intressanta stamma, HP3

DeletedUser

Guest
Ja jag gör de mot alla som tror dom är "störst,bäst och vackrast" utan att ha gjort något överhuvudtaget så tycker jag att ja ger väl befogad kritik mot både Janne och hela Disney,för dom har ju inte gjort något speciellt mer än att kaxa sig på forumet mer än någon annan stam någonsin gjort.



Vad har jag någonsin skrivit/gjort för att få kritik av dig?
 

DeletedUser

Guest
Wow okej du är störst bäst och vackrasst Wow vad glad du måste vara att kaxa dig mot andra. Det är jätte skoj jävla skrytmåns.
 

SpankMebaby

New Member
Reaktionspoäng
0
Asso jag fattar inte hur du orkar kaxa dig så jävla mycket mot alla hela tiden,du är inte ens bra på att spela. Så om någon inte har rätt till att säga att någon annan e dålig är det du. Lär dig spela innan du säger något mer.



hahahaha, nu får du lägga ner Smisko. Patetisk du är, Bevisa något på något värld för någon gångs skull istället bara för att snacka. För mycket snack och lite verkstad.
Du som tycker att alla disney spelare gör bort sig. Kolla på dig själv innan du säger något.

Ses på slagfältet!

/****Spaaaank
 
Reaktionspoäng
0
Inte för att vara jävlig på något sätt. men kan det finnas en möjlighet att vi får tillbaka tråden till on topic? ;)
 
Reaktionspoäng
0
hahahaha, nu får du lägga ner Smisko. Patetisk du är, Bevisa något på något värld för någon gångs skull istället bara för att snacka. För mycket snack och lite verkstad.
Du som tycker att alla disney spelare gör bort sig. Kolla på dig själv innan du säger något.

Ses på slagfältet!

/****Spaaaank

Har du sett att jag hävdat mig så som dom gör eller? Tycker själv inte att jag e "störst,bäst och vackrast" som andra tycker att dom e. Men jag kan spela spelet på en hyfsat hög nivå enligt mig själv och andra som spelat med mig. Sen vet ja inte vart du får att jag snackar mycket? Du får mer än gärna citera mig där jag hävdar mig då:) Ja Disney blev ju bara en gigantisk fejl efter att så gott som alla i stammen tror att dom e .se bästa spelare, så de e ju bara fel att prata om de då?:)
 

DeletedUser

Guest
Janne, kan du fan sluta spamma och hålla tyst. Du kanske är bättre än vissa men sluta vara så jävla uppkäftig. Du överskattar dig själv miljoner gånger och när det går dåligt var det visst nån annans fel. Gå och lägg dig, du behöver fan sova.
 

DeletedUser

Guest
Janne, kan du fan sluta spamma och hålla tyst. Du kanske är bättre än vissa men sluta vara så jävla uppkäftig. Du överskattar dig själv miljoner gånger och när det går dåligt var det visst nån annans fel. Gå och lägg dig, du behöver fan sova.

Ja, jag behöver sova :D
 

DeletedUser

Guest
folk måste förstå att de e roligare o skryta på skype <3
 

DeletedUser

Guest
Ellerhur, lägg till mig alla. Måste få fler kompisar :* Skypenamn: atoubish
 
Topp