stamkyrkogården v17

DeletedUser

Guest
Annalys på LV;
En mergning mellan Love och VoS, tidigare toppstam. Gick tillsammans med HR i krig emot ICU pga att vi i ICU tydligen skulle ha planerat en offensiv.
Bristande erfarenhet och en dåligt skött diplomati gjorde att den här stammen försvann, dom hade även CSB, STING och AN emot sig på vissa fronter.


Side 1:
Tribes: ICU
Side 2:
Tribes: LV

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 144
Sida 2: 26
Skillnad: 118

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,036,670
Sida 2: 167,778
Skillnad: 868,892

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja LV,s diplomat M800 va bara allmänt yr :D
Med han vid rodret så va det inte konstigt att alla gick på dem.

R.I.P LV
 

DeletedUser

Guest
Annalys på LV;
En mergning mellan Love och VoS, tidigare toppstam. Gick tillsammans med HR i krig emot ICU pga att vi i ICU tydligen skulle ha planerat en offensiv.
Bristande erfarenhet och en dåligt skött diplomati gjorde att den här stammen försvann, dom hade även CSB, STING och AN emot sig på vissa fronter.


Side 1:
Tribes: ICU
Side 2:
Tribes: LV

Timeframe: För alltid


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 144
Sida 2: 26
Skillnad: 118

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,036,670
Sida 2: 167,778
Skillnad: 868,892

chart

Du har helt rätt, vår diplomati var inte den bästa.

Jag tackar för ett ändå ganska roligt krig, då vi vissa dagar gick plus och andra minus, tyvärr blev det för mycket när STING/AN och CSB valde att gå in i kriget på sina fronter.

Men grattis :)
 

DeletedUser

Guest
Du har helt rätt, vår diplomati var inte den bästa.

Jag tackar för ett ändå ganska roligt krig, då vi vissa dagar gick plus och andra minus, tyvärr blev det för mycket när STING/AN och CSB valde att gå in i kriget på sina fronter.

Men grattis :)

Ni får skylla er själva att AN "gick in i kriget" när era medlemmar adlade byar av våra spelare samtidigt som ni via diplomatiska vägar försökte få oss att gå i krig mot ICU. Anledningen till att vi inte gick på er direkt när ni anföll vissa av våra spelare var för vi hade nog med VSH/NKV/Snaps på hemmaplan. När det var klart var ni ett rätt naturligt mål.
Med bättre diplomati samt mindre skjutglada medlemmar hade ni kunnat gå längre på denna världen.
Stort tack för er närvaro.
/B.
 

DeletedUser

Guest
Ni får skylla er själva att AN "gick in i kriget" när era medlemmar adlade byar av våra spelare samtidigt som ni via diplomatiska vägar försökte få oss att gå i krig mot ICU. Anledningen till att vi inte gick på er direkt när ni anföll vissa av våra spelare var för vi hade nog med VSH/NKV/Snaps på hemmaplan. När det var klart var ni ett rätt naturligt mål.
Med bättre diplomati samt mindre skjutglada medlemmar hade ni kunnat gå längre på denna världen.
Stort tack för er närvaro.
/B.

Det här får du faktiskt ta med min advokat ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror dock att vi även kan lägga till RON preliminärt här, fick de andra stammarna i k44 nog av deras barbadlande till slut?

Side 1:
Tribes: RON
Side 2:
Tribes: ICU, NaV

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 42
Skillnad: 40

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,651
Sida 2: 305,497
Skillnad: 286,846

chart
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Japp där blev jag förvånad en spelare som hade 570k i The blir adlad så lätt.. :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Isf är de omoget att Locos tar alla byar de är sånna spelare, hoppar och tar andras byar sen skryter de att de klarar mot The. Jag tar tbx min ord, och att sluta skryt att ni får gratis byar ni snor alla byar. de byarna ska till ICU. slut
 

DeletedUser

Guest
Isf är de omoget att Locos tar alla byar de är sånna spelare, hoppar och tar andras byar sen skryter de att de klarar mot The. Jag tar tbx min ord, och att sluta skryt att ni får gratis byar ni snor alla byar. de byarna ska till ICU. slut

Du har inte all fakta :) gå inte förlångt nu.
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Hårda ord från en såpass ovetande spelare gällande ärendet, trodde du hade mer bakom pannbenet innan sådana meningar hoppade ur.
Det är ett vanligt hederligt krig(Om man får kalla det så) med delad bokningstråd gällande samtliga "THE" spelare tillsammans med ICU.
Vi tar våra byar, ICU tar sina byar helt enligt planeringen och inget mer.

Over and Out!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

okej jag kanske gick för långt men jag trodde de rensa alla sips byar sen snofsa ni byarna för er själva, annars har jag tänkt helt fel.. ber om ursäkt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Den spelaren behövde inte rensas.

Aktuella rekord

Dagens anfallare
Du besegrade flest enheter i den här världen som anfallare Idag (106.602 enheter)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få belöningen!

ser ut som jag rensat bort en hel del trupper så helt utan är han inte !

Dagens försvarare
Du besegrade flest enheter i den här världen som försvarare Idag (91.561 enheter)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få belöningen!

slog tillbaka lite också!
 
Topp