Knight och SK med efterföljande soppa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
seriöst, planerat flera månader mot -SK-? undrar vad som e svårt med de? man behöver inga månader planeringe. när 2 top stammar mergar. men jag tycker de va lite moget av Knight, bara göra så där mot -SK- . -SK- är ärliga spelare, och spelar detta spel ärligt sätt. varför ens merga så mycket? och vara dubbelt så stor som -SK- så klart De har inte sin chans? ni hade 1 månad vapen vila, när de kötta, byar och sånt.

Detta var det roligaste jag läst på mycket länge. -SK- och ärlighet är väl i alla fall ingenting som borde nämnas i samma mening, men det var i alla fall kul att läsa.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Punktat upp vad den gode mesut29 skrivit så jag kan svara på de poäng han lyfter fram.

1. seriöst, planerat flera månader mot -SK-?

2. undrar vad som e svårt med de? man behöver inga månader planeringe. när 2 top stammar mergar.

3. -SK- är ärliga spelare, och spelar detta spel ärligt sätt.

4. varför ens merga så mycket? och vara dubbelt så stor som -SK-

1. Förbereda sig JA. Planera nja det gjorde de inte så bra i inledningen.

2. Ingen som påstått det är något svårt med vad dom gjort.

3. Kan inte generalisera så grovt. Vi har spelare som är allt annat än ärliga precis som vi har spelare som kör väldigt ärligt och rakt.

4. Varför? Det är ganska självklart varför Knight har behövt merga och bli så stora.
-SK- är så pass bra och skickliga på det här att det enda sättat att (eventuellt) slå oss är att ha så enormt många fler byar och spelare och hoppas att man klarar sig på det!


Detta kan styrande inom Knight bekräfta och för all del jag klandrar inte dom.
Man gör vad man kan för att få bästa tänkbara utgångsläge :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tiden är tagen från senaste gången det las upp stats i tråden:

Side 1:
Tribes: Knight, DH, Kn-A
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: 22/09/2011 22:54:00till25/09/2011 20:54:46

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 386
Sida 2: 86
Skillnad: 300

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,479,571
Sida 2: 771,512
Skillnad: 2,708,059

chart
 

DeletedUser

Guest
Nu har det gått 1 månad:

Side 1:
Tribes: Knight, Kn-A, DH
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: 27/08/2011 01:06:51till27/09/2011 08:55:35

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,916
Sida 2: 2,324
Skillnad: 592

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,325,804
Sida 2: 20,176,021
Skillnad: 6,149,783

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Knight, DH, Kn-A
Side 2:
Tribes: -SK-, TIL

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 373
Sida 2: 77
Skillnad: 296

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,417,684
Sida 2: 704,674
Skillnad: 2,713,010

chart
 

ICA Björn

New Member
Reaktionspoäng
0
Den ända ni gick på i ===XF=== var väl webbisoch minns jag inte fel så var det ett flertal i stammen som gick på. så ni hade väl ett poängövertag där ungefär 20-1.

Anfallet mot XF utfördes mot er för ni tog in spelare från Hellz som som vi i -SK- valde och förklara krig mot för de skulle anfall oss (Vi hade dessutom lägre poäng än vad Hellz och deras allierade som också skulle förklara krig mot oss) Det gjordes väldigt klart för alla vad konsekvenserna av att hålla en fiende till -SK- skulle leda till.

Det är helt ok och som du väl vet hördes inte ett ord av gnäll från webbis eller någon annan, men att ni sen har mage att lipa över orättvisan att Knight är något större än er. Det är magstarkt.

Vet att du är lite fast på de, men glöm inte att de är ytterst få -SK- spelare som valt och klaga här på allmänna forumet (Stor skillnad på klaga/lipa och göra påpekande om storleks skillnader.

Men jag har redan förstått din inställning. Allt -SK- har gjort och gör är helt rätt och alla som har något negativt, eller nedsättande om dom ska bara hålla käften. Enligt dig ska an aldrig ge igen med samma medicin.

Vore bara naivt och tror att vi inte gjort ett enda fel under dessa åren, vi har gjort massvis utav dem … Du drar själv upp helt utmärkta exempel som hånet som -SK- sysslat med under de senaste året. Men förövrigt imponerande att du har bildat en sådan uppfattning om mig efter att jag endast skrivit två -SK- relaterade inlägg

-SK- har haft sin tid av hån och buffleri ingame och på forum, Nu äntligen har Knight visat sitt rätta ansikte, nämligen att dom är en krigarstam som tar den ökända TWteam stammen vid hornen och tar kriget till dom.

