No Love goes Cola

DeletedUser

Guest
Vill be om ursäkt för salaps spam här i denna tråden.

Och spelaren är tillsagd med en varning.

Vill ändå hålla denna tråd med fin paj kastning inte massa orelevant spammande.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju nästan som man börjar gråta när man läser denna tråd. Vad är det för onödigt tjaffsande?

Admin borde låsa denna illa kvickt, för kacklandet leder ingenvart, dessutom så gör tråden ingen övrig nytta heller. Även om den är låst så kan strecken läsa infon som Mahogny gav dem, och det var väl ändå syftet med tråden? Så ta och lås den nu.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Mannen, dina argument håller inte i längden...



Sen kan du ju skylla på ditten o datten men ni failar ganska hårt för att vara så dryga. :)

Jag är inte tachuk bara så du vet. Så försök inte citera fel person. Min datorsfläkt pajjade i förrgår natt /cry nu vill den inte stängas på :(

Denna tråd kan stängas. Vi tar skiten i Random VS No love istället gubbar!

Kommer skriva igen när datorn kommer tillbaka från lagning! puss<3
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Jag är inte tachuk bara så du vet. Så försök inte citera fel person. Min datorsfläkt pajjade i förrgår natt /cry nu vill den inte stängas på :(

Denna tråd kan stängas. Vi tar skiten i Random VS No love istället gubbar!

Kommer skriva igen när datorn kommer tillbaka från lagning! puss<3

Om jag inte kommer ihåg fel så sitter ni på samma konto?
 

DeletedUser

Guest
Det är ju nästan som man börjar gråta när man läser denna tråd. Vad är det för onödigt tjaffsande?

Admin borde låsa denna illa kvickt, för kacklandet leder ingenvart, dessutom så gör tråden ingen övrig nytta heller. Även om den är låst så kan strecken läsa infon som Mahogny gav dem, och det var väl ändå syftet med tråden? Så ta och lås den nu.

Skratta eller gråta? Man gör som man själv tycker. Själv väljer jag att bara skratta åt allt det här sen får man ta allt som sägs med en nypa salt men alltid roligt att det händer någonting så man får någonting att läsa om här på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju nästan som man börjar gråta när man läser denna tråd. Vad är det för onödigt tjaffsande?

Admin borde låsa denna illa kvickt, för kacklandet leder ingenvart, dessutom så gör tråden ingen övrig nytta heller. Även om den är låst så kan strecken läsa infon som Mahogny gav dem, och det var väl ändå syftet med tråden? Så ta och lås den nu.


Jag har försökt att förespråka det i några dagar nu. Moderatorn verkar dock vara helt inaktiv här på v13 så kanske skulle behövas bytas forumsmod.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Det roliga är att Noz och tachuk säger att tex Supersimpaans off är kass, och han har inge fulla off byar och bla bla bla. Så visar dem rapporter där Noz och tachuk off blir ransat...

Vet inte va ni andra tycker men, kanske inte det smartaste att visa att ni inte kan ducka ?
 

DeletedUser

Guest
Det roliga är att Noz och tachuk säger att tex Supersimpaans off är kass, och han har inge fulla off byar och bla bla bla. Så visar dem rapporter där Noz och tachuk off blir ransat...

Vet inte va ni andra tycker men, kanske inte det smartaste att visa att ni inte kan ducka ?

Skrev ju att jag glömde ducka,
läs om, läs rätt
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Skrev ju att jag glömde ducka,
läs om, läs rätt

loriens sa:
Det roliga är att Noz och tachuk säger att tex Supersimpaans off är kass, och han har inge fulla off byar och bla bla bla. Så visar dem rapporter där Noz och tachuk off blir ränsat...

Vet inte va ni andra tycker men, kanske inte det smartaste att visa att ni inte kan ducka ?

får väll säga det samma då,
- läs om, läs rätt., NoSkillz
 

DeletedUser

Guest
Finns mer än ett exempel i den här tråden som visar att du har vissa problem med att ducka.

Fortfarande spelar inte för att vinna detta,
mer att förstöra för er;)

Roligare så, och att TBS nu inte tror ni kan göra nått värdigt motstånd mot IIII som han ville visar ju att vi inte är så dåliga ändå;)

Att jag inte duckar är missar av mig då jag inte är inloggad och vid datorn 24/7 och inte har en co.
Prioriterar IRL där av min inaktivitet i Love som ricke så fint klaga på,
att detta är "dökött".

Tycker de är väldigt konstigt att ni inte nollat oss än då.
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Och självklart nollar man en stam på mer än 1 mille poäng inom 1 vecka ;)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med tidigare talare, lite rolig läsning i ett annars dött forum :)

Men en liten schmäck till "No Love" kan man få in..
Jo visst de har lyckat rensa ett par byar.. Men de har vi med??

Sen att Ricke skriver och gnäller om att llll är på dom borde väl inte spela någon roll? Ni är ju såå aktiva och , rätta mig om jag har fel, världsbäst ! :)

Anyway.. Puss och kram Önskar Mahogny :)<3
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Ah jo, precis Noskillz. Du lever iallafall upp till ditt namn.


Bara du som skrivit att vi är världsbäst så puss till dig <3
 

DeletedUser

Guest
Ah jo, precis Noskillz. Du lever iallafall upp till ditt namn.


Bara du som skrivit att vi är världsbäst så puss till dig <3

Oj nej, den har man inte hört innan.

Men återigen får ni motstånd från inaktivt dökött,
så jag bryr mig inte om jag lever upp till mitt namn för ni har ändå problem med oss.;)
 
Topp