Största spammaren 2010?

DeletedUser

Guest
Eric Cartman- The Meat:

Vet du inte ens själv att ingen i detta forum gillar dig?


Du är en av de wannabe - pro .net spelarna :eek:
 

DeletedUser

Guest
Var tvungen att kolla om nagon hade gatt om mig i antal inlagg och Farbror Joakim har gjort det och det mesta han skriver ar val bara spam sa han ar given. Annars kanns det val som att hampus204 och haroo toppar listan. Brightside ar for mig ingen spammare aven om han skriver mycket. Jag brukar finna hans inlagg nagurlunda intressanta.
 

DeletedUser

Guest
Eric Cartman- The Meat:

Vet du inte ens själv att ingen i detta forum gillar dig?


Du är en av de wannabe - pro .net spelarna :eek:

Alla gillar mig, jag är Eric Cartman, jag har många vänner. Att du inte gillar mig skiter jag i för du suger och är ingen bra spelare.

Du är så jävla kass
 

DeletedUser

Guest
Ohhh jävlar vad bra du e.... men jag VAR bättre!! HADE 100000000 poäng MOAHAHAHHAHA :awsm::awsm::awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Då vill jag nominera Brightside, Darkdwarf, Cape1, Miffo123 och Klemmpa som största spammarna 2010 då de fortfarande är bannade sen "V3 skandalen" :awsm:

Vaa, jag spammade inte? :eek: :D
Btw kan kolla forumet igen utan FF fast mitt konto ser ut att vara borttaget.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Var tvungen att kolla om nagon hade gatt om mig i antal inlagg och Farbror Joakim har gjort det och det mesta han skriver ar val bara spam sa han ar given. Annars kanns det val som att hampus204 och haroo toppar listan. Brightside ar for mig ingen spammare aven om han skriver mycket. Jag brukar finna hans inlagg nagurlunda intressanta.

Så du menar att du inte finner mina inlägg intressanta? :eek: ;)
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan också hitta på såna historier.


''Jag spelade på .net i world 15 , rankad 22

här e mina stats Mina awsm stats

Du är ju för fan kontohoppare #1, hur många V4 konton har du spelat på och hur duktig är du liksom? Hahaha det är fan skrattretande att du ens kommer här och försöker hävda något!

Nej, stfu och sitt ner nu unge!
 

DeletedUser

Guest
Bright ger oss insider info, nästa gång blir det större och värre! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Måste nominera Pokermyran, v5's jobbigaste spammare, en massa onödiga inlägg hela tiden :eek:
 
Topp