Scandinavian Wars 2010

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Varför får man inte prem när man startar? Det är världens lagg på servern och om man inte har prem och ska ducka en attack på typ 5 sek och sen är det lagg på det.

Riktigt tråkigt, snacka om att man har överskattat scandi...
 

DeletedUser

Guest
Varför får man inte prem när man startar? Det är världens lagg på servern och om man inte har prem och ska ducka en attack på typ 5 sek och sen är det lagg på det.

Riktigt tråkigt, snacka om att man har överskattat scandi...

Man får aldrig premium på speeden, så har det varit väldigt länge min vän.

Lagget ligger hos dig och inte oss. ;) Kolla bredbandskollen.
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Man får aldrig premium på speeden, så har det varit väldigt länge min vän.

Lagget ligger hos dig och inte oss. ;) Kolla bredbandskollen.

True, men förut så minns jag att om man kom in på typ top 10, så fick man börja med prem. Men hur som helst så känns det som alla borde få starta med prem, på grund av att det ger en så enorm fördel i spelets gång...

Idag så gick min hemtelefon sönder och min mobil fick slut på pengar så jag hade inget val, utan var tvungen att spela utan prem. Eftersom scandi är bland det största tribalwars.se har per år så känns det bara som att det vore självklart med gratis prem.
 

DeletedUser

Guest
WOOT, är jag med helt plötsligt ;o , kul att man får veta nåt ! ;O

Edit2 : såg tiden nu :O, aja, finns på skype hela dagen.

ekengren93 ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om man vill spela här i denna scandinavian wars. Hur gör man? hur kommer man med? jag är 100% på spela. Och är dock ingen dålig spelare.
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Är det inte fel inställningar mellan sverige och danmark? Såhär står det



"Hastighet: 0.0001
Enhetshastighet: 0.0001"

ska det inte vara mer:confused:
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Ja det ska det, Gaffel går in vid 18:00 och fixar så att alla svenskar är i samma stam och alla danskar är i 1, sedan höjerhan dessa 2 till det de ska vara.
 

Kunghomer

New Member
Reaktionspoäng
0
Kommer inte in på speed servern 3/12-10

Hej!

Jag undrar varför jag inte kan logga in på speed servern?
Jag är ganska ny på tribalwars, är scandinavian wars för utvalda? och när är nästa "vanliga" speed? :D

MVH

Mathias
 
Senast ändrad:

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!

Jag undrar varför jag inte kan logga in på speed servern?

MVH

Mathias

det är för att du är inte en av dom som tävlar. Detta är Scandinavian Wars och inte en vanlig speed.

Scandinavian Wars = 20 spelare från Danmark,Sverige och Norge är och tävlar för att bli bäst. Dessa spelare har röstats fram av andra spelare. NU kan man inte rösta på fler spelare. Jag är 100% säker på att nästa speed är efter Scandinavian Wars
 

DeletedUser

Guest
hur

hur är man med och tävlar i skandunavian wars?
vill veta så jag kan vara med i flera tävling
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
hur är man med och tävlar i skandunavian wars?
vill veta så jag kan vara med i flera tävling

du kan inte vara och tävla i Scandinavian Wars 2010 för att du är inte nominerad. Även om man blev nominerad så måste man vara bland de 20 som har fått mest röster. Men nästa gång så kanske du kan vara med men då måste man veta dina erfarenheter för att kolla om du är tillräckligt bra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp