ni 7 anledningar till varför kriget har startats. Kan ni läsa något om att vi ställer oss på rageq sida, Nej!



Allt handlar om att ha kul, så let there be kött och ha ett roligt krig!

Ja nu påstod jag ju dock aldrig att ni gick i krig på RageQ sida. Men det kräver väl ingen nobelpristagare för att förstå vem som gynnas mest i de här kriget. Jag har svårt att tro att ni inte tänkte på att RageQ redan låg i krig emot dessa killar när kriget började. Försök inte komma med 7 budordsgrejen och att de hade några spelare som anföll er. Sådan sandlådenivå ligger ni inte på så att en sådan grej kan leda till krig, vi båda vet att det ligger en större anledning bakom.

Dessutom är det ganska jämnt med tanke på att lilla HÄREN hoppade in mot oss. Tycker det är jämnt!

Nåväl, vi alla har väl som sagt olika åsikter om saker och ting, även om varje fiber i min kropp sitter och undrar vilken matematik du använder när du kallar det för jämnt bara för hären skickar en murbräcka om dagen.

Abel, Ni ska tala om dumma val? Ni går i krig med -ST2- när ni visste att rageQ skulle gå i krig mot er, Tyst.. Bara tyst!

Jag ska absolut tala om dumma val. Vi visste absolut att RageQ skulle hoppa på oss och att vi skulle få en tuff tid då de gjorde det. Men vi fick en chans att kriga emot övermakten, oavsett hur det här slutar. Dessutom har jag ju fortfarande planerat att vinna det här kriget, även om -ST2-s kanoner snart riktas emot mig personligen ^^
 

DeletedUser

Guest
jag mumlar om att vad ska de göra? de tappar byar.. såklart kommer de krigsförklaring?

just-stop.jpg
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Adam, TGOW, Har en fråga till dig, När ska du lära dig att spela upp ett eget konto från grunden? Du är riktigt bra på att ta över konton, HOST *buck bundy* HOST

Ungefär samtidigt som du lär dig kriga ordentligt PC =)

Du är oerhört duktig på att sluta spela på världen helt, i samband med att inkommande tickar upp eller är påväg att göra det :)
 

DeletedUser

Guest
Ungefär samtidigt som du lär dig kriga ordentligt PC =)

Du är oerhört duktig på att sluta spela på världen helt, i samband med att inkommande tickar upp eller är påväg att göra det :)

hahahahha Hur fan ska jag veta om de är påväg att göra det. har aldrig slutat en värld pga av inkommande. jävla äkliga norrläning
 

DeletedUser

Guest
Get on topic kanske?

Detta var ju roligt (a)

Får man se lite kött nu då? :D
 

DeletedUser

Guest
Vi vet ju alla hur "Duktig" TGOW är men måste alla norrlänningar lida för det? ;)

Han skrev inte att alla norrlänningar måste det. Han skrev att alla norrlänningar som sitter och säger att de snipar tåg medans han har doggy, gillar inte lögnare o absolut inte dem som överdriver, hahaha. ;)
 

DeletedUser

Guest
Förhelvete, get on topic?

Kan man få se lite statistik?
 

DeletedUser

Guest
Stats!

Sida 1:
Stammar: BOPE
Spelare: turbomic
Sida 2:
Stammar: HIV

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 9
Sida 2: 18
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 7
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 48,015
Sida 2: 99,536
Skillnad: 51,521

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,950
Sida 2: 47,065
Skillnad: 38,115

chart
 

Dark Halo

Member
Reaktionspoäng
0
Det är helt och hållet Bopes lednings fel att vi förklarade krig mot dem.

Vi pratade först om en relation med varandra då vi bildat en ny stam.
Men under tiden började Thankyou, turbomic och om jag inte har helt fel även turbojonte anfalla oss i HIV.
Bope tar då in dessa 3 spelare till sin stam.

Vi försökte då lösa det på diplomatisk väg med Bope genom att de kickar ut dem och inte invitar fler spelare som ligger mitt ibland oss i HIV.
De vägrade göra detta och ansåg att vi inte kunde kräva det av dem trotts att Thankyou och turbomic fortfarande anföll oss.

Efter diskussioner och tillbakablick på hur Bope har betett sig mot sina grannar genom tiderna, så valde vi då att ta tag i saken och sätta ner foten.
Gör vi inte det nu, så tror de att det är helt ok att beté sig på detta sättet.

jtu194iKQ4Mv4.png
 

DeletedUser

Guest
.

men då gjorde ni det rätta ber om ursäkt att jag har anklagat er.. Lycka till i kriget!
 

Deprive

New Member
Reaktionspoäng
0
Statsen än så länge:

Bope + Hären 6 8 853.037 547.029

HIV 8 6 638.605 1.015.952

Förresten så är det en himla massa bullshit ni kommer med. Ert gemensamma krig mot oss var planerat sedan länge och konflikten ni ger som anledning är bara en ursäkt och en sekundär anledning. Vi har gott om info på det området så sluta måla upp er själva som de som "sätter ner foten" mot oss stygga och elaka från BOPE :thinking: D:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då var vi i forumet igen och anledningar till varför HIV gjort detta haglar in men inget och oroa sig för, med de lojala spelarna som ni har som ger oss all information så behöver vi aldrig oroa oss - eller hur?

Så tack till Willie mfl som delar med sig av er info, pm och forum! vi ses på slagfälten ;)
:cool:
 
Topp