Seamen!

DeletedUser

Guest
Har sett en del tvekan i frågan om vilka som är bäst på v5 runtom i forumet... Så för att nu undanröja alla tvivel (och för att slippa gå in i varje tråd och skriva) skapar jag nu istället en helt ny tråd för alla som behöver läsa lite om hur bra seamen är (ja det är oss jag menar om någon missat det)

Alltså: om ni undrar exakt HUR bra seamen är eller om ni har ett akut behov av att lovsjunga sjömännen så görs det här.

eventuellt negativt inlägg kommer svaras med katas :awsm: (jag har tant på min sida så akta er!)
 

DeletedUser

Guest
KILT är bäst!
(dess andar lever kvar och hemsöker er som är näst bäst om nätterna)
 

DeletedUser

Guest
Klart vi va bäst armox. Men nu blir det ju andra bullar ^^
 

DeletedUser

Guest
Om seamen är bäst återstår att se när ni nu själv står mot T*ON, bara hoppas UC och demons med går på er, står ni då lika bra ifrån er som vi gjorde eller bättre då kan vi börja prata men innan dess har ni inte visat mig att ni är bättre än KILT....

Visst ni gjorde bra ifrån er i första slag mot T*On, men då hade ni byggt upp er oxå i minst en månad, aldrig krigat innan dess aktivt, dvs ni hade sparat adlar så ni kunde plocka en drös med byar, dessutom hade T*On sitt deff mot oss....

Nu omplacera jag gisssningvis T*ON sitt deff, går demons med på er så ni krigar mot alla håll och kanter och ändå plockar 30 byar per dag och går minst 20 byar plus varje dag, ja då ligger ni lika med oss, och då pratar vi om en längre period inte en vecka...
Gör ni bättre än så, då kan ni börja pratar om att vara bättre än oss!

KILT till skilllnad från semaen och RS har krigat från starten aldrig haft mer en max 1 månads vila, gått på stammar som varit större, stammar som sägs vara elite osv stammar som vi visste vi skulle får flera stammar eftersom, som SOW, UC....de är den anledning till att jag tycker KILT är bästa stammen som funnit på v5 utan tvekan....
 

DeletedUser

Guest
har för mig att man vinner när man äger 90% av en värld. den siffran var inte ens KILT i närheten av... och om ni lade av för att ni såg er som vinnare av den här världen så får ni nog ta och tänka om...
 

DeletedUser

Guest
You never won, you gave up. ;)

Nä, men visst ledde ni, och det hade varit spännande att se hur det hade gått mellan oss. Synd att det inte händer.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med där. Ni var långt ifrån vinnare. Dock var ni den bästa stammen (har inte mött seamen) och det kan ingen ta ifrån er. Men vinnare är ni inte. Det är det ingen som vet om ni hade blivit det (vinnare) om ni fortsätt. Det är mycket som skulle kunna hända på vägen dit. Men att ni var den bästa stammen håller jag med om till 110%.
 

DeletedUser

Guest
Håller med där. Ni var långt ifrån vinnare. Dock var ni den bästa stammen (har inte mött seamen) och det kan ingen ta ifrån er. Men vinnare är ni inte. Det är det ingen som vet om ni hade blivit det (vinnare) om ni fortsätt. Det är mycket som skulle kunna hända på vägen dit. Men att ni var den bästa stammen håller jag med om till 110%.

Precis, men för oss räcker de gått och väl med bästa stammen :-D
Vinnare är vi vår egna ögon :)
 

sailor bob

Member
Reaktionspoäng
0
KILT till skilllnad från semaen och RS har krigat från starten aldrig haft mer en max 1 månads vila, gått på stammar som varit större, stammar som sägs vara elite osv stammar som vi visste vi skulle får flera stammar eftersom, som SOW, UC....de är den anledning till att jag tycker KILT är bästa stammen som funnit på v5 utan tvekan....

Till skillnad från SEAMEN och [rs]?

Visst gick väl även [rs] på större stammar och krigade även de konstant, likaså SEAMEN.

Tänker inte tjafsa om vilka som är/var bäst, men blev lite irriterad av att läsa detta.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Orka inte diskutera vilka som är bäst, De räcker med att dem som är/var bäst vet de ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att alla spelare och alla stammar i v5 är lika bra :awsm:
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
har för mig att man vinner när man äger 90% av en värld. den siffran var inte ens KILT i närheten av... och om ni lade av för att ni såg er som vinnare av den här världen så får ni nog ta och tänka om...

Nej? xd man vinner när INNO Games slutar tjäna pengar på världen.. :D
 

DeletedUser

Guest
Till skillnad från SEAMEN och [rs]?

Visst gick väl även [rs] på större stammar och krigade även de konstant, likaså SEAMEN.

Tänker inte tjafsa om vilka som är/var bäst, men blev lite irriterad av att läsa detta.

Seamens har vad jag vet bara krigat mot T*ON familjen....ibörjan men sen slöt ni vapenvila (why?) och sen gick på dem igen (när de redan blev attackerade av oss, först då ni vågade gå på dem eller? varför väntade ni? varför månads förberedelse om ni är så grymma (sorry men nu kan jag säga vad jag personligen tycker även om de kommer göra er förbannad, överbevisa mig istället vet ja)...dvs ni har inte krigat hela tiden....dessutom har ni bara krigat mot en stam(familjestam) i taget än sålänge ....därför jag vill att ni få fler stammar emot er nu så ni kan faktiskt bevis att ni är så grymma som ni säger....de ni visat hittills är inget som jag ser upp till er för, eftersom utan KILT och er månad av förberendelser hade ni inte gjort lika bra ifrån er....

[RS] krigade mot 3 stammar....lika så här enbart mot en i taget....och dessutom inget konstant aktivt krig...

KILT krigat mot flera stammar samtidigt, krigat mot flest stammar än någon annan stam (även om man räknar ihop seamens spelarnas personlig antal stammar de krigat mot)....dessutom hela tiden aktivt, när ett krig dog tog vi en ny fiende oftast utan större förberendelser dessutom...

Ledsen om du blir irriterad, säger bara min åsikt, gillar du inte den så läs då inte detta då....
 
Topp