Twilight's adjö

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tackar nu för mig här i forumet, är inte längre assigned mod för er :). Det är med lite sorg som jag lämnar denna forumsdel i min efterträdares händer (okänd än så länge men ni får en ny snart). Jag försvinner på grund av omplacering så jag är rätt säker på att vi ses igen :).

Tack för en rolig och bitvis utmanande tid :).

Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att behöva säga adjö till dig, du är en av dem bättre moderaterna jag träffat på, våra vägar kommer defenitivt att korsas igen! Men lite ledsen blir man när man ser detta :(
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer att finnas kvar på v5, dock som admin :). Lovar att sköta mig där på samma sätt som jag skött mig här, fast bättre kanske ;). Har varit på gång länge och admin-utbildningen blev klar nu i helgen så därför ska jag nu lämna som moderator. Får en tung mantel att bära efter Keyser men hoppas kunna bära den med stolthet :).

Mvh, Twilight

ps. En ordentlig information om dagens team kommer publiceras av Gaffel när han är klar och redo. ds.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ja, vissa fick ligga kvar för utbildningssyfte :p... Men nu ska det funka dagligen igen ;).
 

DeletedUser

Guest
Men hoppas bara att din efterträdare här då inte är någon noob till paragrafryttare då :rolleyes:

Du menar att du vill ha nån som inte är som mig då? ;). Folk som kommer in i teamet brukar kunna ha en känsla för när man ska gå in eller inte, så hoppas även jag att min ersättare klarar av söta v5-medlemmar, ni är ju lite speciella ^^. Men jag älskar er ;)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du menar att du vill ha nån som inte är som mig då? ;). Folk som kommer in i teamet brukar kunna ha en känsla för när man ska gå in eller inte, så hoppas även jag att min ersättare klarar av söta v5-medlemmar, ni är ju lite speciella ^^. Men jag älskar er ;)

Jo kanske det :)
Om inte annat så få vi kräva tillbaka dig då :sneaky:

Men mamma säger ju att det är bra att jag är speciell :cool:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Tackar nu för mig här i forumet, är inte längre assigned mod för er :). Det är med lite sorg som jag lämnar denna forumsdel i min efterträdares händer (okänd än så länge men ni får en ny snart). Jag försvinner på grund av omplacering så jag är rätt säker på att vi ses igen :).

Tack för en rolig och bitvis utmanande tid :).

Mvh, Twilight

tråkigt :( du kommer bli saknad av många
 

DeletedUser

Guest
haha, permbannade skulle ni aldrig bli för det :p... 2 veckor eller liknande sa jag ju "bara" ;)
 

DeletedUser

Guest
Ha det gött Twille.

Du är en av de bättre moddsen, hoppas du blir lika bra admin.

Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Jo vi har ju haft fördelen med att ha den bästa modden och den bästa adminen :D

Men nu drar de för att de inte heller gillar att vi enbart kan ha 80 pers i stammen nu :(

Jag drar inte av den anledningen, inte Keyser heller, så låt oss hålla oss till fakta?

Jag "drar" eftersom jag blivit befodrad till admin, Keyser "drar" för att han blivit befodrad till CoCoMa, jag blir kvar en stund som mod då det är förseningar angående ersättaren.

Så just nu är jag både admin och mod för er :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp