Sammanfattning om denna värld?

DeletedUser

Guest
Någon som är villig att skriva en sammanfattning eller rättare sagt skriva några viktiga händelser som har hänt hittills på denna värld? Är så att jag nyss startat och man vill ju veta lite innan man drar ut och gör misstag!
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar här:)

Fast det skulle ju vara viktiga saker :(
 

Al. Bundy

Member
Reaktionspoäng
0
Well DOH! växte sig bra i början gjorde upp en ganbang emot stammen Våra värsta år. Som misslyckades finns smårester kvar och framförallt BoBi som kämpar på bra emot Våra värsta år. Sedan adlar Arba o BOPE nu upp DOH!.

om du frågar mig är detta de viktigaste som hänt :p
 

DeletedUser

Guest
Well DOH! växte sig bra i början gjorde upp en ganbang emot stammen Våra värsta år. Som misslyckades finns smårester kvar och framförallt BoBi som kämpar på bra emot Våra värsta år. Sedan adlar Arba o BOPE nu upp DOH!.

om du frågar mig är detta de viktigaste som hänt :p

Var ju även ett "gangbang" mot doh! inte bara 2 stammar, sen hoppade Arba in när doh! hade ont om trupper och mkt deff borta från den kontinenten för att deffa annat folk, annars så stämmer det ja :)
 

DeletedUser

Guest
Well DOH! växte sig bra i början gjorde upp en ganbang emot stammen Våra värsta år. Som misslyckades finns smårester kvar och framförallt BoBi som kämpar på bra emot Våra värsta år. Sedan adlar Arba o BOPE nu upp DOH!.

om du frågar mig är detta de viktigaste som hänt :p
Första ganbanget eller backstabben va mot enade! om jag får tillägga. Sen kom det in fler små stammar som va rädda för dom och slöt upp bakom enade! Därefter måste det skett fler saker som gjorde att Våra värsta År kom med i bilden. Jag vet inte vad, men något måste ha skett. Att BOPE kom med tror jag har att göra med att dom var allierade och hade bra samarbete med någon stam som DOH hoppade på. Sen kom Arba in och vad som gjorde att dom dök upp har jag ingen någon aning om.

Sen om ordningen är rätt är jag inte riktigt säker på, men att enade! var den första stammen som blev drabbad av dom är jag säker på.
 

Al. Bundy

Member
Reaktionspoäng
0
Första ganbanget eller backstabben va mot enade! om jag får tillägga. Sen kom det in fler små stammar som va rädda för dom och slöt upp bakom enade! Därefter måste det skett fler saker som gjorde att Våra värsta År kom med i bilden. Jag vet inte vad, men något måste ha skett. Att BOPE kom med tror jag har att göra med att dom var allierade och hade bra samarbete med någon stam som DOH hoppade på. Sen kom Arba in och vad som gjorde att dom dök upp har jag ingen någon aning om.

Sen om ordningen är rätt är jag inte riktigt säker på, men att enade! var den första stammen som blev drabbad av dom är jag säker på.

haha nej nej endade var långt efter :)
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
En snabb sammanfattning:

PC når rank ett med lite farmhjälp av mig, den kommer dom (vi) hålla tills Buck Bundy tar den.
 

DeletedUser

Guest
Ok vi säger så här.

Min känsla är att ni ville ta lätta byar då flera stammar krigat länge mot dom. Man förklarar inte krig bara för att några få spelare tar ett par byar i en kontinent som man själv äger då dom absolut inte kan vara ett hot på kontinenten med ett fåtal byar.

Fast det är bara min åsikt och vad jag tror som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Ok vi säger så här.

Min känsla är att ni ville ta lätta byar då flera stammar krigat länge mot dom. Man förklarar inte krig bara för att några få spelare tar ett par byar i en kontinent som man själv äger då dom absolut inte kan vara ett hot på kontinenten med ett fåtal byar.

Fast det är bara min åsikt och vad jag tror som sagt.

Käre tonnib, vad är problemet med att vi ville rensa ut K44 på DOH! byar? :) Dom växte sig, så pass stora, att dom hade kunnat bli ett större hot om vi inte gav oss på dom när vi gjorde det.

Lite taktik är aldrig fel. Och det var ett taktiskt drag att ta bort DOH! från kontinenten då det hade cirkulerat prat om att ta bort dom i vårat stamforum sedan den 21.12.2011 kl 20:23 (Då kom första tråden upp om varför vi låter dom växa oberört).

Och för att avsluta det så fint som du gjorde, så man kan säga att det är ens egna åsikt och inte ens stam så kopierar jag dig rakt av:

Fast det är bara min åsikt och vad jag tror som sagt.
 

DeletedUser

Guest
Ok vi säger så här.

Min känsla är att ni ville ta lätta byar då flera stammar krigat länge mot dom. Man förklarar inte krig bara för att några få spelare tar ett par byar i en kontinent som man själv äger då dom absolut inte kan vara ett hot på kontinenten med ett fåtal byar.

Fast det är bara min åsikt och vad jag tror som sagt.

Håller med det Wallin skrev, och vill påpeka att jag aldrig sagt att jag spelar i ArBa - så du kan inte säga "ni".
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok vi säger så här.

Min känsla är att ni ville ta lätta byar då flera stammar krigat länge mot dom. Man förklarar inte krig bara för att några få spelare tar ett par byar i en kontinent som man själv äger då dom absolut inte kan vara ett hot på kontinenten med ett fåtal byar.

Fast det är bara min åsikt och vad jag tror som sagt.

Läs igenom krigsförklaring och vad som står i hela tråden så vet du exakt varför vi gick emot DOH!. Kan även ge dig en kortare variant;
Hade de adlat ett få tal byar i K44 hade det inte varit samma situation. Men att rekrytera spelare efter spelare mitt
framför fötterna på oss och även adla på inne i oss, det var helt enkelt droppen som rann över bägaren och vi såg till att säga ifrån på det skarpaste läget, krig.

Även du som är en gammal TW spelare vet om att även du hade sagt ifrån.
Vi behöver inte älta det här längre eftersom det står nu på ett x antal gånger på flertalet ställen varför vi gått emot DOH!.

Sen får varje individ tro vad den vill, men vi som valde att gå emot DOH! vet varför.
 

DeletedUser

Guest
Läs igenom krigsförklaring och vad som står i hela tråden så vet du exakt varför vi gick emot DOH!. Kan även ge dig en kortare variant;
Hade de adlat ett få tal byar i K44 hade det inte varit samma situation. Men att rekrytera spelare efter spelare mitt
framför fötterna på oss och även adla på inne i oss, det var helt enkelt droppen som rann över bägaren och vi såg till att säga ifrån på det skarpaste läget, krig.

Även du som är en gammal TW spelare vet om att även du hade sagt ifrån.
Vi behöver inte älta det här längre eftersom det står nu på ett x antal gånger på flertalet ställen varför vi gått emot DOH!.

Sen får varje individ tro vad den vill, men vi som valde att gå emot DOH! vet varför.
Självklart är det så att jag hade gjort det och som Wallin016 skriver är det taktik och det är väl det som spelet går ut på. Att taktiskt ta bort dom som man anser bli stora hot och som är stora hot. Ha rätt förbindelser med rätt stammer och se om sitt och sin stams hus samt dom stammarna som man inlett stort samarbete med.

Lite kul att argumentera i forumet är det alltid och det tycker ni med grabbar/tjejer, gubbar och gummor. Eller hur? Det ger lite gnabb, humor och också skön gemenskap.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar bli lite livat i flera trådar här. Håll nivån uppe och trilla inte iväg från topic för långt så slipper jag leka alltför mycket Stalin!
 
Topp