Drunk vs NBnP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hallå v10!

Har länge tänkt visa hur folket i Drunk tänker.. Som många av er säkerligen har förstått så är Drunk en stam med ett gäng alkoholister. Dock har jag som ledare svårt att tämja och lära mina vänner här i Drunk hur man lirar TW. Speciellt när det handlar om deff och när man verkligen behöver den.

Ofta sitter vi på fyllan och funderar på vart våra trupper är på väg. Men när vi får inkommande kommer vi till den punkten att vi rent ut sagt skriker i forumet om deff.. Oftast är det här min och fleras reaktion... (bilden säger allt)

1z3xats.jpg


Tänkte även att jag ska visa att vi i Drunk faktiskt kan adla byar och tänka efter trots den fruktansvärda baksmällan och oändligt många fyllor:

(Stats mellan Drunk och NBnP den senaste veckan)

Side 1:
Tribes: Drunk
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 30
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 354,711
Sida 2: 263,814
Skillnad: 90,897

chart


Avslutar med en liten låt:
Flogging Molly-Float

Hoppas ni hade en lika bra helg som vi i Drunk hade!
Skål på er i v10!


(Även för att ni ska förstå varför jag startade en ny forumsdel är det för att det känns väldigt rörigt med alla delar, och nu har vi en helt ny del där det är Drunk vs NBnP)
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Varför slänga upp en sån här liten uppretande tråd mot NbNp när ni just ingått en frid? Vore man NbNp:are skulle man ju inte bli alltför glad. Men om vi bortser från det så gillar jag vad statsen visar Drunk :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Varför slänga upp en sån här liten uppretande tråd mot NbNp när ni just ingått en frid? Vore man NbNp:are skulle man ju inte bli alltför glad. Men om vi bortser från det så gillar jag vad statsen visar Drunk :awsm:

Det är fred mellan DINO -=RF=- Drunk men inte mellan Drunk och NBnP
 

DeletedUser

Guest
När började vi med det? När adlade jag dom byarna? o_O

Hemska minneslucka!
 

DeletedUser

Guest
Asså jag ber om ursäkt NBnP lirarna... Ni får ha förståelse för att min fader (Sparkz) inte vet ett dugg vad han snackar om. Ni har mitt stöd! GoGo NBnP......
 

DeletedUser

Guest
Kul med lite annorlunda inlägg....olan!! Du har väl skaffat dig deff nu...jag kommer för att ta tillbaka ett par byar från dig nu :D Du vet jag tar de med lagstadgad moms dvs 8% så det ryker ett gäng byar för dig nu!
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
SPRIT på v9 är och förblir den enda grymma alkohol stammen :D

Man ska njuta så länge det varar Drunk, men njut inte för länge ..

Side 1:
Tribes: NBnP
Players:

Side 2:
Tribes: Drunk
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 9
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 135,600
Sida 2: 78,751
Skillnad: 56,849

chart


:awsm: :awsm: :awsm: :awsm:
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes:
Players: Isgren

Side 2:
Tribes: Drunk
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart




;)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
viigo.. nu handlade ju inte tråden om mig? :confused: men nästa gång innan du postar något om mig så kan du ju ta reda på vart jag ligger på kartan och vilka jag krigar mot.. 28 + till mig mot TJ - NWO som NBnP också för krig emot :p men det hade väl inte lilla du en aning om..

Side 1:
Tribes:
Players: Isgren

Side 2:
Tribes: Drunk
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

chart




;)
 
Senast ändrad:

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
viigo.. nu handlade ju inte tråden om mig? :confused: men nästa gång innan du postar något om mig så kan du ju ta reda på vart jag ligger på kartan och vilka jag krigar mot.. 28 + till mig mot TJ - NWO som NBnP också för krig emot :p men det hade väl inte lilla du en aning om..

nu var det ju så att tråden handlade mellan NBnP vs Drunk och inte NBnP vs TJ - NWO ? ;)

att leda mot en 3 mille stam när du har 800k själv är väl ingen stor bedrift i mina ögon ?
 
Senast ändrad:

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
nu var det ju så att tråden handlade mellan NBnP vs Drunk och inte NBnP vs TJ - NWO ? ;)

att leda mot en 3 mille stam när du har 800k själv är väl ingen stor bedrift i mina ögon ?

Det var ju trots allt DU som började redovisa stats på mina bedrifter mot Drunk.. om då tråden handlar om NBnP och Drunk som stam varför då dra upp enskilda spelares adlingar..?

Jag har heller inte påstått att jag gjort någon större bedrift ? och dem där 800k kämpar jag faktiskt för att få :)

om du vill fortsätta prata med mig så får du kontakta mig på v3 eller v10..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp