intressanta stamma, HP3

DeletedUser

Guest
Pokemongrabbarna är att räkna med till 100%, dock tror jag dampen&co faller, ge de två- tre veckor så är de borta
 

DeletedUser

Guest
Jaså?
Att han blir den första nollade spelarn lr? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat, jag vill inte förstöra eran glädje men är det verkligen roligt att smutskasta folk?

enligt mej är dessa 3 väldigt intressanta

Come
AIE
Cola

dock så är det för tidigt för att säga något mer än stammar som för mej är intressanta
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Långis är inte att leka med, Trodde inte han vart så bra @ vanlig, men, blev motbevisad på v15, även fast det är en snabb värld, Men Nej.. Långis kommer inte bli nollad på ett tag, tror iallafall inte jag.. Om inte Ferret o co Går emot ..^_^
 

DeletedUser

Guest
Asso jag fattar inte hur du orkar kaxa dig så jävla mycket mot alla hela tiden,du är inte ens bra på att spela. Så om någon inte har rätt till att säga att någon annan e dålig är det du. Lär dig spela innan du säger något mer.

Jadu.
Jag kan spela och säger därför hur mycket jag vill.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
måste dock säga, trist attityd du har Långis.. det är som de säger, "Är Man Stor, Måste man vara snäll" :awsm:
 
Reaktionspoäng
0
Den här gången dementerar jag lite då Smisko 24/7 går in i alla forum och drygar med janne och evetuelta disney lirare..

Ja jag gör de mot alla som tror dom är "störst,bäst och vackrast" utan att ha gjort något överhuvudtaget så tycker jag att ja ger väl befogad kritik mot både Janne och hela Disney,för dom har ju inte gjort något speciellt mer än att kaxa sig på forumet mer än någon annan stam någonsin gjort.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag gör de mot alla som tror dom är "störst,bäst och vackrast" utan att ha gjort något överhuvudtaget så tycker jag att ja ger väl befogad kritik mot både Janne och hela Disney,för dom har ju inte gjort något speciellt mer än att kaxa sig på forumet mer än någon annan stam någonsin gjort.

Där gick du till överdrift :)
 
Topp