No Love goes Cola

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Hejsan. Detta tycks vara lite dålig stil av mig men då får det banne mig vara så.

Stammen No Love kommer att inleda krig/offensiv mot llllll inom 4-5 dagar. De håller på att planera kriget just i skrivande stund. Ett klipp från No Love's Skypechatt.

[19:35:15] Thelaw/Anton: är det ok om jag bara snackar med rovet lite?
[19:35:23] Ricke: ja
[19:35:24] Thelaw/Anton: han sitter i deras ledning
[19:35:31] Thelaw/Anton: kanske kan jag skjuta upp det hela
[19:35:51] Thelaw/Anton: eller få reda på ungefär när dom tänker starta
[20:06:51] Toby :): KRIG!
[20:16:10] eniishasanaj - QiQi: Japp
[20:17:01] Floonky: dooomarn
[20:17:11] eniishasanaj - QiQi: Vi ska knulla dom här jävlarna :) hårt med!
[20:17:48] Ricke: The Fugitive idag kl 20:17
OSA
[20:17:51] Ricke: vad menar han med det?
[20:18:00] Toby :): Och svar anländes?
[20:18:11] Toby :): har för mig att det står för något sånt..
[20:18:18] Toby :): man skriver det i inbjudningar typ
[20:18:29] Toby :): *har jag för mig*
[20:53:53] Toby :): när blir det krigsförklaring?
[21:17:35] Thelaw/Anton: Vi ska arbeta ut taktisk etc etc
[21:17:41] Thelaw/Anton: men räkna med 4-5 dagar minst


[2011-04-29 22:34:48] Ricke: säkra upp k35 blir det väl
[2011-04-29 22:35:14] Ricke: sedan att vi slipper få en front till också om llll skulle komma


Skulle ni gå på dem nu skulle de få tvåfrontskrig!

De kommer inleda en offensiv mot mig de närmsta timmarna ska försöka uppeätthålla dem så länge det går och dryga mig. Jag säger detta för att jag vill att ni krossar dem och att ni är beredda på dem, de har fått in många nya medelmåttiga spelare som skulle kunna ställa till det för er! Men de har ingen organisation och enbart 1 spelare som skulle kunna göra något vettigt med sina hjärnceller.


Tänkte släppa lite nick till er så ni vet vilka ni leker med =)

The black soul sitter på supersimpaa som ni säkert vet, han rekryterade en massa cola spelare och kickade alla andra.
TheLaw spelare på Tjickan, han är general.
Qiqi (vet ej om denna spelare är något att ha, avskyr honom) spelar på Sir Eldhas.
Floonky spelare på Lolmanned, organiserar.
Sen sitter det ett gäng till och väntar på att få konton :)

Kan höra av mig om det så fort de går in på dom, har fortfarande full insyn i stammen trots jag blev kickad :)



MVH Mahogny
 

DeletedUser

Guest
Haha.

Ja, detta kom ju oväntat.

Vill bara informera om att spelare som Mahogny håller på med saker som inte hör hemma i Tw, vi kommer åtgärda detta och plocka bort spelaren ifråga.

Tills vidare så ber jag övriga v13 att ta allt han säger med en nya salt.

Med vänliga hälsningar
/Thelaw - General i Love + övriga ledningen.
 

DeletedUser

Guest
Det som jag ser är väl att ni heter Cola nu eller är det något misstag? Att komma med falska påståenden är lägre än vad jag kunde förvänta mig av er. Jag tänker inte själv sjunka till er nivå igenom att visa hur ni betedde er på skype. Förövrigt så har inte denna tråd någon innebörd så jag rekommenderar att denna tråd stängs av moderatorn, onödiga diskussioner kommer endast skapas som är felaktiga.

Med Vänliga Hälsningar
The Black Soul
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja nu går ni samma väg som både jenny gjorde mot streck å som XIII gjorde mot jenny, grattis streck till det snart vunna kriget
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis tachuk till att bli den mest hatade spelaren på v13. Du måste va stolt nu....
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Var god :)

Har gott med info angående dessa lymfna sakerna.

har ett antal offbyar att meddela er om =)

Tackar så glatt för deras anfall :)


Vill ni ha info, kontakta mig ingame - Mahogny :)
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ju synd att man börjar gråta och gnälla så fort man inte får som man vill.
 

DeletedUser

Guest
eftersom jag inte längre spelar på världen så ger jag nu ut anledningen till att mahogny gör sådant här.

Det hela började med att No Love tog in sexy, en bra spelare och den sista bra in BoA. Hur som helst så ville mahogny inte ha in henne och hennes co. Antagligen villa han adla henne, men detta verkar konstigt då alla hans försök att adla henne blivit snipade.

Hur som helst började han direkt munhugga med sexy, vilket inte gillades. Han skrev extremt omogna saker i forumet i No Love. Ricke (TBS) tog bort dessa saker och sade till mahogny att slut fred med henne. Mahogny säger att det bara är sexys co han har problem med och vill att hon säger förlåt till honom. (för vad vete fan, han sade at han hade tagit bort meddelandena) Hur som heslst var inte lady inne på skype då vad jag vet? Ricke försökte få stopp på det hela, men utan resultat. Mahogny började få för sig att bråka med alla i chatten tillsammans med fredrik/tachuk, (han kompis) vet inte ifall viigoo gjorde nåt. iaf så blev han kallad omogen av en person och började sedan kalla folk ***** och sådant. Hur mycket ledningen än försökte få honom att lugna ner sig så vägrade han att be om ursäkt till alla han hade förolämpat och tyckte att han själv inte hade gjort något fel. sedan lämnade han stammen.

iallafall hur jag kommer ihåg det hela.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Jag tycker det är kul att det händer lite saker på världen nu^^
Ska bli kul att se vad No Love går för, det jag sett är bara massa fejk och inget som imponerar. Även fast man vaknade med 500 inks imorse^^
Med denna standarden klarar ni er inte länge mot IIII flickor och pojkar ^^
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som inte ser vart Love säger att de skall på sträcken?
Rätta mig om jag har fel, men Ricke säger ifall sträcken skulle anfalla, inte att de skall anfalla.
Ett opartiskt syn på hela.
 

DeletedUser

Guest
Förekommer endast skitsnack i denna tråd nu. Hoppas att forumsmoderatorn kommer in nästan vecka någon gång och kan stänga denna tråd...
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ett opartiskt syn på hela.

mihi du spelar med floonky på lolmanned så vart är det opartiskt?

Är det bara jag som inte ser vart Love säger att de skall på sträcken?
Rätta mig om jag har fel, men Ricke säger ifall sträcken skulle anfalla, inte att de skall anfalla.

Rättning. De planerade iaf offensiven samma dag som vi blev kickade. Och de höll på att beta ut en taktisk plan. Ett utskick om att kriget snart var påväg att de skulle deffa upp fronten.


Sir Eldha den 29.04.2011 kl 20:05Citera
Vi kommer inom dom närmsta dagarna förklara krig mot IIIIII.
Då vi redan är under attack av dom, så är inte detta så oväntat från våran sida (hoppas jag).

OBS!!!!!!
Omedelbar adelstopp gäller! Inga adlingar får ske!
Inga motattacker mot IIIIII får ske än, tider och mål kommer snart!
Se till att flytta fram deffen till fronten. Fixa fejkscripts på fienden också.

Var nu riktigt aktiva och ge järnet, detta ska vi ta hem!

Mer info kommer, stay tuned...
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker mahogny och viigoo ska in och ducka lite på v13 ist för att sitta och trolololola på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är kul att det händer lite saker på världen nu^^
Ska bli kul att se vad No Love går för, det jag sett är bara massa fejk och inget som imponerar. Även fast man vaknade med 500 inks imorse^^
Med denna standarden klarar ni er inte länge mot IIII flickor och pojkar ^^

Jadu vad ska man säga, vi imponerar inte. Gör inte ni heller. Kan vara dags att lära sig ducka nu va?
 
Topp