stamkyrkogården v17

DeletedUser

Guest
här listas fallna stammar . Krav: dom ska ha varit på top10 .

Operation Freedom > blev operation failure . Återuppstod som operation Fenix men det bidde operation fiasko. Huvudsakligen skyldiga: usla stamledningar och Heroes.

Pirates: blev pannkaka från start. Huvudsakligen drabbade av heroes.

Virus/bakterie - familjen : just another bunch of massrecruits pointchasers. Försvann väl innan det började adlas så huvudsakligen skyldiga alla spelare som kör hårt i början.

Apple: kortlivat försök att skramla ihop ex-pirates, ex -OF och annat löst folk. Finns kvar men är på väg bort.

Fyll på listan!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
GoW aka Gods Of Barbarian bortadlade

NoD - håller på och blir bortadlade.

V.S.H håller på och går under.
 

DeletedUser

Guest
Ũhh mitt kära pirate.
Efter stort uppståndelse sjönk du på bottnet.
Men än finns du kvar i mitt hjärta!

En sak ska jag säga och det är att pirate inte var en 100%noob stam,nej bara typ 45% :))))))
 

DeletedUser

Guest
Vem är du!?? vem sagt det där till digggh!???:cool:

this-room-is-full-of-people-that-think-you-are-funny.jpg
 

DeletedUser

Guest
R.I.P. snaps

Analys: låg lite utspridda på kartan, en allt-ifrån-smidig spelare som gjorde bort sig och därmed anbringade en icke-heller-alltför-snygg gangbang på stammen, som förvisso föll väldigt snabbt.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P. snaps

Analys: låg lite utspridda på kartan, en allt-ifrån-smidig spelare som gjorde bort sig och därmed anbringade en icke-heller-alltför-snygg gangbang på stammen, som förvisso föll väldigt snabbt.

stammen kanske föll men jag kämpar på och med flera dagars krigande så har jag endast tappat en by som jag lät fienden ta....

Kämpar på bra och har heder i behåll åtminstone... medans vissa är svikare o lämnade stammen
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
stammen kanske föll men jag kämpar på och med flera dagars krigande så har jag endast tappat en by som jag lät fienden ta....

Kämpar på bra och har heder i behåll åtminstone... medans vissa är svikare o lämnade stammen

du måste va den enda som bjudit på bra motstånd änsålänge.. gilalr itne den där jävla lyktan alltså. he he

teutonic har kämpat på bra me.
 

DeletedUser

Guest
jupp sadly but true så kan nu heroes läggas sig listan.

Utan att ha en enda inkommande på sig så försvinner en top1 stam. Long story förstås.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
jupp sadly but true så kan nu heroes läggas sig listan.

Utan att ha en enda inkommande på sig så försvinner en top1 stam. Long story förstås.

HEROES kommer alltid finnas i mitt hjärta och så kommer alla hjältar som var med och slogs på våran sida. (Svikare är inte inräknade.)
 

DeletedUser

Guest
Även stammen VVV! lär läggas till här i kyrkogården nu... En stam som många har adlat rätt lätta byten ifrån och som sedan plockat in nya spelare för att hålla poängen uppe men som numera enbart är ett minne blott på v17.
 

DeletedUser

Guest
Den största anledningen till att vvv! gick under var väl för att RcD gjorde en liten offensiv mot dom? eller e jag helt ute och cyklar? :D
 

DeletedUser

Guest
Den största anledningen till att vvv! gick under var väl för att RcD gjorde en liten offensiv mot dom? eller e jag helt ute och cyklar? :D

Ja det stämmer, alltid roligare att spela om man har något mål att rikta sig efter så RcD rödmarkerade VVV! på kartan men hann bara adla 5 byar av dom efter det innan stammen upplöstes så nu får man jaga så kallade flyktingar istället xD
 

DeletedUser

Guest
hehe okej, dom var nog rödmarkerade hos ganska så många stammar ^^ spara några till mig! Ni börjar ta slut på alla fina byar vid mig! :)
 

DeletedUser

Guest
R.I.P CSB

Analys: starten med två spelare är epic. Sen tuggade man på finfint. stabil kärna. Märkliga internadlingar dock ( se annan tråd).
Efter heroes förfall hade man guldläge med flera toppspelare rekryterade, man tog inte det.
Väldigt tyst forum och passiv ledning ( RL?).
 

DeletedUser

Guest
RIP aqua. Under top 10 och sjunkande.

Analys:
låg lite huller om buller på kartan.
fanns några grymt bra spelare från start. Tyvärr satta under tryck tidigt vilket bromsade dom.
Hade man varit mer aggressiv i att adla spelarbyar ist f barbs tidigt .

Lite för mycket deff, lite för mycket småttingar som deffturtlade, lite för utspridda.

Diplomässigt sannolikt största misstaget att vara ally med både HR och Heroes. Blev trångt då.

efter heroes upplösning blev det fri marknad på aquaspelare varav några bet ifrån och andra gav upp rätt snabbt.
 
Topp