Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
En dementi...
Jaha, eller nähä ... Den "saltade räkningen för räkmackan" verkar det inte bli något av med. En hovmästare och en kypare snodde den mitt framför våra ögon. Revisorn är nu helt villrådig. Den nya räkningen han har kalkylerat fram saknar ännu adress :(

Alla tips som kan leda till att räkningen hittar rätt adress tas tacksamt emot

Kartan lever fan sitt eget liv Blondiezz :S
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att EAG behöver vara 3 pers för att adla en 10 åring och det värsta e 10e åringen väggar upprepade anfall.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att EAG behöver vara 3 pers för att adla en 10 åring och det värsta e 10e åringen väggar upprepade anfall.


... att du har just avslöjat vem som sitter på det kontot
... att få gröna och gula rapporter inte är att vägga

Ser verkligen ut som en "väggning"
Kvantitet: 0 233 1603 0 1995 0 0 1 0 0 0 0
Förluster: 0 233 1603 0 1995 0 0 1 0 0 0 0

... att vad har ålder med saken o göra
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
... att du har just avslöjat vem som sitter på det kontot
... att få gröna och gula rapporter inte är att vägga

Ser verkligen ut som en "väggning"
Kvantitet: 0 233 1603 0 1995 0 0 1 0 0 0 0
Förluster: 0 233 1603 0 1995 0 0 1 0 0 0 0

... att vad har ålder med saken o göra

du kanske ska kolla de andra! har nämligen flera där fulla offbyar stupat!
3 spelare å ni skryter om att ni lyckas låt oss skåla för det ni har ju förtjänat det .
 

DeletedUser

Guest
du kanske ska kolla de andra! har nämligen flera där fulla offbyar stupat!
3 spelare å ni skryter om att ni lyckas låt oss skåla för det ni har ju förtjänat det .

Skryter!!!! hmm men vart står det? Det va bra ett svar på ditt rykte om att vägga.

Men som sagt detta är en ryktes tråd så vem vad.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
uhhh

för att bli kallad för flykting utgår jag från att man måste ha flytt från nåt som existerar. Vi fick aldrig en chans att lämna många av oss, marken försvann under våra fötter.

om marken under ex.Tyskland försvann skulle dom bli flyktingar då eller blir dom hemlösa

i afrika under rwanda konflikten var det många som blev erbjudna booende i grannländer för dom var "hemlösa" flydde dom dit eller flyttade dom in i det landet

För mig är det olika saker, flykting och hemlös (men det är ju en definitions fråga i grund och botten)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Skryter!!!! hmm men vart står det? Det va bra ett svar på ditt rykte om att vägga.

Men som sagt detta är en ryktes tråd så vem vad.

inte vad jag hörde om dig!
ser 3 väggade spej och 8a väggade anfall i forumet....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lögner ogillas av alla

inte vad jag hörde om dig!
ser 3 väggade spej och 8a väggade anfall i forumet....

Tycker att det är trevligt att se att de bevisen som kommer fram uppmärksammas av de som ska se dem. Tycker det är synd att inte 3st spelare kan ens säga hur det verkligen ligger till, utan måste sitta och ljuga om det för att verka duktiga och tuffa på ett spelet. Tycker detta är otroligt skrämmande då det är det sämsta motståndet jag någonsin sett på TW och då har jag spelat mycket och länge. Man kan bara kolla statsen och se vad som stiger mest om det är era 3 OBA eller om det är OBF för HoowlingWolfgirl, jag vet både sanningen och svaret på detta. Jag finner inte någon anledning att varkens manipulera eller ljuga om sakerna som vissa pojkar måste göra för att framhäva sig här inne.


Man ska i detta även veta att allt som väggas görs med egna trupper alltså inte ens bett om deff hjälp av någon annan pga kontots geografiska position på världen.


Vi kanske har fel i detta då vi blir kallade noobs, trots detta har vi spelat på stora trevliga konton men vad vet vi för det. Erfarenhet och kunskap stannar ju kvar på kontot och följer inte med personen utan bara med namnet.

Kanske är lika bra att dessa tre dubblar sig i storlek då det inte verkar räcka med att vara 15gånger så stor så kanske de får testa med 30 gånger så stora som kontot de ger sig på.


I skrivande stund fick vi även belöningen anförare nivå 3 :D på världens fredligaste konto som bara krigar mot grå byar.


Puss och kram på er alla önskar Saurin för närvarande sittande KÖ på kontot
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det inte är ovanligt att vägga off när man ska rensa någon...
 
Topp