Vet inte vad som gör -SK- till TWteams stam, eller att Knight ännu bevisat om de är en krigarstam. Alla kan kriga i en månad eller två … Men ha 1000-2000 inkommande i ett halvår … Det är då man visar hur pass bra krigarstam man är (Iaf i mitt tycke)

Allt tjaft om storlekesskillnade är bara bjäbbande av -SK- som inte i tid såg detta komma. Ingen har under de snart fyra år -SK- funnits hindrat dom att bygga upp en stam av 80 personer. Det är deras eget val att hålla nere medlemsantalet. Det har visat sig vara ett taktiskt bra drag länge, men det kommer inte att räcka hela vägen. Det står ju klart nu. Hade ungtupparna haft lite bättre hyfs, varit lite mindre patroniserande och självgoda så hade de kanske haft tillräckligt bra relationer idag för kunna dra til sig lite mer stöd än från ett par desperata 3 miljoners spelare.

Jag har dock kvar min respekt för dom spelare i -SK- som lyckades med bedriften att spela skiten ur sina motståndare utan att för den skull håna motståndet på externa. Resten är jag bara glad att se hur dom så fort stammen är i onåd slutar spela överhuvudtaget.


Jag känner inte så många i Knight, men jag hoppas att ni fortsätter i samma bana som ni börjat och sparkar ut -SK- ur V1.

Sista delen av inlägget orkar jag inte svara på då klockan precis slog tre, så skriver istället må bästa stam vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Knight, Kn-A
Side 2:
Tribes: Stammen överskattad

Timeframe: 27/08/2011 01:06:51till08/10/2011 22:52:45

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,390
Sida 2: 2,377
Skillnad: 2,013

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39,755,712
Sida 2: 20,827,212
Skillnad: 18,928,500

chart
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 662
Sida 2: 207
Skillnad: 455

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,001,649
Sida 2: 1,906,330
Skillnad: 4,095,319

chart
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 119
Sida 2: 26
Skillnad: 93

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,079,663
Sida 2: 241,660
Skillnad: 838,003

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
De nya spelarna gör ju inte så bra ifrån sig. Fortfarande back stort.

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight, Kn-A, DH

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 269
Sida 2: 1,368
Skillnad: 1,099

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 149
Sida 2: 868
Skillnad: 719

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,447,664
Sida 2: 11,867,123
Skillnad: 9,419,459

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,318,816
Sida 2: 7,803,685
Skillnad: 6,484,869

chart
 

DeletedUser

Guest
Snart har vi passerat 65 dagars krigande och här följer vi statistiken sedan den 27 augusti då Knight förklarade krig mot -SK-.

Jag la till TIL då de samarbetade med -SK- och förklarade krig mot oss.

Side 1:
Tribes: Knight, Kn-A
Side 2:
Tribes: -SK-, TIL

Timeframe: 27/08/2011 01:06:51till30/10/2011 21:07:05

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,222
Sida 2: 3,045
Skillnad: 4,177

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65,256,585
Sida 2: 26,854,911
Skillnad: 38,401,674

chart
 

DeletedUser

Guest
Grattis knight ni vann V1, nu e det slut spelat för alla jihooo..
 

DeletedUser

Guest
Vi tackar därmed SK för sin insats på v1....Ni visade verkligen hur man knyter näven när det börjar gå tungt!:)

Sjukt..ni klarade 70 dagar?

Detta som skulle bli så jävla lätt.

Snacka om att inte kunna backa upp sitt snack..

Storebror???? Han var visst ganska liten ändå;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jävligt oväntad utgång av kriget, fast ne. Tack till allt trevligt folk och speciellt Ninjasson som har dragit ett enormt lass.:)
 
Reaktionspoäng
0
Vi tackar därmed SK för sin insats på v1....Ni visade verkligen hur man knyter näven när det börjar gå tungt!:)

Sjukt..ni klarade 70 dagar?

Detta som skulle bli så jävla lätt.

Snacka om att inte kunna backa upp sitt snack..

Storebror???? Han var visst ganska liten ändå;)

Du är inte den vassaste kniven i lådan så du borde nog inte ta emot beröm. Dock Nordic Vikings skall ha beröm samt groll. Vi har haft rätt goa strider sen jag kom in :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Stolta över en mergeseger trots att man har typ 2 bra spelare, så jävla nice! Nu får ni i alla fall fortsätta med det ni är bäst på. Grattis och lycka till, knäckt.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Stolta över en mergeseger trots att man har typ 2 bra spelare, så jävla nice! Nu får ni i alla fall fortsätta med det ni är bäst på. Grattis och lycka till, knäckt.

Småpurken?
Kan med 100% säkerhet säga att det inte hade låtit likadant om rollerna var ombytta.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp