Scandinavian Wars 2010

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vaah så Abel kan va med?

Jag hoppas verkligen att en av de 20 medlemmarna inte är med :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det ser ganska bra ut lite ledsen att jag inte kom med, eftersom det hade varit sjukt roligt, men det ser bra ut tycker jag :)

Abel är väl inte reserven han är väl "TW.SE TEAM nominee". Så vem är reserven isf?
 

DeletedUser

Guest
Abel kommer vara stand-in. Tills den första matchen, kan jag ersätta de som inte visar aktivitet, med de övriga.


Dvs: Om de 20 som blivit framröstade inte bekräftar sitt deltagande, igen (eftersom jag söker ny bekräftelse), så tas dem bort.
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Gaffel jag har en fråga till dig!

Den så kallde "nyckeln", när och hur får man den och är den ett lösenord eller något, jag är lite borta här...

//Baron
 

DeletedUser

Guest
Gaffel jag har en fråga till dig!

Den så kallde "nyckeln", när och hur får man den och är den ett lösenord eller något, jag är lite borta här...

//Baron

Håll dig aktiv och på forumet, så kommer allt att falla på plats. Oroa dig inte. :)

Den är så enkel att det inte ska bli några problem, men den släpps när det är dags.
 

DeletedUser

Guest
Blir det någon gräns på antalet ip man kan använda på samma acc
 

DeletedUser

Guest
Jag byter IP varje gång jag stänger av Chrome. Kan bli ett problem.
 

DeletedUser

Guest
Borde inte finnas gräns på IP då folk loggar in i skolan, mobil kanske har 2 hem(skilda föräldrar)
 

DeletedUser

Guest
Ja, men listan är inte uppdaterad, sen vet man inte om vissa har bekräftat direkt till gaffel eller om han räknar dom förenade bekräftningarna? Och om han inte gjorde det, vem/vilka får hoppa in?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp