Scandinavian Wars 2010

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ställ dina frågor angående Scandinavian Wars 2010 här.
 

DeletedUser

Guest
Var är finland? Ni använder deras flagga i loggan..?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Fantastiskt spännande! Blir helt klart en speed-comeback om man får chansen. Jättekul tycker jag :)
 

DeletedUser

Guest
@LemonLime. Ang. Golonmo.

ps. Är man avstängd ifrån forumet, kan man skicka ett e-postmeddelande och godkänna nomineringen till mig. ds.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
En fråga bara gaffel. Varför är speeden så satans kort? Nu är det ju den som p-horar mest vinner i princip på en 4h runda... Vissa spelare hinner kanske inte änns få akademi..

langa ett PM om du har tid kommer inte märka ditt svar annars =)
 

DeletedUser

Guest
En fråga bara gaffel. Varför är speeden så satans kort? Nu är det ju den som p-horar mest vinner i princip på en 4h runda... Vissa spelare hinner kanske inte änns få akademi..

Testade igår med Danney och 4 andra personer, bör räcka för att sätta fart på det.

Man börjar med ~2,000p, tror du trots det att man inte hinner med akademi på 1 timme?
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Testade igår med Danney och 4 andra personer, bör räcka för att sätta fart på det.

Man börjar med ~2,000p, tror du trots det att man inte hinner med akademi på 1 timme?

Jaha, Då känns lite tråkigt tycker jag. Då är det ju inte roligt? Byn är ju redan uppbyggd så vilken noob som helst kan dryga. Jag läste fel angående starten. Tyckte det stod lvl 2 start men stod ju något annat med 2 ;)

Men vi får se det blir säkert kul förutom att hela starten förstörs, =)
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
varför får man inte nominera sig själv? Får man nominera en spelare som man är syskon med?
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
ok för att jag var och precis skulle nominera mig själv när jag såg att man inte fick och då tänkte jag ååhhh nej...
 

DeletedUser

Guest
Jaha, Då känns lite tråkigt tycker jag. Då är det ju inte roligt? Byn är ju redan uppbyggd så vilken noob som helst kan dryga. Jag läste fel angående starten. Tyckte det stod lvl 2 start men stod ju något annat med 2 ;)

Men vi får se det blir säkert kul förutom att hela starten förstörs, =)

Kommer att testa det under kvällen nu, vi kör från kl 23.00 om du vill testa och se. =)

Vi måste testa inställningen och se om det verkligen fungerar.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
4h känns väldigt lite. Speed handlar trots allt en hel del om uthållighet och teamwork, mycket av det försvinner med en kort speed.
 

Pontus=D

Member
Reaktionspoäng
0
Varför tor du inte man får nominera sig själv? :confused: eftersom då skulle alla göra det.

Det går nog bra så länge ni inte spelar under samma nick ;)

Men om det är så att man kan nominera någon i samma internet anslutning kan man ju bara göra ett nyt acc och nominera sig själv..?
 

DeletedUser

Guest
Men om det är så att man kan nominera någon i samma internet anslutning kan man ju bara göra ett nyt acc och nominera sig själv..?

Jag tror nog inte de kommer acceptera nomineringar från konton som är registrerade den 1 november 2010 :thinking:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp