Unborn's Galleri!

DeletedUser

Guest
skit fint!

Men om du kuna ta bort personen som gick ı gatan o lagga en typ en doktor med en kniv :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du är nöjd nu! :)

drmogambo2.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kul att höra! :)


Vill även informera alla att jag har börjat göra .gif bilder till er som vill ha!
Dock så kommer .gif bilder att kosta en liten och nett summa i form av premiumpoäng.
Likaså om ni vill ha en sign av den lite finare sorten så kostar det också lite pp.
Annars om man bara vill ha en vanlig sign som jag inte lägger ner riktigt 100% på så är det gratis. :)

Men kom ihåg att om ni vill ha en sign som är lite finare så kan ni gärna erbjuda lite pp, så kommer jag
att göra ett mer nogrannt och bättre jobb med er sign tills ni är helt nöjda!

Mvh
Unborn
 

DeletedUser

Guest
rörliga bilder, t.ex. snabba bildspel i en ingame-bild etc. Bilder som "rör sig" kan man säga.
 

DeletedUser

Guest
Skulle du kunna göra en sign för mig ?

Namnet säger nog allt
 

DeletedUser

Guest
Skulle du kunna göra en signatur åt mig Unborn =).

Vill bara att den ska se mörk och ondskefull ut. Gör två stycken så får jag se fall jag tycker om någon av dem :)

Tack i förhand :)
 

DeletedUser

Guest
Sleepy Dr. :

sleepydr.jpg


Gjorde ett förslag idag, det var allt jag hann göra. Fanns inte så mycket mer o komma på inom området men..
Om du inte är nöjd så kan jag försöka göra nån till, fast inte ikväll dock!
Men är du nöjd och tillräckligt nöjd för kanske nån liten pp (hehe :rolleyes:) så får du ta denna!

Din Master A börjar jag med imorgon om jag hinner, annars kommer den nu i dagarna, men ska försöka sätta igång!

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Jag kan vänta ett litet tag till :)

Ta den tid du behöver :)
 

DeletedUser

Guest
Sleepy Dr. :

sleepydr.jpg


Gjorde ett förslag idag, det var allt jag hann göra. Fanns inte så mycket mer o komma på inom området men..
Om du inte är nöjd så kan jag försöka göra nån till, fast inte ikväll dock!
Men är du nöjd och tillräckligt nöjd för kanske nån liten pp (hehe :rolleyes:) så får du ta denna!

Din Master A börjar jag med imorgon om jag hinner, annars kommer den nu i dagarna, men ska försöka sätta igång!

Mvh

Blir sömnig bara jag tittar på den :rolleyes:O_O
 

DeletedUser

Guest
vill bara säga att jag gillar de meningarna du skriver i signaturerna, som Dr. Mogambo's eller Dr.Sleepy's. Bra gjorda också! Bra jobbat!
 

DeletedUser

Guest
Sleepy Dr. :

sleepydr.jpg


Gjorde ett förslag idag, det var allt jag hann göra. Fanns inte så mycket mer o komma på inom området men..
Om du inte är nöjd så kan jag försöka göra nån till, fast inte ikväll dock!
Men är du nöjd och tillräckligt nöjd för kanske nån liten pp (hehe :rolleyes:) så får du ta denna!

Din Master A börjar jag med imorgon om jag hinner, annars kommer den nu i dagarna, men ska försöka sätta igång!

Mvh

Länge sen man gick in här :)
Den var helt okej , men de kan bli bättre :)
När nästa blir klar så fåru 30 pp :)
 

DeletedUser

Guest
Tack så mycket ContiC! :)

Okejokej, ska se vad jag mer kan komma på ;) Menar du att jag ska göra en helt ny eller bara göra denna bättre?
 
Topp