Cola tackar för sig!

DeletedUser

Guest
De flesta spelare i Cola kommer avsluta sina konton imorgon och ni andra får tycka vad ni vill, men detta är vår protest mot TW teamet. Finns väl inte så mycket mer att säga, tror alla vet min personliga åsikt angående detta så vi behöver inte gå in på detaljer. Cola önskar alla spelare som blir kvar på denna värld lycka till framtiden, även om jag bara tror det blir Die spelare kvar.

Med Vänliga Hälsningar

The Black Soul med Cola
 

DeletedUser

Guest
Jag vill tacka LoL och alla andra stammar jag krigat med och mot. Önskar stammarna som fortsätter mot Die. ett lycka till, det kommer trots allt att behövas.

Die/strecken. Ni förtjänar att vinna, ni har dragit det längsta stråt, både diplomatiskt sett och krigsmässigt. Grattis!

Men framför allt vill jag tacka Cola och Love/Cola, det finns riktigt härliga individer i stammen som jag hoppas höra mer av i framtiden.
Har varit ett nöje att spela med er. Ni vet var jag finns om det skulle vara något.

Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Detta är min sista på .se i alla fall. Ska hitta ett annat spel som jag kan bli beroende av, ska fixa ett nytt xbox 360 så är det chill för mig igen.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jahaj, de blev en snabbare och enklare seger än jag räknat med.

Men GOOOO Random !
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Måste väl stämma iafl? :)

Fast då jag fick reda på att loriens gick på Clean Harry tog jag ut segern !

Men får tacka simpa & lolmanned spelarna för detta krig. Får väl tacka sexy med ;)


MVH

Mahogny:awsm:

Tog du några byar av Clean Harry?
-Nej
Tog Clean Harry byar av dig?
-Ja
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Haha , Loriens "Mest hatad på v13". Visste du det? Tror inte du gjorde det va? Fråga llll och några Die. spelare om så vills. Kan ju även från vår v15 stam vem de föredrar.
Alla jubla när du for :D

Fel värld, men tvungen att hugga då denna " Loriens" är skiit.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Men för att svara på dina frågor, Clean Harry tog ingen by efter att du hoppat in !
Gick jättebra för honom innan, men som du gjorde med Salap.. Förstörde du alltihop

haha asså förstörde jag allting.

Om jag förstörde så mkt då, vf var det så att du inte tog nån by då :thinking:
Samt vet du nått om Salap kontot som inte jag vet?
 
Topp