WTRASH bjuder upp -UT- i ringen!

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WTRASH
Players:

Side 2:
Tribes: -UT- -UTa- Mori.T Mori Typedo Typ 2 HHG IDLY I.R. K_A TSA T-D-K =ODST=
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 169
Sida 2: 75
Skillnad: 94

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 72
Sida 2: 31
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,565,902
Sida 2: 591,165
Skillnad: 974,737

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 654,005
Sida 2: 274,043
Skillnad: 379,962

chart



Kom igen nu wtrash detta ser ju förjävligt ut:D
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: WTRASH
Players:

Side 2:
Tribes: -UT- -UTa- Mori.T Mori Typedo Typ 2 HHG IDLY I.R. K_A TSA T-D-K =ODST=
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 169
Sida 2: 75
Skillnad: 94

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 72
Sida 2: 31
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,565,902
Sida 2: 591,165
Skillnad: 974,737

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 654,005
Sida 2: 274,043
Skillnad: 379,962

chart



Kom igen nu wtrash detta ser ju förjävligt ut:D
woah dt e typ alla stammar som emed <3 awesome work för o få fram det!


btw, fler attacker på mig, ngn som vill skicka? så tråkigt o adla sig sj :(
 

DeletedUser

Guest
Tror nog det var dom enda som var smarta nog att inte vilja gå med F alliansen :)
Förklara åt mig som verkar vara "född igår" :D ..........vari ligger det smarta :confused:

Det finns ngt som heter : Enade vi stå , söndrade vi falla :) ... det borde vara tillämpligt i allra högsta grad i detta krig tycker jag ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nys?, hehe dem ligger mitt bland oss, är inte så att dem har en front som UT, mori osv, utan dem har fronter åt alla håll, tror dem noterat det med!, Sen valde jag att inte ta med wob eftersom dem inte kommit in i leken riktigt än, men är medveten om att dem anslutit sig också! Så får ge de ett par dagar så lägger jag till dem i statsen sen med:)
 

DeletedUser

Guest
Förklara åt mig som verkar vara "född igår" :D ..........vari ligger det smarta :confused:

Det finns ngt som heter : Enade vi stå , söndrade vi falla :) ... det borde vara tillämpligt i allra högsta grad i detta krig tycker jag ;)

Dom e smarta över att inte kunna bli adlade, visst står det jämna stats nu men om 5 dagar e det helt annorlunda, har hört att ni redan har kaos med deff :D? Synnerligen spektakulärt med moralen på sin sida :eek:
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
om nys inte ansluter sig så kommer spelarna inte ha särskilt gott anseende :awsm:

Jag vill också vara med men men, det gick åt H-VETE !
 

DeletedUser

Guest
om nys inte ansluter sig så kommer spelarna inte ha särskilt gott anseende :awsm:

Jag vill också vara med men men, det gick åt H-VETE !

Vissa väljer bra vissa väljer dåligt, ni valde dåligt och dom valde bra :D Tror nog dom e ganska glada över det valet osså hehe.
 

DeletedUser

Guest
Nys kommer säkerligen bli rank 2a när end game träder i kraft;), fast jag önskar att ME, står som rank 2a när de är hejdå med v8:D Bara för att!!:p
 

DeletedUser

Guest
Nys?, hehe dem ligger mitt bland oss, är inte så att dem har en front som UT, mori osv, utan dem har fronter åt alla håll, tror dem noterat det med!, Sen valde jag att inte ta med wob eftersom dem inte kommit in i leken riktigt än, men är medveten om att dem anslutit sig också! Så får ge de ett par dagar så lägger jag till dem i statsen sen med:)

Nys kommer säkerligen bli rank 2a när end game träder i kraft;), fast jag önskar att ME, står som rank 2a när de är hejdå med v8:D Bara för att!!:p

Voot , tycker du säger två olika saker med dina två olika inlägg :confused: , eller så menar du att NyS kommer att "överleva" och bli rank 2 när dom varit med i leken ?:eek:
 
Topp