TNW Förklarar KRIG

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Det roliga är ju att TNW sitter här och är stora i munnen, men måste ha både deff och off av TYT för att klara det ;) keep going NoUBs, och stormvarg måste ha kö.. han tar ju faktiskt byar denna gång :p

Förstår inte riktigt hur du tänker nu... Om du missat de så har TYT vart i krig med snakes under en väldigt lång tid så de har inget o göra med att de behöver våran off att vi anfaller dom.


Vill ge mina lyckönskingar till båda parter ! :)
 

DeletedUser

Guest
Det roliga är ju att TNW sitter här och är stora i munnen, men måste ha både deff och off av TYT för att klara det ;) keep going NoUBs, och stormvarg måste ha kö.. han tar ju faktiskt byar denna gång :p

deff frånj TYT? var har ni fått det ifrån? och att stormvarg har kö så varför inte? bvi visar att vi är en stam som hjälper varandra.
 

DeletedUser

Guest
Det roliga är ju att TNW sitter här och är stora i munnen, men måste ha både deff och off av TYT för att klara det ;) keep going NoUBs, och stormvarg måste ha kö.. han tar ju faktiskt byar denna gång :p

Sorry grabben har inte KÖ utan kör helt själv. Menar du sist vi låg i krig? mot SaH? då Hade jag hand om ett annat konto, så inte ens där låg jag på latsidan. medans mitt konto byggdes upp. varför slösa trupp i onödan. Men det hör inte hit. så spela med dig istället för att sitta här.
 

DeletedUser

Guest
En liten fråga som tillhör kriget men är mer riktat till TYT. Hjälper Tyt TNW i kriget eller kollar de bara på och väntar tills båda stammarna är försvagade?
 

DeletedUser

Guest
En liten fråga som tillhör kriget men är mer riktat till TYT. Hjälper Tyt TNW i kriget eller kollar de bara på och väntar tills båda stammarna är försvagade?

Hahahahahahahahahahahahahahaha (insert even more laughing here)

Ursäkta mig några sekunder när jag pissar på mig lite mer av skratt.

Om det är några som har köttat är det TYT ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har sett att TYT har hjälpt TNW i kriget, ja

LOL vi krigar mot alla röda prickar på kartan o har gjort de sedan länge nu.
Vissa av oss har t.o.m krigat ensamma mot en hel stam med stor framgång men skulle våra brödrar o systrar behöva stöd så självklart får de det.

Ser ingen skillnad på att Y ber maskarna om hjälp o vise versa.

/ S //
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TNW, TNW-A
Side 2:
Tribes: Sn@kes, Snakes

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 13
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 193,135
Sida 2: 110,992
Skillnad: 82,143

chart
 

DeletedUser

Guest
roligt att kriget går bra får våra kamrater i TNW!.

Men ett roligt krig måste ha en värdig motståndare och det tror jag snakes är!.

Vi får se när vi skall lägga lite mer fokus på ormarna i norr :)
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
roligt att kriget går bra får våra kamrater i TNW!.

Men ett roligt krig måste ha en värdig motståndare och det tror jag snakes är!.

Vi får se när vi skall lägga lite mer fokus på ormarna i norr :)

Klart det går bra när TYT hjälper till :p;):sneaky::cool:
 
Topp