Unborn's Galleri!

DeletedUser

Guest
Dr. Mogambo figurerar i en bok, film eller om de är en tv-serie Där är han en hänsynslös mördare som "styckmördar" sina offer levande och amputerar bort del för del, offren överlever men det enda som är kvar när han är klar är överkroppen med huvudet utan öron och tunga
 

muuu99

Member
Reaktionspoäng
11
Sorry att jag inte varit så aktiv här men har haft mycket nu de senaste dagarna.

Muuu99, din är klar, hoppas du blev nöjd! :) Skriv om du vill ha något ändrat eller så bara.

muuu99.jpg


Börjar på din under kvällen Matte47!

Förlåt att jag inte hunnit svara på ditt inlägg ,men jag har inte haft tillgång till dator de senaste dagarna.

Jag tyckte signaturen blev jättebra! Men jag undrar om du skulle kunna sätta värld ett delen före värld fem delen? Om det inte går att få ihop på ett bra sätt eller du är för upptagen så kan du strunta i det, men jag skulle vara tacksam om det blev gjort. För övrigt är jag som sagt jättenöjd med signaturen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Förlåt att jag inte hunnit svara på ditt inlägg ,men jag har inte haft tillgång till dator de senaste dagarna.

Det är något skumt för jag lånade en kompis telefon så texten blev dubbel.
Jag tyckte signaturen blev jättebra! Men jag undrar om du skulle kunna sätta värld ett delen före värld fem delen? Om det inte går att få ihop på ett bra sätt eller du är för upptagen så kan du strunta i det, men jag skulle vara tacksam om det blev gjort. För övrigt är jag som sagt jättenöjd med signaturen.

Jag tyckte signaturen var jätte bra men jag undrar om du kan sätta v 1 delen före v 5 delen. Om det inte går att göra på något snyggt sätt eller du inte har tid så kan du strunta i det men jag skulle vara glad om du gjorde det. För övrigt är jag som sagt jätte nöjd.

Hur menar du? Att jag ska spegelvända hela bilden så v1 står till vänster och v5 till höger? Detaljera lite mer så jag förstår bättre hehe.


Förlåt så mycket, men kom precis hem efter en vecka i gbg, ska försöka börja så fort jag har tid snart!
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Ledsen att jag glömt säga vad jag tyckte om din sign Unborn. Men som du kan se har jag valt att använda den, så de måste ju betyda något :)'

tack
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Hur menar du? Att jag ska spegelvända hela bilden så v1 står till vänster och v5 till höger? Detaljera lite mer så jag förstår bättre hehe.



Förlåt så mycket, men kom precis hem efter en vecka i gbg, ska försöka börja så fort jag har tid snart!

Muuu menar att v1 ska stå till vänster och v5 till höger. snackade just med muuu om det via telefon.
 

DeletedUser

Guest
Den du gjorde till mig, kan du bara göra en ändring på den? Ta bort alla världar, det står ju alla världar (tex v12,v14,v15,v16 osv) på signen. Kan du bara ta bort det äru snäll?
 

DeletedUser

Guest
Skulle kunna fixa en sign ingame och till forumet åt mig?

Det som ska finna med är:

Drugged Chick

Någon brud ;)

Resten är upp till dig :)
Blir jag nöjd med den tilldelas lite prem till dig! :)
 

DeletedUser

Guest
Som alla här säkert vet så har jag inte haft alls mycket tid över på sista tiden, det är festival och allt i stan och det slutar på lördag. Så jag lovar att om jag får tid över någon gång så ska jag sätta mig och göra alla ändringar/nya signs. Har skrivit upp alla som vill ha.

Mvh
Unborn.
 

DeletedUser

Guest

Gör dem i ordning efter beställningar, så din blev klar först, hoppas du blev nöjd! :) Blev även klar med muuu93, hoppas jag gjorde som du menade?

Dr. Mogambo:

drmogambo.jpg


Muuu93:

muuu99.jpg


(Muuu93: Var det så du menade med att byta plats på texterna?)
 

DeletedUser

Guest
Unborn den var perfekt :)!
Men skulle du kunna göra en till , vill se vilken som blir finast <3
 

DeletedUser

Guest
Har 3 stycken fixade nu.

muuu99.jpg


Såhär eller? Tror det ska vara rätt nu. :)

drmogambo2.jpg


Här har du en till som beställt!

bern3hardt.jpg


Har gjort dina ändringar.

Mvh
Unborn

^_^
 
Topp