DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: OPTICO
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 17
Sida 2: 7
Skillnad: 10

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 1
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 144,072
Sida 2: 57,573
Skillnad: 86,499

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102,609
Sida 2: 9,333
Skillnad: 93,276

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: DS
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 7
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 41,583
Sida 2: 57,573
Skillnad: 15,990

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,737
Sida 2: 0
Skillnad: 2,737

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: iNS
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 7
Skillnad: 7

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 0
Sida 2: 57,573
Skillnad: 57,573

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 9,477
Skillnad: 9,477

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: J III
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 7
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,003
Sida 2: 57,573
Skillnad: 54,570

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 10,182
Skillnad: 10,182

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Side 1:
Tribes: KH
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 7
Skillnad: 4

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 3
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 72,326
Sida 2: 57,573
Skillnad: 14,753

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21,737
Sida 2: 21,795
Skillnad: 58

chart
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
och till sist hur det har gått med alla stammar.

Side 1:
Tribes: KH, DS, OPTICO, J III, iNS, SuSa
Side 2:
Tribes: DSA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 60
Sida 2: 7
Skillnad: 53

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 7
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 393,610
Sida 2: 57,573
Skillnad: 336,037

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 187,094
Sida 2: 57,573
Skillnad: 129,521

chart
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Kära henrik, forumstroll och övriga läsare.

Henrik vill ha det hela till att vi går back emot SuSa, några som enligt vissa kan klassas som ett gäng noobs och sim-city spelare. Visst går vi back emot SuSa, statistiken talar sitt klara språk - att gå in och dementera det hela vore ytterst ologiskt och rent utsagt korkat. Vad du dock väljer att bortse från är det faktum att vi, fram tills mergen mellan SuSa och inSANE gick sanslöst mycket plus emot just, inSANE. Kollar vi statistiken totalt så hittar vi följande.

insed.jpg

Vilket jag personligen anser är ganska bra, med tanke på att många utav dessa spelare har legat i toppen av rankerna på tidigare världar och spelar i toppstammar på andra världar. Är det för att vi är ett gäng noobs som vi går plus emot såna spelare? Statistik går alltid att vrida, vända och krångla med. Inga konstigheter där. Men ska man vrida på statistiken så ska man även ta med en helhetsbild och se det ur ett större perspektiv. Det är inte en slump att de stammar vi lägger fokus på offensivt går back emot oss och de stammar som vi spelar defensivt emot knappt går plus emot oss, trots allt har SuSa bara tagit 46 byar utav De Sammansvurna på hela 19.5 dagar. Vilket ger i snitt 2.42 byar per dygn och ska de hålla samma tempo, förutsatt att vi inte växer mer, så kommer det ta dem 492 dagar (1.35 år) att adla ut oss totalt. Men hey, vi är ju ett gäng noobs som går back emot SuSa så varför går det inte mycket fortare för dem när vi är så dåliga och trots allt har fronter överallt att skydda?

susastats.jpg

Eller är det konstigt att statsen från två spelare ur De Sammansvurna emot ett utvalt mål ser bättre än vad en hel stamoffensiv från SuSa m.fl. gör emot ett konto ur De Sammansvurna? Vi är ju trots allt ett gäng noobs enligt dig som går back när vi har sex stammar emot oss. Vrida på statistik är du duktig på Henrik, men kom igen med argument när du trots allt visat något själv om dina påstådda skills. Jag kan yttra mig och såga dig totalt, efter ett sanslöst spelande emot OPTICO bland annat, hur gick det för dem emot Dr. House till exempel? Så, när du kan uppvisa något du faktiskt gjort så kan man börja tro på dina ord och ta dig mer på allvar. Tills dess kan du enligt min och säkert många andras mening sitta ner och vara tyst.


Side 1:
Players: RockarMedJesus, starbuck
Side 2:
Players: kasler

Timeframe: 12/05/2011 19:00:00till17/05/2011 16:57:59

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36
Sida 2: 0
Skillnad: 36

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 323,416
Sida 2: 0
Skillnad: 323,416

chart

Prioritering är ett ord man kan använda här, vi har helt enkelt valt att inte lägga fokus på SuSa än så länge offensivt just för att de håller det tempo de gör, det är inget egentligt hot i dagsläget och vi hinner städa ut mycket utav våra andra fiender under den tid det skulle ta för SuSa att nolla oss.

Hoppas du fick mer klarhet i din, annars så disillusionerade lilla värld.

Till våra fiender får jag bara tacka för hittills trevliga duster och oerhört trevliga samtal in-game och över skype samt önska en trevlig uppföljning utav detta krig =)

I all ödmjukhet,

De Sammansvurna
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Thegodofwar. xD

alltså, dsa är jävligt bra.. men nu börjar jag inse att de har tappat en del, trupper.. och sjunger mkt långt, .. Povel Ramel, kan inte stå ut med sina trupper, längre kan jag tro.. OPTICO gjorde en offensiv, så han sjöng. mkt.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så Kasleroffensiven är ert trumfkort?

Du skrev lite högre upp hur Insane förlorade fruktansvärt med byar? Bara jag som kan räkna ut att vem som helst som är aktiv kan plocka 30-0? ;)

Låt han gå mot något lite bättre...

Höhö Ge int upp nu :rolleyes:

Nä då, ja skryter inte över något ja inte gjort...Or do i? ... :thinking:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Henrik, om vem som helst som är aktiv kan plocka 30-0. Varför gör ingen utav våra fiender det? Vi är ju trots allt noobs i din mening. När du lär dig skriva utan att bokstavligt talat såga dig själv vid fotknölarna så kom gärna tillbaka, som det är nu är du bara pinsam för dig själv.

Sedan angående kasler, det är inte ett trumfkort, det är ett exempel på hur det svänger i detta krig. Först drottningen som åkte på ett tapp på ca 30 byar och dagarna efter fick kasler smaka på samma sak fast från andra spelare. Det enda det visar är ju att vår fokus ligger på annat än SuSa, som vi håller fronten emot rätt okej ändå för att inte göra något större emot dem
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Lilla Povel, ni står inte ensamma, ellerhur? så därför, sluta skryyyyt.O_O

Kasler, var Inaktiv.. utan KÖ. så Var inte stolt över det. Och som jag skrev tidigare, NI STÅR INTE ENSAMMA EMOT 6STAMMAR.. så sluta säg de..
 
Senast ändrad:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Intressant att alla tror att jag spelar kontot Povel Ramel, vet inte riktigt hur det kommer sig. Men men. Det är något jag nekar till och kommer fortsätta göra då jag inte spelar där.

Sedan extremhatt, du hävdar att vi inte står ensamma. Men du lägger inga belägg som styrker din tes. Hur var det med sanningen egentligen? Sedan undrar jag hur en inaktiv kasler utan KÖ kunde skicka motattacker. Lite komiskt där måste jag säga då jag har rapporter på hans attacker från den 12e maj, samma dag som offensiven från vår sida startade.
 

DeletedUser

Guest
Intressant att alla tror att jag spelar kontot Povel Ramel, vet inte riktigt hur det kommer sig. Men men. Det är något jag nekar till och kommer fortsätta göra då jag inte spelar där.

Antingen ljuger du eller så övergav du kontot när det började få inkommande, vet inte vilket av dem som är bäst ;)

Ser fram emot att se DSA nollade/splittrade, trots att de krigar sida vid sida med högre makter
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Antingen ljuger du eller så övergav du kontot när det började få inkommande, vet inte vilket av dem som är bäst ;)

Ser fram emot att se DSA nollade/splittrade, trots att de krigar sida vid sida med högre makter

Killen med kollen har pratat. Helt klart att du har den ofelbara sanningen. Så måste det vara.. eller?
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Intressant att alla tror att jag spelar kontot Povel Ramel, vet inte riktigt hur det kommer sig. Men men. Det är något jag nekar till och kommer fortsätta göra då jag inte spelar där.

Sedan extremhatt, du hävdar att vi inte står ensamma. Men du lägger inga belägg som styrker din tes. Hur var det med sanningen egentligen? Sedan undrar jag hur en inaktiv kasler utan KÖ kunde skicka motattacker. Lite komiskt där måste jag säga då jag har rapporter på hans attacker från den 12e maj, samma dag som offensiven från vår sida startade.

GTOW, du är fylld av skit, då du tidigare tillochmed hade det i din signtext. "v14 povel ramel" eller nått skit.
 

DeletedUser

Guest
Gruppkram nu!!!!

Har vi tagit fler byar än Susa? Mmmm......
 

DeletedUser

Guest
Intressant att alla tror att jag spelar kontot Povel Ramel, vet inte riktigt hur det kommer sig. Men men. Det är något jag nekar till och kommer fortsätta göra då jag inte spelar där.

Sedan extremhatt, du hävdar att vi inte står ensamma. Men du lägger inga belägg som styrker din tes. Hur var det med sanningen egentligen? Sedan undrar jag hur en inaktiv kasler utan KÖ kunde skicka motattacker. Lite komiskt där måste jag säga då jag har rapporter på hans attacker från den 12e maj, samma dag som offensiven från vår sida startade.

Svar på fetmarkerad text.

Kasler var senast online för nästan 3 dagar sedan. Alltså den 14e. Sen mailade jag honom den 13e, ett mail han inte ens läste. Visst bevisar inte ett oläst mail någonting men tycker det visar att hans kämparlust antagligen inte var på topp. Han bad inte om hjälp på forumet ingenting, märkte bara att han tappade byar.
Nu vet jag inte hur duktig den nämnda spelaren är heller men baserat på poäng (390k) så verkar han i alla fall veta hur man adlar byar.

Min poäng är i alla fall att jag ger stor eloge till RockarMedJesus och starbuck för deras snabba adling av kasler. Men frågan är hur mycket motstånd den berörda spelaren nu gjorde.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
24 timmars + stats säger knappast åt vilket håll kriget går;) men en eloge till
Federationen. Jesus rockarN får lägga på ett kol igen:)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
GTOW, du är fylld av skit, då du tidigare tillochmed hade det i din signtext. "v14 povel ramel" eller nått skit.

Skippa personangreppen och lär dig argumentera på rätt sätt tack, om du ska bemöda dig att bemöta en text. Eller din nivå kanske inte sträckte sig högre och när dina så kallade bevis tog slut så tilltar du mindre snygga argument? Hursom, du var bland det lättaste jag någonsin provocerat med en text, så tack för att du bevisade den nivå du ligger på.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
slut efter en hel dags träning, då är mitt temprament inte det bästa, och sen Påstår du att du inte spelar/spelat på povel kontot... geez.
 
Topp