TNW Förklarar KRIG

DeletedUser

Guest
Men vafan. KAn inte TYT bara hålla sig utanför detta annars roliga krig och intressera sig för de ofärgade byarna lite här ióch där på kartan? Skulle vara väldigt intressant då TNW inte skulle klara sig så länge utan några gäspande trän som ljuger.
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
Men vafan. KAn inte TYT bara hålla sig utanför detta annars roliga krig och intressera sig för de ofärgade byarna lite här ióch där på kartan? Skulle vara väldigt intressant då TNW inte skulle klara sig så länge utan några gäspande trän som ljuger.

så sant,men dom "måste" då dom har en allians som TYT kommer ta bort så fort alla fiender är bort (om dom nu lyckas) för att sedan adla alla dom ser i de nakna krigarna...just saying ;)
 

DeletedUser

Guest
så sant,men dom "måste" då dom har en allians som TYT kommer ta bort så fort alla fiender är bort (om dom nu lyckas) för att sedan adla alla dom ser i de nakna krigarna...just saying ;)

Kan nog bekräfta den idén. Det är nog bara en tillfällig allians.
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
Men "de nakna" vill inte starta sin grej i huvudet så dom inser inte detta...tycker mer synd om dom än jag gör om alla andra som TYT har kört över.
 

DeletedUser

Guest
Men vafan. KAn inte TYT bara hålla sig utanför detta annars roliga krig och intressera sig för de ofärgade byarna lite här ióch där på kartan? Skulle vara väldigt intressant då TNW inte skulle klara sig så länge utan några gäspande trän som ljuger.

TNW klarar sig utan assistans från TYT , TYT har nog heller inte skickat till TNW. TYT får väll lägga sig i för dom är i krig mot snakes med före TNW. Ser inget fel med att två allianser hjälper varandra. Vi ser ju hur mycket snakes och ~ Y ~ hjälper varandra, ser faktiskt bara ut som en IAP mellan dom två
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
TNW klarar sig utan assistans från TYT , TYT har nog heller inte skickat till TNW. TYT får väll lägga sig i för dom är i krig mot snakes med före TNW. Ser inget fel med att två allianser hjälper varandra. Vi ser ju hur mycket snakes och ~ Y ~ hjälper varandra, ser faktiskt bara ut som en IAP mellan dom två

om dom klarar sig utan så kan ni ju bevisa detta genom att skita i att hjälpa...eller vänta,det kanske dom inte görD:
 

DeletedUser

Guest
om dom klarar sig utan så kan ni ju bevisa detta genom att skita i att hjälpa...eller vänta,det kanske dom inte görD:

"ni"? han är inte med i TYT och dessutom så skulle vi klara oss mot snakes men då skulle ju ~ Y ~ komma till snakes sida.
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
"ni"? han är inte med i TYT och dessutom så skulle vi klara oss mot snakes men då skulle ju ~ Y ~ komma till snakes sida.

jag är ganska ny på forumet,så jag har inte koll på alla nick...sorry :s

Tror dessutom TYT kan hålla Y ganska upptagna,eller??

(Lite klen ursäkt där skulle jag påstå,verkar nästan som om ni försöker dölja något)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Snakes, Sn@kes
Side 2:
Tribes: TNW, TNW-A

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 55
Sida 2: 75
Skillnad: 20

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 48
Skillnad: 27

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 338,453
Sida 2: 457,443
Skillnad: 118,990

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 174,926
Sida 2: 326,409
Skillnad: 151,483

chart


Woops..
 

DeletedUser

Guest
Klart det går bra när TYT hjälper till :p;):sneaky::cool:

säger bara ojojoj, vi i TYT har krigat mot Snakes betydligt längre än vad TNW har gjort
men eftersom du inte visste de så är du förlåten för ditt noobiga uttalande !
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle uppskatta om ni i alla fall kan försöka att hålla er on topic. Trådens ämne är TWN vs. Snakes, och inget annat. Är det flera parter inblandade som känns angelägna att ha med, föreslår jag att ni gör en ny tråd för detta, så försöker vi hålla den här ren från inlägg som handlar om TYT och ~ Y ~.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle uppskatta om ni i alla fall kan försöka att hålla er on topic. Trådens ämne är TWN vs. Snakes, och inget annat. Är det flera parter inblandade som känns angelägna att ha med, föreslår jag att ni gör en ny tråd för detta, så försöker vi hålla den här ren från inlägg som handlar om TYT och ~ Y ~.

Ormarna slingrar sig ur topic hela tiden,
 

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
säger bara ojojoj, vi i TYT har krigat mot Snakes betydligt längre än vad TNW har gjort
men eftersom du inte visste de så är du förlåten för ditt noobiga uttalande !

Vad i mitt uttal såg noobigt ut??

Ja,mitt namn på detta spel är nuub,men det betyder inget D:
 

DeletedUser

Guest
Vad i mitt uttal såg noobigt ut??

Ja,mitt namn på detta spel är nuub,men det betyder inget D:

[offtopic] de va ett skämt me tanke på ditt namn[/offtopic]

ON / OFF TOPIC

Men de ja sa stämmer. TYT vs SNAKES har pågått väldigt länge nu. Men det är snart slut !

men de tar vi i en annan tråd som vår söta moderator säger !!
 
Senast redigerad av en moderator:

nuub

Member
Reaktionspoäng
0
Om man nu får fråga,vad behövs I snakes för att ändra stats i kriget??

Ni som kan så mycket:thinking::confused:
 

DeletedUser

Guest
De tycker jag ormkungen själv borde svara på !

Men han lyser med sin frånvaro (som vanlig)
 
Topp