Rykten på värld 9

DeletedUser

Guest
Allting är ju relativt....., om man som svar på att Ni helt plötsligt o utan förvarning börjar attackera oss, skickar lite motanfall är det att likna vid en krigsförklaring..??
Det är väl snarare så att Ni tror er ha ett bra läge nu när "team" Sprit/Veteterans attackerar oss, o vem vet det har Ni kanske, det får framtiden utvisa...

Dampen, lovar o inte attackera dig på 3 veckor så du kan få ditt sommarlov......
 

katabomba

New Member
Reaktionspoäng
0
Allting är ju relativt....., om man som svar på att Ni helt plötsligt o utan förvarning börjar attackera oss, skickar lite motanfall är det att likna vid en krigsförklaring..??
Det är väl snarare så att Ni tror er ha ett bra läge nu när "team" Sprit/Veteterans attackerar oss, o vem vet det har Ni kanske, det får framtiden utvisa...

Dampen, lovar o inte attackera dig på 3 veckor så du kan få ditt sommarlov......

Du vet mycket väl att det var inte det jag syftar på:) Men om ni tar byar mitt i vårat kluster så är det la klart vi tar tillbaka dem:) skepp o hoj;)

Sen PM där texten lyder , "må bästa stam vinna", från dig:) Vet inte,men det ryktas att många skulle ta det som en krigsförklaring:)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är bra att det äntligen kommit fram lite rykten här på V9, men det är som sagt bara ett rykte....
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att amox lär gå under, men faktiskt har ett fåtal duktiga spelare bakom deras stora hög med inaktivitet och nybörjare.
 

DeletedUser

Guest
Går vi under så gör vi det med flaggan på topp åtminstonde säger ryktet det.

Dessutom ryktas det om att det sker överläggningar bakom lykta dörrar som om dom går i lås, drastiskt lär skifta maktbalansen på V9, den som (över)lever får se.

Får väl erkänna att Sprits diplomati är något utöver det vanliga....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Går vi under så gör vi det med flaggan på topp åtminstonde säger ryktet det.

Dessutom ryktas det om att det sker överläggningar bakom lykta dörrar som om dom går i lås, drastiskt lär skifta maktbalansen på K35, den som (över)lever får se.

Får väl erkänna att Sprits diplomati är något utöver det vanliga....

Ryktas att jag respekterar dig mest :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tackar för dom fina orden, men ledsen om jag gör dig besviken men jag har hört ett rykte om att det finns andra spelare på denna världen som är värd mer respekt än undertecknad o det ryktet är det bara att instämma i../Retep2008
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att tom vår Humble bör tycka att det är lite små kul med lite aktivitet här i detta döda forum. (nu blir det väl långtids bann också, får skylla på fyllan)
 

DeletedUser

Guest
Nej då. Du klarar dig (denna gången). Vill bara påpeka att om det är något jag INTE vill ha så är det ett dött forum men forumet skall spegla spelet och det är NI som spelar. Se till att göra forumet intressant genom att se till att det finns något att skriva om. Svårare än så är det inte. Vill ni bara tjöta så finns det en hel sektion för det på annan plats. Off Topic heter den till och med och där inne ses det mellan fingrarna i mycket högre grad än i världsforumen. Gör en tråd som heter skitsnack från V9 och se om Mudde låter er hållas. ;)

//Humble
 
Topp